Aurinkoinen Aamu

Naiselle hyvää huomenta! :)
Jospa se tämäkin päivä ..

16

469

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aitoriitta

      Huomenta. Selvästi olet nyt jotenkin lamaantunut. Minun käytökseni on välillä tylyä, myönnän sen. En halua sinulle pahaa todellakaan. Palaillaan iltapäivällä. Ajattelen sinua kamu ja olen vähän huolissanikin. Tuntuu, että kaikki ovat kimpussasi.

    • aitoriitta

      Upea ilma kun pyörällä tulin tänne töihin. Vietä oikein mukava päivä. Olet sen ansainnut😀

    • Nainentäällä

      Huomenta myös sinne,kylläpäs aurinko paistaa kirkkaasti,pitäis varmaan alkaa ikkunoita pesemään.🤗

      • Naiselle Kiitos! :)
        Niin ikkunat pitäisi todellakin pestä.


    • Tehtaantyttönen

      Oikein Hyvää Huomenta! viime yön nukuinkin hyvin ja pitkään, eikä niin tuttuja stressioireita ilmennyt herätessäni;hätäisten ajatusten mukana tulevaa sydämen tykytystä ja hikoilua. Ulkona aurinkoinen kaunis sää. Kyllä tämä tästä ☀

      • Kiitos huomenista! :)


    • "Pikkukukalle" olet kylläpalstan piristys vaikket olekkaan etsimäni nainen.

      • kuhan.kysyn

        Ketä Kuokka täältä etsii?


    • Pikkukakka

      Hyvää huomenta. Niin. Mua se et etsi.

      • Kiitos huomenista!
        Et sä ole "Pikkukukka Elluhalloyb "!


      • PikkuKalIe
        KUOKKA kirjoitti:

        Kiitos huomenista!
        Et sä ole "Pikkukukka Elluhalloyb "!

        Ja mää oon vielä koiraspuolinen


    • Ihmeellistävalikointia

      Etsit sitten ketä etsitkin, mutta kohteliasta olisi vastata muillekin, kun sinulle huomenet ym. toivottavat.

      • näissäketjuissa

        Tätä samaa olen monesti ajatellut.


    • jäätelömahatäyteen

      Nyt on niin hyvä keli ulkoiluun että menkää ulos syömään, ei kannata omalla autolla lähteä ollenkaan kaupungille etsimään parkkipaikkoja, paras ja nopein kulkuneuvo on polkupyörä, tai paikallisliikenteen busseilla, mutta polkupyörä olisi siltikin parempi.

      Taksi tietysti olisi vaihtoehtona, oma auto kaikista hitain ja huonoin kulkuneuvo näillä keleillä.
      Kerran kysyin taksikuskilta että kauanko kannattaa odotuttaa taksia pihassa, sanoi että on 8min tai 13min, riippuu ajankohdasta, jos menee enemmän aikaa, niin tulee halvemmaksi tilata uusi taksi kun lähtee sitten, kun huomioi lähtömaksun.

      Ja jätskikiskalta jäätelö jälkiruoaksi.

      Minua on 2 kertaa harmittanut tytön pukeutuminen, kun oli mielestäni vähän tyylitöntä jotain hippineuletta ja sellaista, vaikka tyttöjen omasta mielestä oli tietysti todella kauniita pukuja, mutta, en kehdannut sanoa sitten mitään niille kummallakaan kerralla, siis ihan eri tyttöjä nuo 2 olivat.

    • Kiinan.pioni

      Hyvää päivää!
      On erinomainen puutarhailupäivä. 🌱🌼😊

      • Kitti! :)
        Multasormi vai?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe