Kiistaton todiste !

Roswell-tutkija

AMERIKKALAISESSA LENTOTUKIKOHDASSA SÄILYTETÄÄN "ELÄVIÄ JA KUOLLEITA" AVARUUSOLENTOJA!
8.9.2017 20:05
Eläkkeellä oleva ilmavoimien insinööri Raymond Szymanski väittää, että Yhdysvaltalaisessa lentotukikohdassa on "eläviä ja kuolleita" avaruusolentoja.

Wright-Pattersonin lentotukikohdan entinen työntekijä tekee kohuväitteen uudessa kirjassaan, 50 Shades of Greys. 39 vuotta huippusalaisessa lentotukikohdassa Ohiossa työskennellyt Szymanski kirjoittaa, että Roswellin vuoden 1948 UFO:t kuljetettiin Ohiolaiseen lentotukikohtaan tutkittavaksi.

Szymanski sanoo kuulleensa asiasta ensimmäisellä työviikollaan tukikohdassa.

– Seuraavien neljän vuosikymmenen aikana kävin kymmeniä, ellen satoja lyhyitä keskusteluja salaisuudesta, joka minulle oli paljastettu ensimmäisellä viikollani, hän kertoo.

120-SENTTINEN AVARUUSOLIO
Väitteen mukaan tukikohdan "salaisissa tunneleissa" säilytetään "sekä eläviä että kuolleita" avaruusolentoja. Insinööri arvelee, että maan alla sijaitsevien, huippumodernien tilojen "ilmasto" on säädetty avaruusolennoille sopivaksi. Szymanski sanoo nähneensä säilytystilat, mutta ei itse avaruusolentoja. Hän pohtiikin mahdollisuutta, että avaruusolennot on saatettu myös siirtää toiseen sijaintiin. Hän sanoo kuitenkin kohdanneensa paikan päällä kolmeen otteeseen "Men In Black -tyyppisiä" miehiä. Lisäksi hän uskoo, että tukikohdassa säilytetään avaruusolentojen teknologiaa.

Szymanski on ottanut valokuvia säilytystiloista, joissa hän uskoo tiedemiesten tutkineen noin 120-senttistä avaruusolentoa. Lisäksi hän uskoo, että kahdeksan avaruusolennon ruumiit on haudattu läheisen parkkipaikan alle. Erinäisten ufotutkijoiden arvioiden mukaan lentotukikohtaan olisi toimitettu jopa 14-16 avaruusolentoa.

Lähde: The Sun

44

779

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Usko_Ufonen

      Kyllä skepojen puntit taas tutisee, kun luotettava USAn salaisessa lentotukikohdassa palvellut insinööri tällaista todistaa !!
      On niin hieno nimikin, SZYMANSKI , melkein kuin ADAMSKI !!

      • 180senttinenolio

        Miksi leivot vihaisen ja turhautuneen väkivaltaisesti tästä palstasta uskon ja epäuskon välisen taistelun? Teet tätä samaa muillakin palstoilla. Mistä tässä taistelussasi on oikeasti kyse ja mitä hyödyt? Pakkomielteestä vai jostakin vakavammasta psyykkisestä ongelmasta?
        Olisiko josku mahdollista hieman tutkia itse kertomusta tai uutista tämänkaltaisten vastausten sijaan?


      • 190senttinenolio

        Oikeasti se on Schimanski, Horst Schimanski.


      • kaksimetrinen_

        No, aina vakuuttavampi !


      • Usko_Ufonen
        180senttinenolio kirjoitti:

        Miksi leivot vihaisen ja turhautuneen väkivaltaisesti tästä palstasta uskon ja epäuskon välisen taistelun? Teet tätä samaa muillakin palstoilla. Mistä tässä taistelussasi on oikeasti kyse ja mitä hyödyt? Pakkomielteestä vai jostakin vakavammasta psyykkisestä ongelmasta?
        Olisiko josku mahdollista hieman tutkia itse kertomusta tai uutista tämänkaltaisten vastausten sijaan?

        Tulen aina taistelemaan skepojen tiedeuskovaisuutta vastaan !
        Se tuhoaa ufotutkimuksessa tarvittavan luovan ajattelun !


