Kaveri yritti lähennellä ja sanoi et haluais kokeilla jotain mun kans. Sanoin isälle ja kuulema soittaa pari puhelua ja oli vihanen. Oon 16v poika.
kaveri yritti lähennellä
17
779
Vastaukset
- andrukela
Saunan takana on tilaa.
"Lähennellä" ?? Millätavalla ?????
- Pukintappaja13
Tuli liian lähelle lätkäs (LätkäJätkäVille)
- poika16vhelsinki
yritti availla mun farkun nappeja muka leikillään ja sanoi et voitais kokeilla tätä .. ei onnistu!
- johannes15v
Eihän niin mennyt. Sinä yritit kaverisi housun nappeja auki ja kaveri ei halunnut sitä ja siitä suuttuneena kehitit tarinan isällesi pojasta joka yritti munille.
Ei normaalisti 16v poju kerro isille sellasii juttuja.
Oon 15v poika ja on munkin munista otettu kii useita kertoja ja en oo siitä isille kertonut koskaan, pitäiskö isille kertoa et muutamat pojat ja tytöt on koskenut mun piliä ja se muuttu kovaksi. - poika16vhelsinki
johannes15v kirjoitti:
Eihän niin mennyt. Sinä yritit kaverisi housun nappeja auki ja kaveri ei halunnut sitä ja siitä suuttuneena kehitit tarinan isällesi pojasta joka yritti munille.
Ei normaalisti 16v poju kerro isille sellasii juttuja.
Oon 15v poika ja on munkin munista otettu kii useita kertoja ja en oo siitä isille kertonut koskaan, pitäiskö isille kertoa et muutamat pojat ja tytöt on koskenut mun piliä ja se muuttu kovaksi.kaveri tuli päälle ja availi housua ja yritti leperrelä outoja juttuja, niin kai nyt kerron isälle!
Vai hinttihommia :(
- ihmettelyäpiisaa
Miksi rakkauspalstalla? Rakastatko sitä kaveria niin paljon et tulit isälle kaapista?
- Niih
Kaveri varmaan rakastaa sitä
Eli ensin kirjoitat raiskausfantasian ja sitten vielä liität perään mainoksen? Vastuullista toimintaa nuortenpalstalla.
- muuanlukija
jokutyyppi19 kirjoitti:
Eli ensin kirjoitat raiskausfantasian ja sitten vielä liität perään mainoksen? Vastuullista toimintaa nuortenpalstalla.
Mikähän mainos oli kyseisessä viestissä? Olen kai tyhmä kun en huomannut kyseistä mainosta.
Kysäri: ihanko itse päättelit sellaiset ja teit ilmoituksen ylläpidolle. muuanlukija kirjoitti:
Mikähän mainos oli kyseisessä viestissä? Olen kai tyhmä kun en huomannut kyseistä mainosta.
Kysäri: ihanko itse päättelit sellaiset ja teit ilmoituksen ylläpidolle.Mainosti tekstin oikolukijaa. Vaan ylläpidolle en ilmoittanut, ja kommenttinikin oli ennemmin vitsi.
- muuanlukija
jokutyyppi19 kirjoitti:
Mainosti tekstin oikolukijaa. Vaan ylläpidolle en ilmoittanut, ja kommenttinikin oli ennemmin vitsi.
Olipa kamala virhe. No eipä tuota voi ihan mainokseksi sanoa jos kertoi käyttäneen sitä apuna.
Samaan tapaan voisi sanoa kun kehuu musiikkia mistä pitää, sen olevan mainos. muuanlukija kirjoitti:
Olipa kamala virhe. No eipä tuota voi ihan mainokseksi sanoa jos kertoi käyttäneen sitä apuna.
Samaan tapaan voisi sanoa kun kehuu musiikkia mistä pitää, sen olevan mainos.Vitsin pointti on siinä, että hieman vääristetään totuutta. Enkä edelleenkään syytä sinu- *köh* HÄNTÄ mistään. Ylläpito sen viestin ihan itse päätti poistaa.
- muuanlukija
jokutyyppi19 kirjoitti:
Vitsin pointti on siinä, että hieman vääristetään totuutta. Enkä edelleenkään syytä sinu- *köh* HÄNTÄ mistään. Ylläpito sen viestin ihan itse päätti poistaa.
Onpa ylläpito kiukkuinen ja tuskinpa siinä oli edes mitään raiskausfantasioita :D
Oliko vitsin pointti siinä että sinä vääristelit totuutta vai oli poistettu viesti sellainen vääristely? Jospa se olikin täyttä totta mitä tapahtui ja se halutaan salata?
Voisi verrata suomi24:ä paavin uskontoon jossa totuus peitellään jos nuoria hiplaillaan ja käytetään hyväksi!
Totuushan on nykyisin tuntematon käsite, valtamedia haukkuu ns.valhemediaa siitä totuudesta ja kukahan sitten omistaa suomi24:n en kerro ettei tule mainostettua mitään. muuanlukija kirjoitti:
Onpa ylläpito kiukkuinen ja tuskinpa siinä oli edes mitään raiskausfantasioita :D
Oliko vitsin pointti siinä että sinä vääristelit totuutta vai oli poistettu viesti sellainen vääristely? Jospa se olikin täyttä totta mitä tapahtui ja se halutaan salata?
Voisi verrata suomi24:ä paavin uskontoon jossa totuus peitellään jos nuoria hiplaillaan ja käytetään hyväksi!
Totuushan on nykyisin tuntematon käsite, valtamedia haukkuu ns.valhemediaa siitä totuudesta ja kukahan sitten omistaa suomi24:n en kerro ettei tule mainostettua mitään.Puheesi alkavat käydä varsin sekaviksi.
- muuanlukija
jokutyyppi19 kirjoitti:
Puheesi alkavat käydä varsin sekaviksi.
Luulisi sinun ymmärryksesi käyneen sekavaksi jos et ymmärtynyt mitä tarkoitin!
Ehkä et ymmärrä akateemista kirjoitustusta peruskoulu pohjalla :)
Eikö keskustelussa ollut tarkoitus perehtyä kaverin lähentelyyn eikä minun tekstini arvioimiseen?
Ap:lle tuntuiko se pahalta kun kaveri yritti avata nappeja ja jos olisi saanut ne auki mitä sitten?
Miksi poika kirjoittaa vielä tänne vaikka oli jättänyt isänsä harteille jutun lopun, soittelut jne?
Siis aloitus trolli? Vai mitä se sitten onkaan? Sen jokainen voi päätellä itse.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1091185
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171004- 125906
- 94761
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten286713Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74641Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504