tykkään parista pojasta,miten tiiä tykkääks ne mus

Tykkään kuudesta meiän luokkalaisesta pojasta mutta en tiiä tykkääks ne musta ja haluisin saada tietää tykkääks ne musta. Yks niistä tuijottaa mua sunnilleen joka päivä koulussa joten musta tuntuu että se tykkää musta ja yks niistä o mulle tosi kiltti aina ja hymyilee mulle aika paljon, ekaa mä rakastan suurin piirtein koko sydämmestä (melkeen)ja toista mä rakastan aika vähän. Kolmatta kehen oon ihastunut nii me ollaan aika samanlaisia me molemmat ollaan joskus ujoja j a se tuli vasta vitosella meiän luokalle mutta me ollaan oltu ykkösestä lähtien rinnakais luokilla mutta mä tajusin nyt vasta kutosella että mä oon ihastunut siihen, kahteen muuhun mä oon ollut ihastunut kohta kaks vuotta ja nyt kutosella oon vasta onnistunut kertomaan niille että mä tykkään niistä tai no toiselle niistä kerto mun kaverit josta mä en oikeen tykännyt. viimeselle mä kerroin ihan ekana ja ite sen että mä oon ihastunut siihen ja se kerto muillekin meiän luokkalaisille siitä että mä oon ihastunut siihen mutta sit mä huomasin sen että se on kertonut asiasta muille koska yks meiän luokkalainen poika se istu mun takana olevalla rivillä ja se rupes puhumaan samasa asiasta mistä me oltiin puhuttu sen tyypin kanssa mut sit kyl sanoin meiän opelle että oon huomannut sen että muutkin tietää samasta asiasta mistä me ollaan puhuttu enkä mä oo kertonut kenellekään (jossa vaiheessa kylläkin valehtelin sillä olin kertonut mun kaverille) jonka jälkeen ope pyys sen luokan ulkopuolelle ja sit me sovittiin että se ei kerro enää kellekään asiasta ja mä pysin että ne keille oli kerrottu niin että ne ei kerro kenellekään eikä ole kerrottukaan. Oon siis kohta kolmetoista vuotias tyttö kutosluokalla Vantaalta.

8

732

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kivasetäkuivasrannasta

      Mää rakastan sua myös ;) tuuppa Ouluun.

      • Anteeksi mutta en pääse Ouluu, koska olen alaikäinen eikä minulla ole rahaa.


      • Ja vielä lisäksi miten edes voit olla rakastunut minuun vaikka emme edes ole koskaan nähneet.


    • kehitysvammaine

      Kannattaa opetella kirjoittamaan, ellet ole kehitysvammainen.

      • Kuules voin sanoa, että toi oikeinkirjoitus ei välttämättä aina onnistu esim. mulla ei aina onnistu vaan sen takia mitä oon joutunut kokemaan mun isän kohdallakin mitä kenenkään ei tarvitsisi kokea.


      • Rernandom
        axsu05 kirjoitti:

        Kuules voin sanoa, että toi oikeinkirjoitus ei välttämättä aina onnistu esim. mulla ei aina onnistu vaan sen takia mitä oon joutunut kokemaan mun isän kohdallakin mitä kenenkään ei tarvitsisi kokea.

        Mitä oot joutunu kokee isäsi kohdalla?


      • Mun iskö ei ole koskaan ollut mun elämässä mukana ja aina valehtelee mulle enkä ymmärrä miksi ja joskus tuntuu siltä että se ei halua edes nähdä mua kun ei tee mitään sen eteen että me nähtäis


      • Tai ainakaan mun mielestä kenenkään mun ikäsen ei tarttis kokea tollasta


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2809
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      376
      2664
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2200
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1876
    5. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      71
      1838
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1783
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1774
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      143
      1708
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1603
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1482
    Aihe