Bensahanasta kysymys

onxvarmaatietoo

Kaksitahtinen, tuoreöljyvoitelulla toimiva moposkootteri on kyseessä.
Siinä on alipaineella toimiva bensahana ja kysymys kuuluu. Voiko tuon hanan ottaa pois käytöstä noin vaan ja korvata sen letkujen väliin laitetulla vipuhanalla? Ja tulppaamalla sen alipaineletkun, joka menee siiihen alipainehanaan? Vai onko tuo hana jotenkin suhteessa moottorin kierroksiin tai jotain?

7

3269

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tälleentää

ei oo hana kierroksiin sidoksissa, vaan miksi haluat sen vaihtaa? Siis vaihtaa, poistaa alipaineehana ja laittaa tilalle normaali, niin voi tehdä. Sensijaan vanhaa ei voi jättää paikoilleen , ja irroitaa vaan letku, sieltä EI tuu bensaa nimittäin niin..

• onxvarmaatietoo

Eikö bensiini tule ylempänä olevasta tankista vapaasti alipainehanalle saakka? Alipainehanan tilalle vaan tulo- ja lähtöletkun väliin manuaalinen normihana ? Ja alipaineletku tukkoon.

• hätäkös

eikö hana ole tankissa kiinni, vai missä se muka on? onko siinä siis jo kaksi hanaa?

• onxvarmaatietoo

Ei alipainehana tankissa ole kiinni. Se on ruuveilla kiinnitetty runkoon. Tankista tulee siihen letku. Alipainehanan toiselta puolelta menee letku kaasuttimelle ja yksi letku menee sinne imukaulan lähelle, se on se alipaineletku.
      Öljy ja bensiini sekoittuvat kaasuttimessa ja öljynsaanti on kierroksistariippuvainen. Sille on oma pumppunsa. Että ihan yksi hana vaan on bensiinille.

• Anonyymi

Idiootti!! Tottakai se hana on kiinni tankissa🤣🤣🤣🤣????

• Hei, mut jos alipainehana on tankissa kiinni ( keeway f act evo 2014 ) miten sit saa vaihdettu tavallinen hana tilalle ?
      Kiitos

• 2t kone

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2008
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1468
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1177
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1067
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      867
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      836
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      812
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe