Ärsyttää. Kukaan ei ikinä kysy multa että miten _mulla_ menee. Aina vaan kaikki jauhaa omista asioistaan eikä kuuntele jos mulla on jotain sanottavaa. Mua masentaa ja oon surullinen ja vähän itsetuhoinen. Oon käyny koulukuraattorilla, mutta ei se auta. Tuntuu vaan että kukaan ei välitä. Ei ketään vaan kiinnosta jos mulla on paha olla.
Kukaan ei ikinä kysy miten mulla menee
2
86
Vastaukset
Saattaa heitä kiinnostaakin. Eivät vain ehkä osaa ilmaista sitä. Mutta onhan se toki silti ikävää.
Kokeile psykologia, jos kuraattorista ei ole apua.
Ja voit toki tännekin kertoa enemmän tilanteestasi.- tsemmppiiiii
Kuinkas monta kertaa sä oot kysyny muilta että " miten niillä menee ?"
monella on samanlaisia tunteita kuin sulla ja ne haluaa kans kyselyitä.
Et siis ole yksin noiden asioiden kanssa vaikka niin usein tuntuu....nuorilla tuollainen toiminta on yleistä, että ajatellaan vaan itseään ja mitä muut ajattelee musta.... jatkossa käännä asiat niin että tee sillai miten haluat muiden tehdä sulle. Saat varmasti hyviä kavereita yms....kun toimit noin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354643- 563210
- 302873
- 612815
- 62400
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542185- 211642
- 181591
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81538- 161514