Vien terveisenne helvettiin

Nikke3

Moi.... En tiijä muistaako kukkaan enää mun viimevuoden loppupuolella lisäämää keskustelua tai onko kovinmoni sitä edes nähnytkään.
Mutta siis mulla mennee tosi huonosti ja nyt on tullu mun loppu. En vaan ennää jaksa. En saa apua mistään vaikka sitä olen hakenut. Tuntuu vaan nii turhalle olla täällä kun ei ole mitään iloa... Faija joi mun säästämät rahat ja äiti ei enää luota muhun kun karkasin kotoo juomaan kun oli pakko saada nollattua jotenki... Vikatki kaverit alkkaa katoomaan mun ympäriltä.
Mutta siis kirjoittakaa alle teveisenne helvettiin kun taivaaseen en tule pääsemään oman käden kautta.

22

492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hannu34

Aavistuksen tutulta kuulostaa nimimerkkisi, mutta en kyllä muista mitä kirjootit. Ei sinne helvettiin vielä pääsis kuitenkaan, se on tyhjä mesta tällä haavaa. Ja vaikka pääsisitkin nii ei sielä oo kuitenkaan ketään kelle terveisiä kertoilla. Itse Saatanakin demooneineen odottaa vielä ja pelkää tulevaa kohtaloaan . Sehän joutuu sinne ilman muuta, koska sillä ei oo vaihtoehtoa, toisin ku ihmisellä. Siksi se on ihmiselle vihainen ja halauisi kaikki mukaansa. Nyt se kuitenkin saa vielä täällä henkimaailmassa hillua ja ihmisiä vietellä syntiin. Jos Saatana ois nyt helvetissä eli vankilassaan niin täälähän ois kaikki hyvin. Näin olen itse ainakin ymmärtänyt ja järkeillyt.
      Okei, oli vielä aikeissa jotehi jatkaa tätä mutta pakko ny silti männä saunaan. Sori että tää juttu ny päätty kuin päättömän kanan lento seinään

• asdc

Löyty sieltä joulukuun alkupuolelta keskustelu, siinoli nelisekymmentä kommenttia

• Ehkä hyvä että ei ookkaan kettään siellä ja mielenkiintonen teoria sulla, en tiiä ootko ihan itte tollai aatellu vai lukkeeko raamatussa tms kun sitä en hirveemmin oo vilkuillunna tai pähkäilly ':D

• fghdfh
        Nikke3 kirjoitti:

Ehkä hyvä että ei ookkaan kettään siellä ja mielenkiintonen teoria sulla, en tiiä ootko ihan itte tollai aatellu vai lukkeeko raamatussa tms kun sitä en hirveemmin oo vilkuillunna tai pähkäilly ':D

Osittai ite ja sitten kun on kuunnellu näitä ristittyjä puhujia joista jokku jaksaa aika juurta jaksain kertoa milloon mistäkin, MM. pEKKA Reinikainen ( Youtubessakin), Leo Meller yms. tyypit.
        Ite oon saanu ristillisen kasvatuksen. En usko näihi evoluutioihi, apinasta kehittymisiin, miljardie vuosien junnaavaan hitaaseen kehittymiseen ja siihen että kaikki tulee koko ajan paremmaksi.
        Näihä sitä kouluissa kyllä opetetaan. En minä muistaakseni sitä osannu mitekää kyseenalaistaa silloin puoli eämää sitten vaikka uskoin kyllä luomiseenkin silloi. Mutta ei evoluutio ja luominen vaan oikein mätsää yhteen. Oikeastaanha neo päinvastaset asiat. Luomisen mukaan kaikki oli aluksi täydellistä ja eliniätki melkei tuhannessa vuodessa, kunnes syntiinlankeemus toi sairaudet ja johti siihen että sukupolvi toisensa perään on aina vähän entistä raihnaisempi, sairauksien määrä lisääntyy, ihminen tyhmistyy jne.
        Aattellinki kyllä että ei ou varmaan sun perhepiirissä liiemmin käsitelty asioita tahi erityisemmin opetettu . Kirjootit sielä ettet usko Jumalaan mutta kuitenki mainihit tossa taivaasta ja helvetistä. Sun o varmaan hankala sanoo uskokko niihin vai et ja mikä ois niiden merkitys jos ne vaikka oiski olemassa.

