Ku mua täs lähi päivinä alko kutisee äläpäähän ja peräaukkoon ja en uskalla sanoo äitille. Sitte mua myös kirvelee pissaaminen. En tiiä mitä mun pitäis tehä!
Kunnollisia vastauksia
12v. Tyttö
12v
5
677
Vastaukset
- Äläolehuolissasi
Esim kertoo sil su äidilles
- 321
käy suihkussa ja töihin
- Anonyymi
Kerros voiko 12vuotiaat köydä töissä
Sulla voi olla siellä tulehdus. Ootko käynyt terkkarilla?
- Emt
Sun kannattaa sanoo sun äidille jos jatkuu viel vaikko kutina ja kirvely tai jotain joka ei lopu ja tuntuu oudolle jos ei jatku niin semini kai ohi;D ps riippuu onko joku haitta sanomisessa SA kerro jollekki muulle jolle voit kertoo käydä terkkarilla esim
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824817- 1882178
- 1321822
- 1751445
- 331365
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161361ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201309- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3161077- 781013