Tyttöystävän löytymisen sietämätön vaikeus...

Harhaa

Surettaa :( Kaipaan niin sitä ihanaa ihastumisen tunnetta ja sitä toista erityistä viereen, kesä tulossa ja kaikkea.
Oon vain niin väsynyt etsimään, kaikki kaatuu alkuunsa tai sitten törmään aivan ihme tyyppeihin.
Mistä ihmiset nykyään oikein löytää toisensa?

25

4209

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Starlighter

      Kyllä sä löydät sen tyypin, kunhan uskallat vaan olla oma itses :) Huomasin ite, että heti kun olin itsevarmempi, niin johan suloisia naisia löyty :)

    • LesboLiisa

      Voiko lesboja kutsua ihmisiksi. Naisiksi ei ainakaan.

      • Miks

        Millä perusteella lesboja ei voisi kutsua naisiksi


    • Esillä oleminen on kai se taikasana. Treffipalstat, lesboryhmien harrastukset, tanssit, retket. Ja riman laskeminen: ihanaa saada uusia ystäviä. Jonakin päivänä sydän löytää toisen. Sillä välin voi pitää ihanien naisten kanssa kivaa.

    • Daydreamer

      Mäkin kaipaisin juuri noita samoja asioita kuin sä... kaikki vähänkin kiinnostavat ovat joko varattuja tai kemiat eivät muuten kohtaa syvemmältä. Ja juurikin törmää sitten kaikenmaailman olioihin, jotka kyllä olisivat halukkaita. Kaikki tytöt, joilla vähänkin olisi järkeä päässä, tuntuvat olevan aika kiven alla.

    • Isomyy

      Etsijöitä on siis muitakin, se lohduttaa. Itsellä ihan samat ajatukset ja sama tuska. Deittipalstat pullollaan tyhjiä lupauksia eikä sattuma ole ollut suopea. Mutta mitä ne lesboryhmät ovat, jotka harrastavat ja retkeilevät yhdessä? Mistä niitä löytää?

      • Harhaa

        Voi kun kirjoitit niin osuvasti ja kauniisti. "Deittipalstat pullollaan tyhjiä lupauksia eikä sattuma ole ollut suopea"
        Sitä juuri, ei ole sattunut tulemaan se oma ja omanlainen kohdalle, tai jos joskus onkin, niin se onni on karannut käsistä, milloin on elämä vain vienyt, milloin mitäkin.

        Niin paljon tuntuu olevan meitä etsijöitä, mutta niin harvoin etsijät kohtaavat toisensa.


      • Hei! En tiedä missäpäin asustelet. Etsi tietoa Setan tai mummolaakson hauilla. Tai huhuile itse porukkaa kasaan.


    • haavekuva

      Köykö teille koskaan niin että sitten kun olet lähettänyt kuvasi niin toinen häviää kuin pieru saharaan? No, jos ulkonäkö on noin tärkeä niin en mä usko että meillä olisi nyt muutenkaan paljon yhteistä.

    • Täällä hieman samantyylisiä ongelmia löytää nainen. Sähköpostiini voi kirjoittaa, kuka haluaa keskustella asiasta enemmänkin. Jos haluat tavata livenä, niin Savossa asustelen.

    • Dropp

      Samassa veneessä olen minäkin,ei vaan löydy niin ei löydy:(

    • Sovimies

      On Tyydyttävää kuulla että lesbot kärsivät yksinäisyydestä, eli väenväkisin, rääkymällä rääkyen valitsemansa pahan elämäntyylin tuloksesta. Siitä saatte! Kannattiko?

      • Bitzpls

        Mikä ihmeen "pahan elämäntyylin" tuloksena! Kuule sinä puhut ihan palturia saakeli. Voi, kun niitä "pahan elämäntyylin" miehiä on Suomi täynnä JA voin vannoa, että tämä ei koske kaikkia ihmisiä! On vain vaikeaa löytää kumpania tästä maasta, eikä se liity mihinkään elämäntapaan! Vaan yksinkertaisesti siihen, että ei niitä löydy! :/


      • naurattaa

        hyvä tulla tänne mollaamaan meitä lesboja kun suomi24 on täynnä myös heteroiden kumppaninetsintäpalstoja... hmm... että "paha elämäntyyli"


      • Hahpellelle

        "On Tyydyttävää kuulla että lesbot kärsivät yksinäisyydestä, eli väenväkisin, rääkymällä rääkyen valitsemansa pahan elämäntyylin tuloksesta. Siitä saatte! Kannattiko?"

        Hahhahhahhaaa sulle vain.
        "väen väkisin rääkymällä valitsemansa pahan elämäntyylin tuloksista" mikä heteromiespelle se siellä huutelee. Oletko jäänyt paitsi jostain haluamastas kimppakivasta kahden naisen kanssa kun itset täällä tollasta? Voin luvata, että ilman olet jatkossakin, me kun ei sellasta harrasteta. Ja jos sun ajatuksenjuokdu on tota, oot varmaa ilman siitä yhdenkin kivasta.
        Meidän elämäntyylin, kuten sanot, ei pitäisi kuulua sulle paskaakaan, mieti vaan omaa elämäntyyliäsi.
        Ap:lle, kyllä se vielä löytyy. Uskotaan siihen <3.


    • Happynow

      Toudellakin kannatti! :) Mistähän tuo rääkymismielikuva on peräisin... XD Mikä sen ihanampaa kuin painaa leuka vasten silkkistä olkapäätä ja jäädä vaan siihen. Meillä kaikilla on suloisia kokemuksia joko edessä tai takana, joten onnellisia saadaan olla kun tämä lesbinen elämä valitsi meidät. :)

      • Bitzpls

        Puhut asiaa!!! :'D


    • Huomenta_Suomi

      Minkä ikäisiä te olette? Itse ilm. päiväysvanha (iän puolesta), muuten kyllä aika hauska tyyppi näin "wanhaksi" tyypiksi (45-v.). Käyn paljon nuoremmasta ihan silleen omana itsenäni, ei ole kukkahattua ja pipokin talvella sopivasti löysällä :)
      Olen nyt mennyt jo pitkään Qruiseria Suomi24-treffejä läpi, vaan enpä tunnu kelpaavan ... Toki asun kohtuullisen pienellä paikkakunnalla, mutta en vain jaksa uskoa että mulle ei olisi ihmistä enää tarkoitettu ... Enkä myöskään sitä, että KAIKILLA mun ikäisillä tai vanhemmilla on jo se "loppuelämän" kulta kainalossa. Oon mäkin parisuhde-elämää elänyt, ei tullut ihan 20 vuotta täyteen, mutta melkein ...
      Mikäli joku sattuisi kiinnostumaan reilusta ja kunnollisesta, älykkäästä ja huumorintajuisesta POIKAMAISESTA lepakosta, niin vinkkaan sitten vaikkapa mailin Suomi24:een :)

      • 41v. ja Qruiserissa (tosin bi, mutta haen vain naisesta seuraa - siis yksikössä), mutta laitoitko sinne kuvan? Itselläni ei muutamaan ensimmäiseen päivään ollut, mutta jahka löysin siedettävän otoksen, niin ensimmäinen kiva yhteydenotto taisi tulla vuorokauden sisään. Tosin en asu pikkupaikkakunnalla. En itse edes tsekkaile kuvattomia profiileja ja tuskin vastaisinkaan sellaiselle. Sama tekstin kanssa. Kyllä jotain saisi itsestään kertoa/näyttää, että toinen tuntuu... ihmiseltä. :)


      • Huomenta_Suomi

        ADAAR - saako sua takinliepeestä miten kiinni? Mulla on/oli sp-osoite täällä r_r_r_r@ ja lopun tiedätkin ... Jos tulee "maitojunalla" takaisin - sun viesti siis - niin silloin tuo ei ole enää voimassa ...


      • Huomenta_Suomi kirjoitti:

        ADAAR - saako sua takinliepeestä miten kiinni? Mulla on/oli sp-osoite täällä r_r_r_r@ ja lopun tiedätkin ... Jos tulee "maitojunalla" takaisin - sun viesti siis - niin silloin tuo ei ole enää voimassa ...

        Laitoin testiviestin. Omakin osoitteeni on kohtalaisen helposti arvattavissa, koska olen tänne rekisteröitynyt. ;)


      • EiköKiinnosta_

        Miksi heteromiestä ei kiinnosta rekkakuskin näköiset naiset? Pilluhan niillä rekkiksilläkin on haarojen välissä ja pilluhan teitä heteromiehiä ainoastaan kiinnostaa, vai mitä?


    • Kummallista__

      Eikös heteromiehille ole tarjolla ovista ja ikkunoista kauniita (ja niitä vähemmän kauniita) heteronaisia? Vai miksi pitää vainota niitä kauniita (ja vähemmän kauniita) lesboja?

      Luulisi, että heteromiehelle on aivan riittävästi tarjontaa laidasta laitaan omissakin (=heteroissa).

    • "Ole oma itsesi" on hyvä vinkki monella tasolla. KUN jossain vaiheessa joku sinuun ihastuu, millaiseen ihmiseen hän ihastuu? Arvatenkin haluat hänen ihastuvan juuri sellaiseen ihmiseen kuin mikä luontosi on. Lakkaa siis etsimästä - ole löydettävissä! Konkreettisesti mutta erityisesti henkisesti -- oma itsesi :)

    • Anonyymi

      Olen jo kauan haaveillut rakkaudelkisesta suhteesta naisen kanssa. Ainoastaan unissani olen kokenut sen joskus. Olen lähes 60 vuotias jo, enkä todellakaan isku kunnossa, odotan suurta leikkausta lähiaikoina ja liikuntakyky lähes mennyt. Kuitenkin elän rikasta henkistä elämää. Osun tällä hetkellä Oulussa, jossa monia sielunsiskoja ja veljiä. Varmaan vielä rohkeutta puuttuu tuoda tämä asia esille.

    Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten voi olla muun sukupuolinen?

      Ei mitenkään. Kyllä tämä Euroviisujen voittaja on selvästi poika eikä tyttö, eikä mikään muun sukupuolinen. Olen aina pi
      Maailman menoa
      659
      4100
    2. Tunnustan nyt

      Tykkään katsella sua😍
      Ikävä
      46
      1802
    3. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      52
      1597
    4. Kuka on Suomussalmen rikkain mies?

      Jättäkää nimi pois, mutta antakaa sen verran vinkkiä, ettei erehdystä voi tulla. Ammatti pittää mainita.
      Suomussalmi
      41
      1506
    5. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      172
      1476
    6. Olipa kärsimystä kuunnella Martinaa huomenta suomessa

      Voi hyvää päivää sitä ulostuloa ja mitä liibalaabaa päästi suustaan. Esim. Kaikki äidit tietää mitä se arki on, what, mu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      236
      1402
    7. Volkkari olkoon tunniste....

      Ajattelen sua, en ole unohtanut. Vanhemmalle miehelle...
      Suhteet
      106
      1136
    8. Tiesitkö nainen että olen

      Tavattoman epävarma itsestäni. Pienikin takapakki tahaton tai tahallinen voi särkeä paljon ja vaikuttaa käytökseeni teh
      Ikävä
      50
      1086
    9. Tunnusta pois

      Tykkäät katsella mua
      Ikävä
      75
      1084
    10. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      19
      1009
    Aihe