      • kotiinnetieteennekanssa
        Usko_Ufonen kirjoitti:

        Tulen aina taistelemaan skepojen tiedeuskovaisuutta vastaan !
        Se tuhoaa ufotutkimuksessa tarvittavan luovan ajattelun !

        Tieteen pitämiseksi kaukana ufostelusta, tulee meidän ufosuskovaisten ryhtyä mittaviin ponnistuksiin. Tiede on uskontojen pahin vihollinen.


      • ufovokaklisti
        kotiinnetieteennekanssa kirjoitti:

        Tieteen pitämiseksi kaukana ufostelusta, tulee meidän ufosuskovaisten ryhtyä mittaviin ponnistuksiin. Tiede on uskontojen pahin vihollinen.

        Tiedeuskovat puhuvatkin niin narisevalla äänellä, ettei sitä luovasti
        ajatteleva edes jaksa kuunnella !


      • ufobiologi_Pomppeus
        ufovokaklisti kirjoitti:

        Tiedeuskovat puhuvatkin niin narisevalla äänellä, ettei sitä luovasti
        ajatteleva edes jaksa kuunnella !

        Tämä on biologiassa jo tieteellisesti todistettukin.
        Henkilöstä, jonka äänihuulien rakenne aiheuttaa narisevan
        äänen, ei voi tulla luovaa ufotutkijaa.


    • jenkkihuumehörhö

      mitähän sieniä tämäkin szymanski popsinut.

      • jookatellaan

        Kuten kaikki ketjut, tämäkin muuttui varaktorin monologiksi.


      • joonähtiin
        jookatellaan kirjoitti:

        Kuten kaikki ketjut, tämäkin muuttui varaktorin monologiksi.

        Pikemminkin se muuttui nyt erään varaktoreja joka puolella näkevän hullun horinaksi ja harhoiksi.


      • 7kuolemansyntiä
        joonähtiin kirjoitti:

        Pikemminkin se muuttui nyt erään varaktoreja joka puolella näkevän hullun horinaksi ja harhoiksi.

        Varaktorit ovat siitä jänniä olentoja, että ne ilmestyy (kirkastuu) vitsauksena muutaman kerran vuorokaudessa eräänlaisina sykleinä ja sarjoina muutaman minuutin välein kuin heinäsirkkaparvi. Sitten tulee hiljainen jakso kun herra on liiterissä tai psykiatrisella ja sitten alkaa uusi trollisarja.
        Tämä ei ole paranormaali ilmiö, vaan kyse on paljon yksinkertaisemmasta asiasta. Varaktoreja on vain yksi.


      • customshoe
        7kuolemansyntiä kirjoitti:

        Varaktorit ovat siitä jänniä olentoja, että ne ilmestyy (kirkastuu) vitsauksena muutaman kerran vuorokaudessa eräänlaisina sykleinä ja sarjoina muutaman minuutin välein kuin heinäsirkkaparvi. Sitten tulee hiljainen jakso kun herra on liiterissä tai psykiatrisella ja sitten alkaa uusi trollisarja.
        Tämä ei ole paranormaali ilmiö, vaan kyse on paljon yksinkertaisemmasta asiasta. Varaktoreja on vain yksi.

        Ehkä sinun kannattaisi kertoa noista varaktoreistasi lääkärillesi, pällis.


      • Andro_Anal
        customshoe kirjoitti:

        Ehkä sinun kannattaisi kertoa noista varaktoreistasi lääkärillesi, pällis.

        Minä kerroin jo lääkärille varaktorista. Lääkäri pyöritteli päätään ja sanoi että on se saatanan pöljä jätkä ja kysyi olisiko mahdollista saada sen aivot tutkittavaksi kuolemansa jälkeen. Lääkäri epäili että niissä on poikkeavuuksia tai oksennusta, joka on johtunut äitin nusuttelusta teinipoikana.


      • hyväettäselvisi
        Andro_Anal kirjoitti:

        Minä kerroin jo lääkärille varaktorista. Lääkäri pyöritteli päätään ja sanoi että on se saatanan pöljä jätkä ja kysyi olisiko mahdollista saada sen aivot tutkittavaksi kuolemansa jälkeen. Lääkäri epäili että niissä on poikkeavuuksia tai oksennusta, joka on johtunut äitin nusuttelusta teinipoikana.

        No nyt selvisi sekin kuka on niiden mauttomien äitijuttujen takana. Ei varaktori, vaan...


      • analipuhepöntössä
        Andro_Anal kirjoitti:

        Minä kerroin jo lääkärille varaktorista. Lääkäri pyöritteli päätään ja sanoi että on se saatanan pöljä jätkä ja kysyi olisiko mahdollista saada sen aivot tutkittavaksi kuolemansa jälkeen. Lääkäri epäili että niissä on poikkeavuuksia tai oksennusta, joka on johtunut äitin nusuttelusta teinipoikana.

        ..ja kokemuksen syvällä rintaruokinta äänellä..


      • salapolliisiViljanen
        hyväettäselvisi kirjoitti:

        No nyt selvisi sekin kuka on niiden mauttomien äitijuttujen takana. Ei varaktori, vaan...

        Ahaa... Melkoinen salajuoni siis! Kun varaktori hermostui siis hörhöihin ja katosi puskiin, niin ovela hörhö tulee paikalle ja kehottaa itse itseään menemään nusuttelemaan omaa äitiään. Tuota ei kyllä olis arvannut holmesin serlokkikaan, kuinka umpikiero salajuoni se olikaan.
        Vai olisiko kuitenkin käynyt niin että varaktorille puhui joku sitä kieltä mitä varaktori puhuu ja käyttää, eli varaktorinkieltä? Mitä mieltä olet sontaoksennusläjä?


      • DoktoriWatsonen
        salapolliisiViljanen kirjoitti:

        Ahaa... Melkoinen salajuoni siis! Kun varaktori hermostui siis hörhöihin ja katosi puskiin, niin ovela hörhö tulee paikalle ja kehottaa itse itseään menemään nusuttelemaan omaa äitiään. Tuota ei kyllä olis arvannut holmesin serlokkikaan, kuinka umpikiero salajuoni se olikaan.
        Vai olisiko kuitenkin käynyt niin että varaktorille puhui joku sitä kieltä mitä varaktori puhuu ja käyttää, eli varaktorinkieltä? Mitä mieltä olet sontaoksennusläjä?

        Varaktorin piikkiin ne yritettiin saada ja kun se ei tehonnut niin sitten alkoi tulla tappouhkauksia. Ei vain varaktori lähtenyt palstalta. Jännityksellä seuraan mitä seuraavaksi tapahtuu.


      • DoktoriWatsonen kirjoitti:

        Varaktorin piikkiin ne yritettiin saada ja kun se ei tehonnut niin sitten alkoi tulla tappouhkauksia. Ei vain varaktori lähtenyt palstalta. Jännityksellä seuraan mitä seuraavaksi tapahtuu.

        Minulle jäi kyllä enemmän sellainen mielikuva, että sen puskista huutelun tarkoituksena oli laittaa kapuloita rattaisiin Käpymäen puuhaamalle miitille. Ehkä joku katsoi ettei sellaista saa järjestää kuin hänen hyväksymänsä tahot mitä ne sitten ikinä lienevätkään.


      • wco
        VCO kirjoitti:

        Minulle jäi kyllä enemmän sellainen mielikuva, että sen puskista huutelun tarkoituksena oli laittaa kapuloita rattaisiin Käpymäen puuhaamalle miitille. Ehkä joku katsoi ettei sellaista saa järjestää kuin hänen hyväksymänsä tahot mitä ne sitten ikinä lienevätkään.

        Taas kerran täysin väärin ajatus sinulta. Kysymys on enneminkin siitä että sinun suurta egopersoonaa, ei monikaan todellakaan haluaisi samaan paikaan missä sinä olet.
        Sinusta on muodostunut vuosien saatossa sellainen mielikuva; että ole vain aina vastarannalla huuteleva riidankylväjä. Kuinka monesta porukasta olet jo lähtenyt ovet paukkuen ?
        ps. syyhän on aina niissä muissa - eikös vaan ?


