Mitä teen...

JokuSaatananHintti

Okei, näin aluksi sanon, että olen 150cm, 15v, tytöt sanoo söpöksi, laiha (ei lihaksia ym) ja ujo.

Mun luokalla poika, joka on aivan älyttömän komea, mukava, hauska ym. Hän istuu mun edessä luokassa ja aina kun nauran kaverin kanssa hän kääntyy katomaan muka huomaamattomasti ja tuijottaa pervosti mua aivan kun hän tietäisi salaisuuteni. Miksi?

Mitä teen? En halua kumminkaan nyrkkiä naamaan.

8

535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • infoo8888888888888888888

      Joko kysyt siltä kohteliaasti onko sillä jotain asiaa tai et tee yhtikäs mitään.

      Ehkä sun naurus vaan herättää kyseisen henkilön huomion ja sä vaan tulkitset sen katseen pervoksi tai sitten se on pikkuisen ihastunut eikä vaan uskalla tulla juttelemaan ;)

      Itse tosin voin sanoa myös sen, että sun on tuossa iässä vielä turhaa lähteä miettimään seksuaalisuuttas, sä olet ihminen etkä mikään asia ja on turha lokeroitua mihinkään.

      Ole oma itsesi äläkä lähde miettimään seksuaalisuus asioita sillä ne sulle selviää kyllä ihan aikanaan.

      On vain parempi keskittää ajatukset johonkin tärkeämpään kuten opiskeluun ja tulevaisuuden suunnitelmiin sekä harrastuksiin yms.

      Ja turpiisi sä et kyllä tuu kovinkaan suurella todennäköisyydellä saamaan vain koska joku pitäis sua homona sillä monet teinit varsinkin isossa kaveriporukassa enimmäkseen esittävät jotain "kovaa jätkää" osallistuen kiusaamisiin ja tappeluihin ("niin mutkun muutkin teki niin" selitys sulle varmaan tosi tuttu) vaikka todellisuudessa heitä kiinnostaa enemmän nettiräiskintä peleissä nobojen pieksentä tai youtuben dankest meme videot, kun jonkun homon hakkaaminen :D

    • Jos nyt vain otat ihan rauhallisesti ja tyynesti kuitenkin

    • Anonyymi

      jos se hymyilee nii su pitää olle rohkee ja sanoo sille
      oot aika nuori ite en oo 2016 vuode jälkee saabnu tilasuutta
      onnee junnu

    • Saldo 16

      • Anonyymi

        16 kertaa olet tänäkin yönä vetänyt käteen ja itkenyt kun olet niin yksinäinen.


    • Jos tykkäät pojista niin etsi itsellesi poika.

    • Saldo 17

    • Saldo 18

    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miten kukaan voi ajatella

      Niin naiviisti että jos jokin asia tekee sinut onnelliseksi / iloiseksi niin se ei olisi ikinä muka väärin ? Jos joku es
      Ikävä
      33
      2949
    2. Nainen, sinä vain kaunistut

      Tiedätkö, minä täällä haukon henkeäni ja yritän rauhoitella tunteitani. Sinussa natsaa kaikki, ja olet todella päässyt k
      Ikävä
      94
      2040
    3. Olen mennyt jotenkin lukkoon sen jälkeen

      kun meillä meni miten meni. En vain pääse sinusta yli. Jäi niin monta kysymystä, ja sen lisäksi olet tullut niin tärkeäk
      Ikävä
      108
      1423
    4. Kunnes mitään ei ole

      Täällä on kaipaajia jotka odottaa että toinen tekee lähestymisen jollain tavalla, siksi koen etten kuulu enää tänne ja s
      Ikävä
      9
      1409
    5. Ehkä sinä haluat samaa kuin minä

      Eli sitä et me päädytään yhteen. Ainakin toivoisin sitä..
      Ikävä
      43
      1249
    6. IS Viikonloppu 26.-27.10.2024

      No nyt tulikin mukava Kovis-ristikko tälle viikonlopulle. Toisille tämä on varmaan vihjeineen ihan helppo 2- tason risti
      Sanaristikot
      77
      1199
    7. Kerro jotakin mukavaa kaivatustasi?

      Sana on vapaa 💬
      Ikävä
      84
      1150
    8. Kylmäojan koululla löytynyt ruumis

      Kylmäojan koululta löytynyt ruumis lauantaina. Mitä on tapahtunut, omaisille voimia
      Kontiolahti
      12
      1029
    9. Miten paljon sä

      Haluat häntä? Onko joku osa mikä jäi eniten mieleen?
      Ikävä
      32
      913
    10. Kaikkea hyvää sulle

      Elämään. Toivottavasti löydät vierellesi ihanan naisen, jonka kanssa olet onnellinen. Se en ollut minä. Viimeiset heipa
      Ikävä
      36
      834
    Aihe