Naiselle hyvää huomenta! :)
Jospa se tämäkin päivä ..
Aurinkoinen Aamu
16
469
Vastaukset
- aitoriitta
Huomenta. Selvästi olet nyt jotenkin lamaantunut. Minun käytökseni on välillä tylyä, myönnän sen. En halua sinulle pahaa todellakaan. Palaillaan iltapäivällä. Ajattelen sinua kamu ja olen vähän huolissanikin. Tuntuu, että kaikki ovat kimpussasi.
- aitoriitta
Upea ilma kun pyörällä tulin tänne töihin. Vietä oikein mukava päivä. Olet sen ansainnut😀
- Nainentäällä
Huomenta myös sinne,kylläpäs aurinko paistaa kirkkaasti,pitäis varmaan alkaa ikkunoita pesemään.🤗
- Tehtaantyttönen
Oikein Hyvää Huomenta! viime yön nukuinkin hyvin ja pitkään, eikä niin tuttuja stressioireita ilmennyt herätessäni;hätäisten ajatusten mukana tulevaa sydämen tykytystä ja hikoilua. Ulkona aurinkoinen kaunis sää. Kyllä tämä tästä ☀
"Pikkukukalle" olet kylläpalstan piristys vaikket olekkaan etsimäni nainen.
- kuhan.kysyn
Ketä Kuokka täältä etsii?
- Pikkukakka
Hyvää huomenta. Niin. Mua se et etsi.
- PikkuKalIe
KUOKKA kirjoitti:
Kiitos huomenista!
Et sä ole "Pikkukukka Elluhalloyb "!Ja mää oon vielä koiraspuolinen
- Ihmeellistävalikointia
Etsit sitten ketä etsitkin, mutta kohteliasta olisi vastata muillekin, kun sinulle huomenet ym. toivottavat.
- näissäketjuissa
Tätä samaa olen monesti ajatellut.
- jäätelömahatäyteen
Nyt on niin hyvä keli ulkoiluun että menkää ulos syömään, ei kannata omalla autolla lähteä ollenkaan kaupungille etsimään parkkipaikkoja, paras ja nopein kulkuneuvo on polkupyörä, tai paikallisliikenteen busseilla, mutta polkupyörä olisi siltikin parempi.
Taksi tietysti olisi vaihtoehtona, oma auto kaikista hitain ja huonoin kulkuneuvo näillä keleillä.
Kerran kysyin taksikuskilta että kauanko kannattaa odotuttaa taksia pihassa, sanoi että on 8min tai 13min, riippuu ajankohdasta, jos menee enemmän aikaa, niin tulee halvemmaksi tilata uusi taksi kun lähtee sitten, kun huomioi lähtömaksun.
Ja jätskikiskalta jäätelö jälkiruoaksi.
Minua on 2 kertaa harmittanut tytön pukeutuminen, kun oli mielestäni vähän tyylitöntä jotain hippineuletta ja sellaista, vaikka tyttöjen omasta mielestä oli tietysti todella kauniita pukuja, mutta, en kehdannut sanoa sitten mitään niille kummallakaan kerralla, siis ihan eri tyttöjä nuo 2 olivat. - Kiinan.pioni
Hyvää päivää!
On erinomainen puutarhailupäivä. 🌱🌼😊
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1891905
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28554Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;202479