• Nojoo itte siis uskon evoluutioon, anteeks kaikki uskonnoliiset en usko Jumalaan mutta ajattelen että jotaki taivaan ja helvetin kaltasta oisi kuoleman jälkeen. Tai mistäs sitä tietää vaikka haamuks tänne jäisiki kukaa ei oo tullu kertomaan rajantakaa sen kummemmin millasta siellä onkaa :D
        Eikä mun perheessä koskaan olla uskonnosta puhuttu kun senverta että faija soitattaa virsiä kännpäissään ja pakottaa vierreen kuuntelemmaan "oikkeeta puhetta" joka noh kuulostaa minusta vaan ouvolta... Anteeks jos jotakin loukkasin kerron vaan asiat omalla näkökulmalla? Kaikki uskokoon mihin tahtoo itse en ees täysin tiijä mitä enää uskoo

• gdghfdh
        fghdfh kirjoitti:

Osittai ite ja sitten kun on kuunnellu näitä ristittyjä puhujia joista jokku jaksaa aika juurta jaksain kertoa milloon mistäkin, MM. pEKKA Reinikainen ( Youtubessakin), Leo Meller yms. tyypit.
        Ite oon saanu ristillisen kasvatuksen. En usko näihi evoluutioihi, apinasta kehittymisiin, miljardie vuosien junnaavaan hitaaseen kehittymiseen ja siihen että kaikki tulee koko ajan paremmaksi.
        Näihä sitä kouluissa kyllä opetetaan. En minä muistaakseni sitä osannu mitekää kyseenalaistaa silloin puoli eämää sitten vaikka uskoin kyllä luomiseenkin silloi. Mutta ei evoluutio ja luominen vaan oikein mätsää yhteen. Oikeastaanha neo päinvastaset asiat. Luomisen mukaan kaikki oli aluksi täydellistä ja eliniätki melkei tuhannessa vuodessa, kunnes syntiinlankeemus toi sairaudet ja johti siihen että sukupolvi toisensa perään on aina vähän entistä raihnaisempi, sairauksien määrä lisääntyy, ihminen tyhmistyy jne.
        Aattellinki kyllä että ei ou varmaan sun perhepiirissä liiemmin käsitelty asioita tahi erityisemmin opetettu . Kirjootit sielä ettet usko Jumalaan mutta kuitenki mainihit tossa taivaasta ja helvetistä. Sun o varmaan hankala sanoo uskokko niihin vai et ja mikä ois niiden merkitys jos ne vaikka oiski olemassa.

https://youtu.be/hYdtmB3rCmw?t=2891 siinä juttua, en tieä kuulostaako uskottavalta mutta minusta ainakin mielenkiintoisempaa kuin evoluutioteoria.

• Niin tuota joskus tullut näköjään katsottua :D

• Nikke3 kirjoitti:

Niin tuota joskus tullut näköjään katsottua :D

Oikeastaan linkki osoittaa tiettyyn kohtaan videossa.

• Ahaa totta, totta🤔

• Mä.elänvieläkin

Hyvin muistan sun tekemän keskustelun. Sul oli mielestäni tosi mukava keskustelutapa :) oli oikeasti tosi mukava lukea niitä sun kommentteja mitä laitoit mulle ja siis oikeasti se piristi mun päivää. Kiitti viel et jaksoit kirjottaa niin pitkiä viestejä:) elä nyt tee itellesi mitään pahaa. Jokapaikasta ei löydy sun kaltaista tyttöä. Kyl varmasti moni haluaa auttaa sua. Ehkä kukaan ei vaan tajua viel sun tilannetta kunnolla.Mä haluaisin auttaa ja piristää sua parhaani mukaan, koska sä teit mullekki niin kivan mielen ja en halua että noin mukava luonteiset ihniset vajoaa liian alas. mutta se ei näin "nettimaailman" välityksellä luultavasti oikeen onnistu. Talvi ja jatkosodassakin oltiin ihan varmoja että suomen puolustuslinja ei kestä ja stalin tapattaa paljon suomalaisia, mutta näin ei käyny. Pohjoiskarjalaisilta löytyi silloin tahto rautainen ja niin sultakin löytyy sisimmästä, äläkä anna minkää sitä murtaa. Yritä taistella viimeseen asti. Tuleen ei saa jäädä koskaan makaamaan, vaikka itse olen näinkin tehny. Mutta siksi minä olen sisäistänyt sen tosi hyvin, kun olen noussut sieltä alhaalta kuumuutta hohkavista hiiliistä ylemmäksi viileään raittiiseen ilmaan. No johan tulipa taas paasattua semmoista että HUH HUH :D En lähetä mitään terveisiä helevettiin, vaan lähetänpä sulle terveisenä hyvää ja mukava kesän alkua :)

