Faktaa välillä-nimimerkki

FuktaaPerseeseen

Oksettiko teitäkin tämän älykääpiön viestit? Tyypin nimimerkkikin tuli siitä että olisi muka kertonut faktaa onecoinista (että ei ollutkaan huijaus). No tyyppi tajusi että paskaahan OneCoin oli ja käänsikin kelkkansa!

7

2175

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PonzipaPonzi

Joo... Sinänsä kun esitetään väite että jokin esilletuotu asia olisi "faktaa", pitäisi olla linkki lähdeaineistoon, joka TODISTAA jonkun asian FAKTAKSI.

Nimimerkki "Faktaa välillä" oli viihdepuhuja, joka heitteli luultavasti vitsillä kommentteja MUKA puolustaakseen Onecoin huijausta.

Itse sain sellaisen käsityksen, että kyseinen nimimerkki tiesi aivan hyvin Onecoinin olevan huijausta, ja oletti että myös kommenttiensa lukijat tiesivät että Onecoin on huijausta.

Edellisen valossa tulkitsin kyseisen nimimerkin heittävän vitsinä ja provona kaikki kommenttinsa.

• FaktaaVälillä

Hyvin arvattu. Jatketaan wtuilua Onekansalle.

• ALATIWAKTAA
        FaktaaVälillä kirjoitti:

Hyvin arvattu. Jatketaan wtuilua Onekansalle.

Onekansa on ANSAINNUT WAKTAAWALIIN NIMIMERKKINSÄ!

• Viihdepuhujaksi minäkin ko. henkilöä ajattelin, mutta kun tämä tyyppi jaksoi kerrasta toiseen vääntää sitä samaa jargonia, niin tulee mieleen jospa hän on sittenkin tosissaan. Tai sitten tällä on äärimmäisen kieroutunut huumorintaju ...

• FaktaaVälillä

Perus Älämölö on kateellinen maailman nopeimmin kasvavaan yritykseen mukaan lähteneille.
        Q2 saapuu ja usko uuteen valuuttaa reaalisoituu. Tampiot keräävät varusteitaan kentällä. kuusnolla tappio niskassaan.
        Mukavaa pöhinää ilmassa,, kurkiauroja seuraillessa.

• FAKTAAVÄLISTÄ

LAILLISTA koulutusta, laillista rikastumista älämölöistä huolimatta.
      "
      Keskusrikospoliisi ei aloita esitutkintaa OneCoin-virtuaalivaluutasta ja siihen liittyvästä koulutuskaupasta. KRP aikoo kuitenkin jatkaa asiaan liittyvää tiedonhankintaa.
      Jos tilanne muuttuu, asiaa aiotaan arvioida uudestaan. Yksi ratkaisuun vaikuttava asia on virtuaalisen OneCoin-valuutan luomisessa käytettävä koodi, jonka OneCoin-yhtiön antamien tietojen perusteella julkaistaan AIKAISINTAAN vuoden 2016 lopulla. KRP:n mukaan vasta julkistamishetkellä voidaan luotettavasti arvioida, liittyykö toimintaan rikosta.
      EIPÄS MULLA NYT MUUTA, POIJJAAT!

• FaktaaTosiaan

Onko tullut yhtään virallista tuomiota?
      Ymmärtäkää, että moni huijarifirma saa jatkaa vaikka se tiedetään laittomaksi, mutta ei ole virallista tuomiota.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      138
      4926
    2. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      108
      2590
    3. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      66
      1633
    4. Näin asia on

Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k
      Ikävä
      12
      1433
    5. 58
      1330
    6. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      158
      1241
    7. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1177
    8. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      34
      917
    9. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      49
      896
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      41
      859
    Aihe