Miltä se yhdyntään meno tuntuu???

poika16vhelsinki

16v poika tässä kyselee

26

1141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antisissi

      Eka !!!

      Limasta on

      • Antisissi

        Jess eka ...


    • poika16vhelsinki

      Mikä siinä limasta on???

      • wefvsfv

        Olitpa sitten 16-v poika tahi keski-ikäinen vekkuloiva trollimies niin limaisuus ei ole noissa hommissa mikään hyihyi-iik-apua-äklöö-juttu


    • Antisissi

      Jotain mysteeristä limasta nestettä siel on, varsinki vähä tukevammal tyypil...
      Wikipedia salee selittää paremmin ku omat vanhemmat

    • 2xsua.vanhempi

      En todellakaan tiedä

    • sdfvsdfbdsfg

      Riippuu kaikenlaisista seikoista: mitkä kehonnosat tahi pinnat tahi kolot ja ulokkeet yhdistyvät, kuinka kuivina tai märkinä, ovatko toisiinsa uppoutuvat hengilöt homoja, leespoja, heetteroja, leidipoitsuja, eunukkeja, torsoja, humalaisia, aineisia, luurankonlaihoja anoreksikkoja vapaaehtoisnälkäisiä anoreksikkoja vai tahattomasti nälkiintyneitä, pyramideiksi lihoneita, uppolaardissa paistettuja hattaroita, kermaisia Jappeja ja Becelillätäytettyjä norsuja liiveihinsä sullovia naurulaisia diapeetikkoja, mieli- tai kehosairaita, ympärileikattuja (joko juutalaiseen tahikka somalialaiseen tapaan), pornonäyttelijöitä, toisilleen tuntemattomia pilettäjiä, paljonko homminkiin käytettävissä aikaa, onko kumppani oma vai ollaanko rikkomassa avioa, mikä on yhdynnän syy ja päämäärä

    • tyttö16

      Ei todellakaan oo mitään limaa siis oote niiiin noloja!

      • OnSitäJaPaljon

        On sitä limaa vaikka millä mitalla.


      • pitoa.löytynee

        Jaa hiekkaako sulla sitten pillusta erittyy yhdynnän aikana?


    • Etenkin se "meno" osuus ON hekumaa !!!! Vaikka pillu olisikin märkä,niiin sinne tunkeutuminen sumentaa järjen !!!! Lämmin,märkä.......... Se on vaan koettava -ei sitä voi selittää.......

      • ewrfwergweg

        Osaisitpa kuvailla sen vähän paremmin, niin saisin minäkin saamaton sellaiset kiksit ettei tarttis koskaan ees vaivautua naimaan


    • 15-vuotiastyttö

      Tuu kokeilee😂😉💦

      • Voishan sua "kokeilla "


    • 15-vuotiastyttö

      Eiku ääh asut noin kaukana:(

      • poika16vhelsinki

        En olis tullukkaan! :)


      • poika16vhelsinki
        poika16vhelsinki kirjoitti:

        En olis tullukkaan! :)

        On täälläkin tyttöjä!


    • vaginanparantavavaikutus

      Yhdyntä on jotain niin taivaallista... pillu on taikarasia: mulla parani neitsyyden lähtiessä lapsuudesta asti vaivannut migreeni :) ja tää on ihan tosi!
      Suosittelen pilluun työntymistä myös homoille, uskovaisille ja ätmeille :)
      Kaikki vaivat lähtee. Uskokaa!

    • SeksikäsLeopardi

      Olen tosissani, joten olis kiva jos olisit rehellinen, ja tempperamenttinwn, ja diksu. Olus kiva jos olisit 13-18 vuotias. Itte oon fiksu, kaunis ja tempperamenttinen. Ps. Unohdin mun nimimerkin, huomasin sen just äsken joten laitan nyt ùdestaan siis mun oikeen nimimerkin siis.

    • MirandaUusi

      No jo haluut tietää, nii tuu mun kans sit kokeilee bähän sitte.

    • 13wee

      Paljon täältä tekstiä poistettu sitten!

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe