Neidille hyvää huomenta! :)
Jokos nainen on aamu puurot syönyt?
Aurikokin tervehtii torstai aamua
8
311
Vastaukset
- Kiitos-samoin
aurinkoa ja hyvää mieltä, sillä torstaihan on toivoa täynnä ;).
Ei puuroa, mutta kahvia, ja jälkkäriksi kahvin päälle tuoreita mansikoita ;). - aitoriitta
Söin puuroa ja nyt juon sohvalla kahvia. Tänään minulla on vapaapäivä ja olen tuossa iltapäivällä lähdössä miehen kanssa Porvooseen. Porvoo on kiva paikka. Käydään siellä ainakin kerran kesässä,. Tulee käytyä myös Brunbergin karkkimyymälässä, joo. Kivaa päivän ohjelmaa siis. Hyvä ilma. Mitä sinulle? Miten aiot päiväsi viettää?
- hotkii
Puuroksi meni koko aamu... 😟
- Pikkukukkaelluhallo
Moro kuokka..
Puuro on mahas kera mustikoiden...
Hemetin veli kun se tulloo niin herää koko talo...ja mä olin saanut unen päästä uudestaa kiin...no kyl se kello jo lähenteli yhdeksää...
Et oli jo aikakin...
Ja mun täytyy hoitaa asioita....
Repii jostain manii....retkee varten...ja muutakin..miks kaik tulee ain samaa aikaa..
Ihanaa kun kiilotin kodin mul puhtaat matot latial...se onnea...ihanaa...
Mun täytyy keksii ittelle tekemistä...
Olis kivaa kun olis joku..kenen kans kävelis käsi kädes...aurajoen rantaa...istuis vaik autos ja söis jätskii...ja vaik pusutelis välii...
Mä en ikinä nää unii..mut nyt näin merkillisen unen miehestä...mies oli kasvattanut paksun mustan parran..kevyesti suudeltiin..mut ei lentänyt kipinät...kauheaa et olin surullinen..sit mies meni pois..
Mitähän merkkaa...ei tiedä...
En kyl tunne mustapartoi...
Kivaa päivää sulle....ole häpi...😀🌸🍀Joo mutta mulla ei ole tummaapartaa!
Se on vaalea jos annankasvaa.
No onpa pikkukukka hempeellä pällä. 🙄🤣😁- Pikkukukkaelluhallo
Kukaan ei tiedä kummoinen mä todella oon...
Kyl määkin osaan...🍀🌸😂
Neidille kivaa iltaa! ;)
- miehekäsleuka
Mietin miten sulle sopis parta, no ehkä sellanen lyhyt, olisko jo ihan harmaa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131053
- 1141046
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20757- 52704
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32643ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42608Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175557Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9482