Miksi kaikki ikätoverit ovat niin tyhmiä

Vaikuttaja

Taas ärsyttää!
Joka päivä kärsin koulussa. Muut koulutoverini ovat niin intellektuaalisesti minua jäljessä, että heille puhuminen tappaa aivosoluja. He puhuvat aina turhia asioita eivätkä ajattele yhteiskunnan oikeita ongelmia.
He käyvät vain ryyppäämässä ja tupakoivat. Eivät ajattele tulevaisuutta.
En ymmärrä miksi joku olisi niin tyhmä, että menisi tuhoamaan aivosoluja ja keuhkojaan? Kotibileet ovat täysin turhia, eikä niissä käy kuin imbesillit ja elämäänsä kyllästyneet.
Aina kun sanon heile jotain heidän tyhmyydestä he vetoavat tyhmiin asioihin, kuten että en itse käy dokaamassa tai että minulla ei ole tyttöystävää.
Saisin kyllä tyttöystävän jos haluaisin. Ei ole vain aikaa, koska on mielestäni tärkeämpää keskittyä yhteiskunnan oikeisiin ongelmiin.
Mielestäni kaikki muut ikäiseni voisivat painua v***uun, koska he ovat niin tyhmiä.
¨Katsotaan sitten isona, kun tienaan paljon rahaa ja te olette vain kaupan kassalla.
Onko muilla ongelmia muiden tyhmyyden kanssa?
mielestäni olisi parempi jos olisi eri koulut niille jotka ovat oikeasti älykkäitä.

12

228

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vaikuttaja

Oikeita vastauksia kiitos. Tästä juuri näkee miten tyhmiä olette. Luultavasti alkoholilla tuhonneet aivonsa jo kauan sitten.
      Onne kaupan kassalle.

• Merkuria

Olen samaa mieltä.
      Jo pitkään ärsyttänyt kaikki tyhmät. Jo ekaluokasta opettaja sanoi minua viisaaksi ja kyllähän sen huomasi. Opin lukemaan ja kirjoittamaan paljon nopeammin ja nyt teininä astrologian taitoni ovat aikuisen luokkaa.
      Ehkä se on vain niin, että kun ei enään kuolla villipedoille ja sairauksiin, kuollaan päihteisiin.
      Voimia sinne. Tiedän miltä tuntuu olla intelektuaalisesti lahjakkampi kuin muut.

• RickandMortyfan05

Mahtavaa nähdä tällaisia muitakin intellektuelleja Suomi24. Harrastatteko te muut larppausta muuten? Voisin kertoa tarkemmin omasta larppaushahmostani;

Nimi: Nightside Claw
      Sukupuoli: Mies
      Therianlauma: Alfasudet
      Therian-voima: voimahuuto (huudan metsässä ja juoksen)
      Therian ulkonäkö: Minulla ei ole vielä therianasua, mutta käytän tekohäntää ja korvia. Imbesilli isäni ei anna minun ostaa asua. Pistää murisemaan tuollainen grr

• Lienet ainoa vastaaja joka ei ole aloittaja.

• Kotibileitä pidetään enää vain jossakin Espoon Tapiolassa, johon kaikki vajaat yksilöt menevät laumoittain. Alkoholin nauttiminen alaikäisenä on pahaksi maksalle sekä tulevaisuudelle. Tupakointi on vieläkin pahempaa. Et saa minkäänlaista taloudellista hyötyä päihteistä. Ihmettelen suuresti nykynuorosia ja sitä miten heidän vanhempansa ovat kasvattaneet heidät.

• tulevamenestyjä

Voiko olla tyhmempää mielipidettä sinulla?
      Olet varmaan vain jonkinlainenimbesilli itse. Itse käyn paljon ulkona ja juon jonkun verran, mutta pääni on aivan kunnossa. Mielestäni sinulla on vain vääränlainen maailmankuva. Jos vaikka koittaisit hankkia ystäviä.
      Terv. tuleva Diplomi-insinööri.

• elämiä

lol

• andrukela

Niinpä, juokaa Resilaria (ärsyttävän yskän pahin vihollinen).