      • wco kirjoitti:

        Taas kerran täysin väärin ajatus sinulta. Kysymys on enneminkin siitä että sinun suurta egopersoonaa, ei monikaan todellakaan haluaisi samaan paikaan missä sinä olet.
        Sinusta on muodostunut vuosien saatossa sellainen mielikuva; että ole vain aina vastarannalla huuteleva riidankylväjä. Kuinka monesta porukasta olet jo lähtenyt ovet paukkuen ?
        ps. syyhän on aina niissä muissa - eikös vaan ?

        Kiitos hyvästä kommentista. Juu... Nuo VCO:t eivät ole kauhean haluttua seuraa saunailtoihin eikä leirinuotioille. Heillä kun on vain kaksi toimintamallia vain mustavalkoisessa maailmassaan:
        1. Haukkuminen
        2. Perseennuoleminen

        Minä olen tämän nimimerkkini saanut skepsiksen väeltä ja olen sen aikoinaan täysin ansainnutkin. Nykyään olen aika viileä ja pinnani on todella, todella pitkä. Sekös harmittaa näitä debunkkareita, kun eivät saa edes hermostumaan.


      • Muajussi

        Ensin huutelet puskista ja sitten säestät perään rekisteröityneenä. Tuo on jo niin nähty. Miitissä kaikki kovin varaktoria sinne kaipasivat ja ihmettelivät miksi ei tullut vaikka oli komeat palkinnotkin sinne järjestänyt. Tämän voitte itseltään Käpikseltä varmistaa.


      • VaiOikeinSkepsiksen
        HerraHellakoukku67 kirjoitti:

        Kiitos hyvästä kommentista. Juu... Nuo VCO:t eivät ole kauhean haluttua seuraa saunailtoihin eikä leirinuotioille. Heillä kun on vain kaksi toimintamallia vain mustavalkoisessa maailmassaan:
        1. Haukkuminen
        2. Perseennuoleminen

        Minä olen tämän nimimerkkini saanut skepsiksen väeltä ja olen sen aikoinaan täysin ansainnutkin. Nykyään olen aika viileä ja pinnani on todella, todella pitkä. Sekös harmittaa näitä debunkkareita, kun eivät saa edes hermostumaan.

        Et ole saanut nimimerkkiäsi Skepsiksen väeltä, vaan tältä palstalta, ja sekin ilman "Herraa" jonka narsuna olet itse lisännyt. Et ole ollut missään tekemisissä Skepsiksen väen kanssa, etkä edes pärjäisi debatissa, kun et pärjää edes täällä. Olet säälittävä valehtelija.


      • wco
        Muajussi kirjoitti:

        Ensin huutelet puskista ja sitten säestät perään rekisteröityneenä. Tuo on jo niin nähty. Miitissä kaikki kovin varaktoria sinne kaipasivat ja ihmettelivät miksi ei tullut vaikka oli komeat palkinnotkin sinne järjestänyt. Tämän voitte itseltään Käpikseltä varmistaa.

        Taidat itse olla tuo varaktori, kun noin nopsaan reakoit tuohon asialliseen juttuun.
        Täytyy todeta heti tässä, etten ole tuo mainitsemasi hellakoukku sori vaan.

        Varaktori on jänishousu, ei pokka pidä kun ollaan naamatusten,
        kun vielä tiedetään mitä kaikkea paskaa hän on suoltanut muista eri mieltä olevista.

        ps. noilla palkinnoilla hän vain yrittää kohottaa omaa egoaan muiden silmissä.


      • tasoerot
        wco kirjoitti:

        Taidat itse olla tuo varaktori, kun noin nopsaan reakoit tuohon asialliseen juttuun.
        Täytyy todeta heti tässä, etten ole tuo mainitsemasi hellakoukku sori vaan.

        Varaktori on jänishousu, ei pokka pidä kun ollaan naamatusten,
        kun vielä tiedetään mitä kaikkea paskaa hän on suoltanut muista eri mieltä olevista.

        ps. noilla palkinnoilla hän vain yrittää kohottaa omaa egoaan muiden silmissä.

        No ei sinua varaktoriharhaista vajakkia kukaan ole helläpälliksi epäillytkään, hellis sentään on pykälän ylempää tasoa sinuun idioottiin verattuna, nimittäin peräti debiili.


      • wco
        tasoerot kirjoitti:

        No ei sinua varaktoriharhaista vajakkia kukaan ole helläpälliksi epäillytkään, hellis sentään on pykälän ylempää tasoa sinuun idioottiin verattuna, nimittäin peräti debiili.

        "Ensin huutelet puskista ja sitten säestät perään rekisteröityneenä. Tuo on jo niin nähty. "

        No mitä tämä sitten on ? Selvää syyttelyä kuka täällä muka kirjoitelee...
        Etkö oikein ymmärrä tuota tekstiä ?


    • Kupinkääntäjä

      Kiistatonpa hyvinkin, kuin Irakin joukkotuhoaseet.

      • Narratiivi

        Tai että Venäjä myrkytti Skripalit...


    • ihaaankstosiii

      nii varmaa ai kun kiva juuu..

    • No_voi_yhyren_kerran

      HÄH!

      Onko Teräsmies kuollu vai Batman?

    • VARATORI

      APUAAA !
      NYT VARAKTOREJA TUNKEE JO TUULETUSVENTTIILEISTÄ !
      ENNEN NE TULI VAIN PISTORASIOISTA !
      MITÄ PITÄÄ TEHDÄ ?!?!

      • PölliKoukku

      • Kukahansepelleon

        Näytä edes yksi ketju jossa varaktori olisi jäänyt sinulle toiseksi. Et pysty sillä sellaisia ei ole. Näytä edes yksi ketju jossa kukaan olisi jäänyt sinulle toiseksi. Et pysty sillä sellaisia ei ole. Näytä edes yksi ketju jossa varaktori kehuu itseään. Et pysty sillä sellaisia ei ole. Sinä kyllä kehut itseäsi ja se onkin ainoa asia mihin kykenet muiden mollaamisen ohella. Olet kehuskellut rahoillasi, miten kiloja nousee penkistä, jne...


      • poistattijuttunsa
        Kukahansepelleon kirjoitti:

        Näytä edes yksi ketju jossa varaktori olisi jäänyt sinulle toiseksi. Et pysty sillä sellaisia ei ole. Näytä edes yksi ketju jossa kukaan olisi jäänyt sinulle toiseksi. Et pysty sillä sellaisia ei ole. Näytä edes yksi ketju jossa varaktori kehuu itseään. Et pysty sillä sellaisia ei ole. Sinä kyllä kehut itseäsi ja se onkin ainoa asia mihin kykenet muiden mollaamisen ohella. Olet kehuskellut rahoillasi, miten kiloja nousee penkistä, jne...

        Taisi hellis itsekin hävetä omaa kirjoitteluaan niin paljon että poistatti sen.


      • HoituuTarvittaessa
        poistattijuttunsa kirjoitti:

        Taisi hellis itsekin hävetä omaa kirjoitteluaan niin paljon että poistatti sen.

        Jahas, jahas, Pällis on taas käynyt raivoamassa sillä mainostamallaan buddhalaisella tyyneydellään. On siltä pari kertaa ylläpito poistanut koko rekisteröidyn nimimerkinkin, vaikka kiistää asian ja väittää poistaneensa itse jostakin epämääräisestä syystä.

        Ai mistäkö tiedän että valehtelee? Siitä että toisen poiston takana olin minä joka olin myös yhteydessä ylläpitoon törkeyksiä suoltavan nimimerkin päästämiseksi bittiavaruuden ikuiseen rauhaan.


      • tasapuolisesti
        HoituuTarvittaessa kirjoitti:

        Jahas, jahas, Pällis on taas käynyt raivoamassa sillä mainostamallaan buddhalaisella tyyneydellään. On siltä pari kertaa ylläpito poistanut koko rekisteröidyn nimimerkinkin, vaikka kiistää asian ja väittää poistaneensa itse jostakin epämääräisestä syystä.

        Ai mistäkö tiedän että valehtelee? Siitä että toisen poiston takana olin minä joka olin myös yhteydessä ylläpitoon törkeyksiä suoltavan nimimerkin päästämiseksi bittiavaruuden ikuiseen rauhaan.

        "On siltä pari kertaa ylläpito poistanut koko rekisteröidyn nimimerkinkin,"

        Tiedän toisen joka on poistanut paljon omia kirjoituksia ja reklatuja nimimerkkejä enemmän.

