Eli minä olen 12v poika. Tykkän samanikäisestä tytöstä (ja hän minusta). Meillä erikoista on se, että asumme eri maissa. Tutustuimme Discordin kautta (vähän kuin Skype, mutta pelaajille) noin 5kk sitten. Tykkäämme silti toisistamme paljon. Olen kertonut tilanteesta vanhemmilleni ja he ottivat asian hyvin.
Kuitenkin tämä tyttö ei ole kertonut vanhemmilleen minusta. Hänen vanhemmat yrittävät rajoittaa jostakin syystä hänen kommunikaatioa internetissä. Puhumme salaa siis, ja harvoin, koska hänestä ei kuulemma tunnu turvalliselta puhua. Ajattelin, että olisiko hänen vanhempiensa hyvä tietää asia?
Olen kysynyt asiaa tältä tytöltä, ja hän ei uskalla kertoa, koska hän pelkää että ei saisi puhua minulle enää lainkaan. Voinko auttaa häntä jotenkin? Mitä hänen pitäisi tehdä? Mitä minun pitäisi tehdä?
Erilainen vanhemmille rakkaudesta kertominen-HELP!
OlenVieläNuori
1
214
Vastaukset
Ihan ensin; oletko saanut kuvaa/mitään vastaavaa, jolla selviäisi "tytön" sukupuoli? Jos et, niin kyseessä voi olla kissakalastaja, tai ansa! Ole varuillasi. Vanhat miehet väijyvät joka nurkalla!
Nimim. Kokemusta on
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä242465- 911004
- 58871
- 66845
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26827Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6797Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37790Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.63762Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75684Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu131678