Mitä olette mieltä onko uudehko kle-500 sopiva pyörä tällaiselle 195 senttiselle kuskille jolla on painoa reilusti? Pyörä tulisi lähinnä lyhyeen ajoon. Tiedän, että tehoa ei ole paljon mutta ei välttämättä tarviikaan. Kiinnostaa vaan mahtuuko sellasessa istumaan mukavasti? Olis vaan sopivan halpa... :-)
kle-500 isolle äijälle
7
1566
Vastaukset
- Klesaristi
Vastaukset:
1) On
2)Mitä tarkoittaa kun pitkä mies tekee lyhyttä
ajoa
3)tehoa on tarpeeksi eli Twinin tarpeeseen riittävästi
4) Istuu todella mukavasti ja rennosti
5) "Halpa" on aika suhteellista mutta uuteen HD:n verratuna KLE on LÖYDÖS! - turre
sopiva olisi 50:TÄ VUOSIMALLIA JÄYKKÄPERÄ HARRIKKA.
Koeistumaan se niin tiät mahdutko siihen.
- korsto
koeistumassa jo sen. Kyllä siihen mahtui mutta tuntui vähän jousitus löysältä. Onkohan tietoa saako sitä jämäköitettyä millään? En muistanut siellä kysyä. Uuden hinta muuten 7590e!
- Klesaristi
korsto kirjoitti:
koeistumassa jo sen. Kyllä siihen mahtui mutta tuntui vähän jousitus löysältä. Onkohan tietoa saako sitä jämäköitettyä millään? En muistanut siellä kysyä. Uuden hinta muuten 7590e!
Niiin, siis enduron pitää tuntua vähän löysältä esim kyykkyhin tai jäykkäperä Hoodeihin verratuna.
- korsto
Klesaristi kirjoitti:
Niiin, siis enduron pitää tuntua vähän löysältä esim kyykkyhin tai jäykkäperä Hoodeihin verratuna.
Tiedän, mutta painoni huitelee siellä 150kg kantturoissa, joka ei ole ihan normaali äijän massa. Eli saako noihin jäykkyyttä lisää?
- tiimi
korsto kirjoitti:
koeistumassa jo sen. Kyllä siihen mahtui mutta tuntui vähän jousitus löysältä. Onkohan tietoa saako sitä jämäköitettyä millään? En muistanut siellä kysyä. Uuden hinta muuten 7590e!
EE-Speedin hinta ainakin halvimmasta päästä...
http://www.ee-speed.com/bikes/kawa.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201185
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874- 85741
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 91675
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 29555
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet110497