Vinkkejä uusista tv-ohjelmista

Bengalitikku

Yritän löytää Telsusta niitä ohjelmia, mitä en ole nähnyt ja mitkä olisivat katsomisen arvoisia.
Mielestäni en saa vastinetta maksamilleni veroille.
Monster ja la Senjora. Ainoatko uudet?
Nyt pyörii uusintoja ja uusintojen uusintoja ja uusintojen uusintojen uusintoja.
Älkää sanoko, että mene arkistoon tai hanki oikeus Cmoreen.
Ei.
Mihin rahani menevät?
Mielestäni ohjelmatarjonta on säälittävän köyhää Suomessa.
Olemmeko televisio-ohjelmien kehitysmaa.
Sitten siirtyykö aamu-tv kuukausien kesätauolle? Miksi? Lähtevätkö kuin koululaiset ja kansanedustajat lomille. Selvä jäänne jostain.
Mielestäni pitäisi olla ajan hermolla koko ajan.

22

381

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Verosi menevät Euro-viisuihin ja poppari-ohjelmiin.
      Katsos kun levyt eivät enää myy, eikä yksittäisen streamin ostajia paljoa ole.
      Saati sitten kirjojen.
      Siksi mylläsivät YLE:n viime-vuosina.
      Jotenkin on popparitkin veroilla elätettävä.
      Sekä näyttävät tyttö-juontajat.

H.

• Bengalitikku

Minusta ylen musiikkipäällikkö on ansainnut fudut.
        Sanonpa hälle: please, retire.

• RealistiN

Riippuu ehkä paljonko on ohjelmia televisiosta katsonut, eli mitä on jäänyt näkemättä, meikäläisellä lähes kaikki. Itse löydän halutessani Areenasta ja Katsomosta aina jotain katsottavaa, ruutuakin joskus käytän, maksullisia en ole tarvinnut.
      Mielestäni Areenan tarjonta on tosi hyvä.
      Uutiset vain vanhenevat hetkessä, mutta uusiahan on netti pullollaan, hyviä ja huonoja.

• "RealistiN"

Pohjimmiltaan Areena tai Katsomo ovat Video-kauppoja.
        Ne eivät ole televisiota.
        Kommentoihan siis televisiota.

H.

• Bengalitikku

Teemalta tulevat suureksi osaksi ne, mitä katson, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Jos sitä ei olisi, voisi pitää telkun hautajaiset.
        Mä tallennan yleensä itse, mitä en juuri pysty katsomaan.

• noohjooh

Siirry radioon tai kirjojen pariin? Tai paperinen lehti kainaloon ja ulos istuskelemaan :) Tabletti syliin ja selaamaan uutisia.

Mä en myöskään mitään netflixiä yms. osta. Mokomat haluaa pääsyn mun luottokortille, että voivat rahastaa kysymättä kerran kuukaudessa. Ehkä ihan hyvä ja toimiva systeemi, mutta pännii kaikki jotka käyvät mun lompakossa.

• Bengalitikku

Noin paljolti teenkin. Raioon vaan on totuttelemista. Uudet glaanssit pitää noutaa. Ovat valmiit. Sitten voi lukea pidempään, kirjojakin.

• Bengalitikku

Jäi d pois: ..radioon

• Kun ei tahdo ehtiä noita vanhojakaan katsomaan, varsinkaan kesäaikaan.
      Koskaan ennen ole ollut niin paljon kanavia kuin nykyisin ja ohjelmaa tulee yötäpäivää.
      Mistään ylimääräisestä en maksa, korkein Yle-vero saa riittää.

• Ohjelmat-muistissa

Telsuni on nurkassa. Hänellä on siellä oma 2 neliön tontti.
      55 tuumaa nököttää massiivisen (tunmanruskean) puutason päällä.
      Aukeaa vain käskystä. Kun käskytän kake-säädimellä silloin tällöin.
      Säädin saisi olla kyllä katri tai joku muu. Naaras.
      Heta oli uutisissa täälläkin, klo 9. Luultavasti muissakin televisioissa suomessa.
      Vai onko savossa eri tulkitsija?
      Minulle tv tarjoaa niin vähän, että ohjelmat voi arvailla. Tai selata telkkarin ohjelmakirjastosta, joka on laaja thunder digiboxissa. HD.
      Tietoni tv-tarjonnasta on, että iltapäivällä on mm jääkiekkoa uhrina suomi niminen joukkue.
      Pelaavat ns liipasimella. Mutta niin tekee vastustajakin.
      Taidan lähteä nyt reissuun ja piipahtamaan kahvilla Hakaniemen torilla.
      Asioita itä-helsinkiin. Sitten palaan tänne pöndelle pahamaineiseen kokoomuksen kaupunkiin.

• Bengalitikku

Onko tänään jokin kohtalokas ottelu.
        En ole katsonut yhtään.
        Loppuotteluita sitten jännitän, jos niin pitkälle pötkivät.
        Nythän on kesä.
        Pihalle enempi mieli, mutta iltasella voisi tunnin pari jotain katsoa, jos olisi.
        Jotain uutta Ranskasta, Italiasta, Saksasta tai Englannista. Toivon.

• seur-voitetaanSveitsi

no jaa, Suomi otti kyllä lohkovoiton :D

• Näkemiin-Marja-Mäki
        seur-voitetaanSveitsi kirjoitti:

no jaa, Suomi otti kyllä lohkovoiton :D

No jaa. Suomi otti kyllä kesäloman :D
        Vaikka tie mitaleille oli tarjolla. Jäätie. Osoittautui liian kalsaksi.

Hyvästi Marjapuuromäki. Lauri. Se perk*leen L a u r i. Oikea laurien lauri.

• Bengalitikku

Olin ihmeissäni, kun ennakkosuosikki hävisi jotenkin kummallisella tavalla.
        Hävitä voi ja saa. Mitä henkisesti tapahtui?

• Gänädä-Ysä
        Bengalitikku kirjoitti:

Olin ihmeissäni, kun ennakkosuosikki hävisi jotenkin kummallisella tavalla.
        Hävitä voi ja saa. Mitä henkisesti tapahtui?

Ja tapahtui niinä päivinä
        että keisari Tihonovilta kävi käsky
        jotta kaikki keskinkertaiset joukkueet on ulospantava.
        Niinpä myös Venäjä (Tihonovin ex-joukkue) lensi ulos, Suomen keralla.
        Ja kaikki pudonneet, kerääntyivät Tanskan lentoasemalle,
        nousten samaan koneeseen, lentäen Marjamäelle,
        keräämään menneen talven jäätyneitä puolukoita.

• Rantahotellista alkoi juuri uudet jaksot YLE Teemalta ja Kutsukaa kätilö TV 2:lta aloitti myös uusilla jaksoilla, Missä kuljimme kerran YLE Teema alkoi. Areenasta näkee jo esitetyt jaksot, pääsee perille missä mennään. Nämä Yleltä, myös muilta kanavilta tulee kyllä uusiakin sarjoja. En tässä ala enempää luettelemaan kun en tiedä mistä tykkäät, pitää vain pysyä "hereillä" ohjelmatarjonnasta. Minä en kesällä innostu paljoa telkkaria tuijottamaan, mutta onneksi mielenkiintoiset sarjat ja muut ohjelmat voi tallentaa tulevia pimeitä päiviä varten.

• Bengalitikku

Pidän ruotsalaisista sarjoista. Mutta en ole nähnyt aiempia periodeja Rantahotellista enkä Kätilöstäkään. Missä kuljimme kerran olen sekä lukenut että nähnyt, pidän Westööstä. Aika samoista pidän, mutta jos alkavat limittäin keskeltä alottaminen ei ole kivaa. Olen raakannut todella rajusti katsomista. Siksi sen vähän, mitä tuijottaa, haluais olla ennennäkemätöntä.
        Efter Nio on melkein vakio ja pidän vetäjistä.

• Bengalitikku kirjoitti:

Pidän ruotsalaisista sarjoista. Mutta en ole nähnyt aiempia periodeja Rantahotellista enkä Kätilöstäkään. Missä kuljimme kerran olen sekä lukenut että nähnyt, pidän Westööstä. Aika samoista pidän, mutta jos alkavat limittäin keskeltä alottaminen ei ole kivaa. Olen raakannut todella rajusti katsomista. Siksi sen vähän, mitä tuijottaa, haluais olla ennennäkemätöntä.
        Efter Nio on melkein vakio ja pidän vetäjistä.

Rantahotellissa ja Kätilöissä ei keskeltä aloittaminen mielestäni ole hankalaa, sarja ei ole samalla tavalla yksi pitkä kaudesta toiseen jatkuva kertomus kuten monissa muissa sarjoissa. Tottakai on kiva katsoa alusta asti, henkilöt tulevat tutuiksi.

• W222

Tuleehan tuolta telkkarista ohjelmaa, vaikka olen aika valikoiva katsoja. Yle Teema & Fem parasta antia. Jonkun verran katson netin kautta Norjan ja Tanskan telkkarista ohjelmia, tai Tsekistä elokuvia.
      Ylen Elävästä arkistosta löytyy paljon vanhoja ohjelmia katsottavaksi.

• Bengalitikku

Miksi Pressiklubissa Ukkola vouhottaa?
        Koko ohjelma on läts.
        Ihan kuin koko kvartetti hymisee samoin.
        Onko niin, että nättiä kansanedustajaa ei saa arvostella?
        Kuplaa en ole katsonut yhtään.
        Ja miksi joku PPP on mukana?
        Tämä ohjelma laskee liukua alas.

• Olen-kaukosäädytön
        Bengalitikku kirjoitti:

Miksi Pressiklubissa Ukkola vouhottaa?
        Koko ohjelma on läts.
        Ihan kuin koko kvartetti hymisee samoin.
        Onko niin, että nättiä kansanedustajaa ei saa arvostella?
        Kuplaa en ole katsonut yhtään.
        Ja miksi joku PPP on mukana?
        Tämä ohjelma laskee liukua alas.

Ei ole minäkään antanut lupaa,
        että verorahoillani saisi palkata sitä ja sitä ja sitä jne.
        Mutta niin vain ohivetoja tapahtuu ja ne kaikkein kirotuimmat marssii ruutuun kuin ilkkuakseen, kuin nokat pystyssä, kuin sanoakseen, haista sinä verohujoppi huuhkajan perät.

• Bengalitikku

Nyt aamulla tuli mielenkiintoinen dokumentti mm. dementian ehkäisystä - kotikonsteinkin ja muusta terveyden ylläpidosta. Ristikot, liikunta, uuden oppimista, jutustelut muiden ihmisten kanssa jne. Hyvää ohjelmassa oli, että käytettiin paljon sanaa "saattaa".
        Toisaalta ohjelmaan oli ujutettu kantasolututkimus?
        Tietenkin ikäihmisen terveys tai sairaudet on laaja kirjo, mutta ennaltaehkäisyä pieninkin teoin voi tehdä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      112
      5458
    2. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      41
      3595
    3. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      52
      3485
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      93
      3348
    5. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      81
      1887
    6. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      34
      1777
    7. 450 000 ulosotossa

Suomessa on tällä hetkellä ennätysmäärä ihmisiä ulosotossa. Viime vuonna heitä oli yli puoli miljoonaa. Kuluvan vuoden
      Perussuomalaiset
      134
      1667
    8. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      43
      1619
    9. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      152
      1325
    10. Onko esitutkinta jo saatu päätökseen?

Ketkä saa syytteet? Voi olla iso määrä ihmisiä?
      Ähtäri
      16
      1189
    Aihe