Aurinkoinen keskiviikko aamu

Naiselle hyvää huomenta! :)

23

502

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ukkik

Miten kauan jatkat kulta salaa kirjoittelua tänne???

• aitoriitta

Huomenta. Jatkan niin kauan kuin saan.Tästä on kuin onkin minulle hyötyä. Jos sinä vain kestät minua. Kerro heti jos koet tämän liiallisena. En halua mitenkään kuormittaa sinua. Olen kiitollinen sinusta😀

• peräkontti

Hyvää...huomenta...hmmmm

• Joko auto on huollettu?

• peräklöntti

Ei viellä

• aitoriitta

Minä vaan tykkään sinusta. Olet niin kiltti, että haluat auttaa naista hädässä. Tunnet sen tehtäväksesi vaikka se tuottaa sinulle ongelmia. Kiitos parhain ystävä maan päällä. Olet huippu!

• vuosisadanrakkaustarina

”Auttaa”, ootko antanu munaa vai?😂Joo, tosi kiltti...😈
        Jos poikaystävä on vihainen niin unohda ja pyllistä vaan! Pojathan sua vaan kiinnostaa ja erityisesti elämäsi supermies, jonka kanssa haluut tehdä kaikkee...

• Pikkukukkaelluhallo

Kuokka huomenta...
      Toivottavasti tänää vois päästä lenkil...
      Ettei aurinko porottais liikaa...
      Kaipaan...
      Tänää kahvitellaan...huilitaan ..kesä hommat kaik tehtu..tai pitäiskö sanoo kevät hommat ..mä en oo ikinä ollut näin aikanen...
      Mutkun kesä tul niin nopeasti....
      Katsoin varpuja....mustikkaa taitaa tulla..mut kaipaavat vettä...
      Ei sil en mä konttaa mettäs..mä oon jo liian kaupukilainen ...elukat. ..kaiken maailman ötökät...nounou...
      Vietä päivä...vaik pylly pustys...ole häpi...

• Jos olist mun eukko kyllä menisit mustikkaan.

• Elluhalloyb

Sä oot raaka....
        Ei tykkää...😀🌸🍀

• Kiitos😉😊.
        Ähäkutti! 😜

• Elluhalloyb

Mä ostan mustikat ämpäris...👍😀🌸🍀

• eityhmiäkuinlindström

Ja nokkosia ämpäreittäin nukkumispehmusteeksi sänkyyn.

Tai barbie-nukkeja unikavereiksi, jos ei ole uniötököitä eli eläviä luteita, pehmoleluja tilalle kymmenittäin nukkeja pehmustamaan nukkumista.

Tämän palstan erittäin hyvämieliset keskustelut naurattavat vieläkin enemmän uneen kuin paras iltasatu.

• harsomansikka

Hyvää... aamupäivää. 🙂🤔

• Iltapäivää!
        Miksi "harsoinemansikka"?

• Iltapäivää!
        Miksi "harsoinemansikka"?

• Mansikkapunastuu

Harson alla on avomaata lämpimämpää.

• aitoriitta

Huomenna en kirjoittele. Mennään miehen kanssa Hankoon. Mies selvästi yrittää järjestää minulle ohjelmaa. Sekin on niin herttainen. Minun ympärilläni on maailman kaksinparhainta miestä. Voiko nainen onnekkaampi olla!

• tulimieleen

Oletko ajatellut paluuta terapiaan?

• aitoriitta

Olen ajatellut mutta en saa sitä aikaan. Tunnen kuitenkin tällä hetkellä olevani todellisuudentajuisempi kuin ehkä koskaan. Kiitos sinun. Ehkä kuitenkin yritän saada meidän suhdetta normaaliksi vähän pakkomielteisesti. Myönnetään. Eihän tässä mikään kiire ole minnekään. Harkitsen terapiaa syksyllä...

• aitoriitta

Jotkut sanovat että ihmisessä on karismaa. Minun mielestäni se on usein narsistista kemiaa. Ei ole tervettä. Normaalin ihmisen ympärillä ei ole voimakasta vetovoimaa. Narsistisen ihmisen ympärillä on. Luulen, että minunkin ympärillä vähän on ja se on huono juttu se.

• aitoriitta

Minulla on varmaan paineita tällä hetkellä. Työssä pitää olla niin hyvä, että pärjäisi. Tuntuu, että monet vaativat minun ympärilläni jotakin. Luultavasti silloin kehittelen pientä pakkomiellettä. Voisin ehkä ottaa töissä vähän rennommin. Lapsetkin pärjäävät jo itsekseen. Taidan antaa vähän itselleni aikaa. Kesäloma sopii hyvin siihen tarkoitukseen. Minulla on koko elämä aikaa...

• yölläpäästeletpaineita

Paineita voisit poistaa päästelemällä autojen renkaista ilmoja... painat vain venttiiliin, siinä jo omankin pään paine voi vähentyä jos päästelee ilmoja autojen renkaista.... näin päästelee rengaspaineita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta

Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään
      Maailman menoa
      137
      13124
    2. Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla

"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen
      Maailman menoa
      82
      3599
    3. Venezuela on hyvä esimerkki vasemmistolaisten pahuudesta

Jokainen tietää, että Venezuelassa on pitkään ollut Chavezin ja Maduron vasemmistohallinto. Maan talous on romuttunut,
      Maailman menoa
      95
      2884
    4. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      36
      1359
    5. Martinalta vahva viesti

"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J
      Kotimaiset julkkisjuorut
      272
      1351
    6. Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin

"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup
      Maailman menoa
      144
      1279
    7. Jos mies olet oikeasti...?

Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh
      Ikävä
      112
      1236
    8. Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista

Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1147
    9. Pitäisikö meidän

Sitten nähdä ilman että siitä tehdään ongelmaa?
      Ikävä
      80
      1031
    10. Nautitko riidan haastamisesta?

Itse olen hyvin kärsivällinen ja sopuisa noin yleensä, mutta osaan tarvittaessa olla hankala. Niin metsä vastaa kuin sin
      Sinkut
      184
      923
    Aihe