Iltayöstä tulin junalta, oli vähän nälkä. Burger Kingin vieressä oleva Dealz tms oli ainoa auki. Yritin ostaa 1,5 litran vesipullon. Ei myynyt koska olisi pitänyt ostaa kuuden paketti eli 9 litraa. Sitten oli 0,5 litran vesipulloja eurolla kolme, niin eikö piereskelijän näköinen kassaneiti veloitti niistä 3 euroa. Ostin myös yhden karkkipussin ja kahden hinta olisi ollut 1,5 e. Mutta koska ostin vain yhden, sen hinnaksi tuli 3e. Ei taida olla ihan laillinen laskutapa. Katoin kuittia oikein nyt, siinä vasta huijareita. Kyllä noin keskeisellä paikalla pitäis olla normaalisti hinnoitteleva kauppa.
Kauppa Torremolinoksen keskustassa huijaa
4
409
Vastaukset
- PiereskeleväKassaNti
Kaikki kaupankäynti perustuu huijaukseen. Mercurius on kauppiaiden ja varkaiden suojelupyhimys.
Vuosia tuossa liikkeessä asioineena ei voi kuin ihmetellä aloittajan kirjoittamia kokemuksia. Suosittelenkin matkaväsymyksen hellitettyä tutustumista kaikessa rauhassa ja päivänvalossa liikkeen tuotteisiin ja hinnoitteluun. Ko. liike kuluu kansainväliseen konserniin ja sen kassajärjestelmät ovat ovat tätä päivää. Tarkoitan, että kaikki kassalla tapahtuva hinnoittelu perustuu tuotteen viivakoodiin eikä mitään välinäpyttelyä voi tehdä. Kun sinulla on kassakuitti voit myös helposti esittää reklamaation jos siihen on aihetta.
- Poikottiin
On se nyt kuitenkin outoa, ettei voinut myydä 1,5 litran vesipulloa millään hinnalla, vaan olisi pitänyt ostaa 9 litraa.
Noin keskeisellä paikalla pitäisi olla "normaali" kauppa. Sitä jaksaa myös ihmetellä, jos illalla haluaisi ostaa hedelmiä, ei löydy. Suomessakin voi vaikka yöllä ostaa vaikka espanjalaisia hedelmiä. Muttei siellä. - Sanka
Raybanit jäi ostamatta kun -20% nosti hintaa 24 eurolla. Sitä se on kun kansan älykkyys on edelleen banaanipuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19726- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat281690- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511