• Kiva kuulla että jonkun päivää on saanu piristettyy vaikka aihe ei ollukkaan mikkää mailman mukavin. Ja kyllähän meitä tyttöjä löyttyy mailman tappiin asti vaikka minkä sorttista en usko että mikkään spessu oon :D
        Musta vaan tuntuu että kukaan ei ota mua tosissaan, porukka vaan sannoo että ihan normaalia tässä iässä ja ohi menevää vaan ja niin saattaa kyllä ollakkii mutta musta tuntuu jotta mun taistelut on taisteltu.... Tsempit sullekki ja hyvää kesää kiva että muistit viel <3

• tagge

Kyllä sun naamakin piristää, vaikka on puoli päätä piilossa

• Nojoo pitää pitää olla :D

• sdcxv

Kannattaa se olla niien varalta joilla o hyvä kasvomuisti

• Nojoonojoo

• Älälueminunviestiä

Kun sanoit "ettet oo mikään spessu",Mutta mitä jos joku kiva ja komee poika pitäs sua ihan täydellisenä ja olis valmis antamaan kaikkensa et sais olla sun kanssa ja myös olis valmis tekee lähes mitä vaan et sulla olisi hyvä tai kiva olla. Kyllä tällainen poika nimittäin varmasti löytyy kun vaan etit, varsinkin kun näytät profiilikuvan perusteella tosi nätiltä. Joten, Sitä suuremmalla syyllä kannattaa sinnitellä vaikeissakin hetkissä.

• Kiitos. En tiiä mitä muuta mun pitäis sanoo. Sul on hyvä sydän, annat toivoo toivosa menettäneelle tollasii ihmisii pitäis arvostaa enemmän. Kiitos

• Asdasd

Jaahas täältä löytyy huomion hakija osa 2000. Muista pystysuuntaan, jos haluaa tulosta, sivsuuntaan huomiota varten..

• semiymmällään

tää lienee jotai slangia, mutta mitä meinaa sivuvuuntaan tässä tapauksessa

• Älä huoli oon perehtyny asiaan hyvin ja lukenu läksyni kyl mä osaan😘

• Siun

Turvaudu Jeesukseen, anna Jeesukselle tilaisuus

Rukoile tämä pieni rukous.

Kiitos Jeesus, että kuulit minunkin syntiesi tähden,
      Anna minulle minun kaikki syntini anteeksi,
      Tartu elämääni, auta minua
      Johdata elämääni oikeita ihmisiä,
      Jotka voi auttaa ja rakastaa myös minua.
      Opeta muna tuntemaan sanasi ja rakkautesi minuakin kohtaan.
      Anna minulle Pyhä Henkesi,
      Ja auta minua vapautumaan kaikesta siitä syntielämästä
      Mikä on sinua, minua ja toisia ihmisiä kohtaan,
      Auta luopumaan synti tottumuksesta, anna siihen voima.
      Jeesuksen nimessä aamen.

• Sori mut ei kiitos. Mä en tuputa mun uskottomuutta älä sä mule sun uskovaisuutta. Mutta kaikkee hyvää elämään Jeesuksen kaa ❤️

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4443
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3055
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2938
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2743
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      341
      2685
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2635
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2319
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2075
    9. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      5
      1911
    10. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1703
    Aihe