Mitä teen...

JokuSaatananHintti

Okei, näin aluksi sanon, että olen 150cm, 15v, tytöt sanoo söpöksi, laiha (ei lihaksia ym) ja ujo.

Mun luokalla poika, joka on aivan älyttömän komea, mukava, hauska ym. Hän istuu mun edessä luokassa ja aina kun nauran kaverin kanssa hän kääntyy katomaan muka huomaamattomasti ja tuijottaa pervosti mua aivan kun hän tietäisi salaisuuteni. Miksi?

Mitä teen? En halua kumminkaan nyrkkiä naamaan.

8

540

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • infoo8888888888888888888

Joko kysyt siltä kohteliaasti onko sillä jotain asiaa tai et tee yhtikäs mitään.

Ehkä sun naurus vaan herättää kyseisen henkilön huomion ja sä vaan tulkitset sen katseen pervoksi tai sitten se on pikkuisen ihastunut eikä vaan uskalla tulla juttelemaan ;)

Itse tosin voin sanoa myös sen, että sun on tuossa iässä vielä turhaa lähteä miettimään seksuaalisuuttas, sä olet ihminen etkä mikään asia ja on turha lokeroitua mihinkään.

Ole oma itsesi äläkä lähde miettimään seksuaalisuus asioita sillä ne sulle selviää kyllä ihan aikanaan.

On vain parempi keskittää ajatukset johonkin tärkeämpään kuten opiskeluun ja tulevaisuuden suunnitelmiin sekä harrastuksiin yms.

Ja turpiisi sä et kyllä tuu kovinkaan suurella todennäköisyydellä saamaan vain koska joku pitäis sua homona sillä monet teinit varsinkin isossa kaveriporukassa enimmäkseen esittävät jotain "kovaa jätkää" osallistuen kiusaamisiin ja tappeluihin ("niin mutkun muutkin teki niin" selitys sulle varmaan tosi tuttu) vaikka todellisuudessa heitä kiinnostaa enemmän nettiräiskintä peleissä nobojen pieksentä tai youtuben dankest meme videot, kun jonkun homon hakkaaminen :D

• Jos nyt vain otat ihan rauhallisesti ja tyynesti kuitenkin

• Anonyymi

jos se hymyilee nii su pitää olle rohkee ja sanoo sille
      oot aika nuori ite en oo 2016 vuode jälkee saabnu tilasuutta
      onnee junnu

• Saldo 16

• Anonyymi

16 kertaa olet tänäkin yönä vetänyt käteen ja itkenyt kun olet niin yksinäinen.

• Jos tykkäät pojista niin etsi itsellesi poika.

• Saldo 17

• Saldo 18

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3025
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2113
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1699
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      24
      1560
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1301
    6. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1297
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1206
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1170
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1127
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1011
    Aihe