• 02poika

Aika agressiivinen lausunto, lienet kirjoittanut suutuspäissä ;) ?
      Itse tunnistan kyllä kärsimyksesi itsessäni, ja viimeistään tänään teki mieli kertoa parille tyypille koulussa millaisia idiootteja he ovat, ihan vain jos eivät ole itse huomanneet.
      Kyllä se voi joskus olla ärsyttävää, kun tyypit ei tajua matematiikkaa pätkänkään jankkaamisen jälkeen, mutta siihen nyt tottuu, eikä sen pitäisi olla iso ongelma (tai on itse emotionaalisesti alikehittynyt; ottaen tietysti huomioon, että huonoina päivinä voi vituttaa kaikki). Se, joka sitten onkin rankempaa, on se tasavertaisuuden tunteen puute. Joskus kun tuntuu, että ”minä olen jumalana laskeutunut tänne teidän vähempiarvoisten joukkoon”, tai että tulee toiselta planeetalta, tai elää keskellä pässilaumaa. Se voi oikeasti olla raskasta, kun muut eivät ymmärrä huumoriasi - ei siksi, etteikö se olisi hauskaa, vaan koska eivät yksinkertaisesti tajua jutun jujua. Puhumattakaan kiinnostavan, tasavertaisen keskustelun ylläpitämisestä samanikäisen kanssa.
      Aloitteesi perusteella arvelen, että saatat samaistua jonkin verran.
      Tästä syntyy lähes vääjäämättä tietynlainen ylemmyyden tunne, kuten aiemmin vihjasin. Ei siinä vielä mitään, vaan ongelma syntyy, koska muut aistivat sen. He pitävät ylimielisenä ja alkavat toimia sinua vastaan.
      Tästä olen keskustellut monesti vanhempieni kanssa, sillä he ovat aina neuvoneet minua luopumaan ylimielisyydestä. Mutta kun ylimielisyys perustuu ainakin osittain faktaan - sillä opin asioita selkeästi keskivertoa nopeammin, tajuan nopeammin, ja minussa on monta harvinaislaatuiseen pätevyyteen liitettyjä piirteitä - on vaikeaa päästää siitä irti.
      Itse olen kuitenkin löytänyt emotionaalisen (osittaisen) vapautumisen ylimielisyydestä. Emotionaaliseen, eli sitä ei voi oikein perustella, voin vain neuvoa sinua pyrkimään samaan.

Mutta miksi haluaisit luopua ylimielisydestä? Jos se kerran perusteltua, niin eikö se olisi idiooteille antautumista olla myöntämättä sitä?
      Ensinnäkin - voi olla totta, että monet ovat sinuun verrattuna tyhmiä. Voi olla totta, että Trumpin äänestäjät ovat typeriä. Mutta kyse ei ole yhdestä ainoasta oranssista toopesta jota voi hyvillä mielin kutsua idiootiksi - kyse on valtamassoista. Ja jos älyä kertyy omasta päästä liikaa, kaikki voivat päätyä samaan kategoriaan.
      ”Idiootit eivät kuuntele.” Tämä on ehdottomasti totta, sillä kukaan ei kuuntele sellaista, joka pitää tätä idioottina.
      Toisin sanoen: ylimielisydestä tulee luopua, koska vain silloin voi saada muut mukaansa, puolelleen. Sitä paitsi tulee onnellisemmaksi, jos ei ole idioottien ympäröimänä, vaan ihmisten.
      Ehkä ihmettelet, miksi vastasin näin pitkällä kirjoituksella pyytämättä, mutta jos olet kuten minä, ymmärrät että tiedon ja oivallusten virratessa tekstiä on vaikea rajoittaa :). Ja sitä paitsi tiedän, että se, joka jaksaa lukea tänne asti, sopii antamiini kuvauksiin. Ja joskus pitää yksinkertaisesti hakeutua ”parempaan seuraan” lepäämään kun ei enää kestä.

En pysty tekemään tästä kaikenkattavaa, ja sen on hyvä, koska aavistan, ettet silti pureskelematta niele, ja näin sinulle jää enemmän löydettävää.

Mitä ryyppäämiseen tulee, niin kyllähän ne Amazonin muurahaisetkun joskus syö myrkkysientä huvikseen.

Kliseenkin riskillä: Onnea matkaan!

• Älykkäämpi

Kiitos tästä (en ole ap). Ei tosiaan ole ylimielisyyttä olla sitä mieltä, että on keskiarvoa älykkäämpi. Sen perusteltu tiedostaminen on jo yksi merkki siitä. Tuo "Jumala on laskenut valottuna alas maan päälle" kuullostaa tietyllä tavalla tutulta. Sitä vain tietää, että on valmis ja kykenevä suuriin tekoihin. On ikäänkuin valottu, ei välttämättä kenenkään Jumalan/jumalan tahi muun sellaisen, vaan yleisesti.

Kiitos sieluntoverille. Onnea matkaan myös sinulle.

• espoolainenjumala

Mukavaa nähdä muita intellektuelleja!

Itse koen olevani Vishnun uudelleentuleminen maan päälle, ja olenkin jo pidemmän aikaa työstänyt Espoossa sijaitsevaa kulttiani.

Vishnu dhyaanam
      shanthaakaaram bhujagashayanam padmanaabham suresham
      vishvaakaaram gagana sadrsham meghavarnam shubhaangam
      lakshmeekaantham kamalanayanam yogihrddaanagamyam
      vande vishnum bhavabhayaharam sarvalokaika naadham

dhyaamai

Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4393
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3015
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2918
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2703
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      340
      2651
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2605
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2279
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2035
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1693
    10. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      2
      1683
    Aihe