        Ja luvannut muutaman kerran poistua lopullisesti palstalta. Tiedätkö kukahan se on ? :)


      • totuuskomitea

        Ottako tuo totuus noin kovasti päähän sinulla ? Tiedämme kaikki kenestä on tässä kysymys.


      • On tuo kyllä aivan käsittämätöntä ulinaa. Eihän se mikään salaisuus ole, että olen muutaman kerran nimimerkkiä vaihtanut ja joka kerran tehnyt ensimmäisestä postauksesta lähtien selväksi kuka uudella nimimerkillä keskustelua jatkaa. Saatan vielä tulevaisuudessakin sen tehdä. Miten olisi vaikka BFO jos samalla linjalla jatketaan?

        Olen joskus kypsynyt palstaan niin että lähtöäkin olen täältä tehnyt. Tässä on vuosien varrella tullut selväksi ettei täällä ja varsinkin tästä aiheesta tämän parempaa keskustelua synny. Eipä ole silti nykyään mitään mielihaluja erikoisemmin täältä pois lähteä jos toki täällä vietetty aika on vähentynyt siitä mitä se joskus oli ja saattaa vähentyä entisestään jos palsta jatkaa kuihtumistaan.

        No tuo tyyppi on tosiaan hyvinkin kymmenen vuotta ulissut tuota samaa ulinaansa ja en siihen itse enää nykyään kiinnitä juuri mitään huomiota.


      • ufoilijan.logiikkaa
        totuuskomitea kirjoitti:

        Ottako tuo totuus noin kovasti päähän sinulla ? Tiedämme kaikki kenestä on tässä kysymys.

        Mitäs joka kerta nimimerkkiä vaihtava puskistaulisija muuten uikuttaa toisten rekatuista nimimerkeistä?

        Taas yhtä epäloogista ruikutusta kuin toisten viestien minuuttien laskeminen ja itse vielä nopeammin vastailu.


      • ufoilijan.logiikkaa kirjoitti:

        Mitäs joka kerta nimimerkkiä vaihtava puskistaulisija muuten uikuttaa toisten rekatuista nimimerkeistä?

        Taas yhtä epäloogista ruikutusta kuin toisten viestien minuuttien laskeminen ja itse vielä nopeammin vastailu.

        Vaihtelu virkistää. Varaktori kirjoittelee nyt sitten jatkossa BFO nimimerkillä.


      • VCO kirjoitti:

        Vaihtelu virkistää. Varaktori kirjoittelee nyt sitten jatkossa BFO nimimerkillä.

        Kas näin. Toivottavasti puskajussi ei nyt tämän takia tukehdu puppuunsa.


      • ufoilijan.logiikkaa
        BFO kirjoitti:

        Kas näin. Toivottavasti puskajussi ei nyt tämän takia tukehdu puppuunsa.

        Saapas nähdä kehtaako uikuttaa puskista taas jollakin randominimimerkillä siitä että joku toinen vaihtaa rekattua nimimerkkiä...


      • ufoilijan.logiikkaa kirjoitti:

        Saapas nähdä kehtaako uikuttaa puskista taas jollakin randominimimerkillä siitä että joku toinen vaihtaa rekattua nimimerkkiä...

        No varmasti kehtaa, mihin sitä koira karvoistaan pääsisi. Jos vielä piruuttaan sanoisin lähteväni palstalta ja palaisin takaisin, niin saisi lisää vettä myllyynsä. No en taida uskaltaa sitä tehdä ettei raukan otsasuoni katkea.


    • kadunmies

      Mielenkiintoinen kirjoitus, en tuota kyllä ihan puremati vielä niele. Pitänee perehtyä enemmän aiheeseen.

      Niin, entinen rekisteröimätön "Kadunmies vaan" kirjoittelee tästälähtien tällä juuri rekisteröidyllä nimimerkillä. Koska kirjoitteluni ei selvästi kaikkia miellytä, niin ehkä tämä auttaa hieman noiden häirikköjen kanssa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      326
      3615
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      223
      3126
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      146
      2603
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      20
      2112
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2095
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      16
      1937
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1745
    8. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1732
    9. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      288
      1431
    10. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      123
      1352
    Aihe