Aina kun oon rannalla niin kaikki lyö mun pippeliä kun uin ja kävelen
Mun pippeliä lyötiin rannalla
miesten.mies
11
686
Vastaukset
- ISO.MIES
Huusit et lykkää mun pippeli
- MirandaUusi
Ai akmala, ilen tyttö. Mut kuulostaa ihan kamalalta, ja ihan sairaalta!
- Järkiohoi
Ei siellä alasti kuulu olla!!
- 1234567890
Olen vetäissyt kerran yhtä jätkää nyrkillä munille.
- Juu_ihan_normi
lol mitvit
- talaajia
Löin suoraan pippelin muniin ja päähän mut kysyn olitko puru vedessä sillä löin sillä semmosta pippelii jossa on hyvän näkönen esim nahka
housut jalakaa
- järki45
Taisin vetäistä suo muniin
- sdvd
Mun pippeliä on lyöty niin mannalla, kannalla, lannalla, pannalla, sannalla kuin vannallakin
- sorii
sorii luulin sitä nyrkkeilysäkiks :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka383552- 113368
- 1483138
Mikä on pahinta, mitä kaivatullesi
pelkäät tapahtuvan? Jos kuolemaa, vakavia sairauksia yms. ei lasketa?1032635Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv742615Hei Antti. Minähän varoitin jo 2 v sitten, ettei sinusta tule pääministeriä, vaikka kuinka
voittaisit vaalit. Vasurit ovat aina puukottaneet toisiaan selkään, eivät koskaan edestäpäin. Marinistit varsinkin IL t61478- 441435
Päivi Räsänen sai kutsun kongressiin todistajaksi.
Pystyykö Päivi pysymään totuudessa ja kertomaan kongressille, että raamattu ei ole lakikirja jota pitäisi noudattaa poli4001166Minkä kouluarvosanan (4-10) annat Thank God, sä tulit! sarjalle?
Katsoitko Thank God, sä tulit!? Uusi viihdeohjelma ei ollut kaikkien makuun, mutta jotkut tykkäsivät. Minkä kouluarvos521079Kaikkea hyvää kaikki
Kaikkea hyvää kaikki ja positiivisia ja hyviä asioita. Kylmää on kovia pakkasia. Pikku hiljaa kevättä kohti taas. Voimaa6910