Tykkään kuudesta meiän luokkalaisesta pojasta mutta en tiiä tykkääks ne musta ja haluisin saada tietää tykkääks ne musta. Yks niistä tuijottaa mua sunnilleen joka päivä koulussa joten musta tuntuu että se tykkää musta ja yks niistä o mulle tosi kiltti aina ja hymyilee mulle aika paljon, ekaa mä rakastan suurin piirtein koko sydämmestä (melkeen)ja toista mä rakastan aika vähän. Kolmatta kehen oon ihastunut nii me ollaan aika samanlaisia me molemmat ollaan joskus ujoja j a se tuli vasta vitosella meiän luokalle mutta me ollaan oltu ykkösestä lähtien rinnakais luokilla mutta mä tajusin nyt vasta kutosella että mä oon ihastunut siihen, kahteen muuhun mä oon ollut ihastunut kohta kaks vuotta ja nyt kutosella oon vasta onnistunut kertomaan niille että mä tykkään niistä tai no toiselle niistä kerto mun kaverit josta mä en oikeen tykännyt. viimeselle mä kerroin ihan ekana ja ite sen että mä oon ihastunut siihen ja se kerto muillekin meiän luokkalaisille siitä että mä oon ihastunut siihen mutta sit mä huomasin sen että se on kertonut asiasta muille koska yks meiän luokkalainen poika se istu mun takana olevalla rivillä ja se rupes puhumaan samasa asiasta mistä me oltiin puhuttu sen tyypin kanssa mut sit kyl sanoin meiän opelle että oon huomannut sen että muutkin tietää samasta asiasta mistä me ollaan puhuttu enkä mä oo kertonut kenellekään (jossa vaiheessa kylläkin valehtelin sillä olin kertonut mun kaverille) jonka jälkeen ope pyys sen luokan ulkopuolelle ja sit me sovittiin että se ei kerro enää kellekään asiasta ja mä pysin että ne keille oli kerrottu niin että ne ei kerro kenellekään eikä ole kerrottukaan. Oon siis kohta kolmetoista vuotias tyttö kutosluokalla Vantaalta.
tykkään parista pojasta,miten tiiä tykkääks ne mus
8
763
Vastaukset
- kivasetäkuivasrannasta
Mää rakastan sua myös ;) tuuppa Ouluun.
- kehitysvammaine
Kannattaa opetella kirjoittamaan, ellet ole kehitysvammainen.
Kuules voin sanoa, että toi oikeinkirjoitus ei välttämättä aina onnistu esim. mulla ei aina onnistu vaan sen takia mitä oon joutunut kokemaan mun isän kohdallakin mitä kenenkään ei tarvitsisi kokea.
- Rernandom
axsu05 kirjoitti:
Kuules voin sanoa, että toi oikeinkirjoitus ei välttämättä aina onnistu esim. mulla ei aina onnistu vaan sen takia mitä oon joutunut kokemaan mun isän kohdallakin mitä kenenkään ei tarvitsisi kokea.
Mitä oot joutunu kokee isäsi kohdalla?
Mun iskö ei ole koskaan ollut mun elämässä mukana ja aina valehtelee mulle enkä ymmärrä miksi ja joskus tuntuu siltä että se ei halua edes nähdä mua kun ei tee mitään sen eteen että me nähtäis
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä642116Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721722Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811186
- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3571126Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3291103