Kysymyksiä pojille!

Omituinenolento

Eli täs on jotain kysymyksii pojille tytöistä, toivottavasti mahollisimman moni vastaa :)

1. Laiha vai pyöreä vai lihaksikas?

2. Siniset vai vihreet vai ruskeet silmät (tai muun väriset?

3. Massatyyli vai erottuva?

4. Mikä harrastus?

5. Kiltti tyttö vai ”pahis”?

6. Lyhyt vai pitkä

7. Luonne?

8. Perinteinen tissit vai perse ;)

9. Brune vai blondi tai joku muu?

10. Söpö vai seksikäs?

11. Luonnonlapsi vai cityihminen

7

256

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tamperelainenpoika

      1. Laiha vai pyöreä vai lihaksikas?
      Ehkä laiha
      2. Siniset vai vihreet vai ruskeet silmät (tai muun väriset?
      Siniset
      3. Massatyyli vai erottuva?
      Riippuu ihmisestä kuha sopii sille ittellee
      4. Mikä harrastus?
      Ei välii mut jos pitäs valita ni ehk tanssi
      5. Kiltti tyttö vai ”pahis”?
      Jotai tost välilt
      6. Lyhyt vai pitkä
      Lyhyempi ku jätkä
      7. Luonne?
      Mukava yms...
      8. Perinteinen tissit vai perse ;)
      Perse
      9. Brune vai blondi tai joku muu?
      Blondi
      10. Söpö vai seksikäs?
      Molemmat!
      11. Luonnonlapsi vai cityihminen
      Kumpivaa

    • ewfgwsergwertg

      laihempi ku Saara Särmä, pyöreämpi kuin Aira Samulin, lihaksimkkaampi kuin luuviulu
      Kuhan on silmät
      Oma tyyli
      Tyttö jolla on kiltti
      Sen pituinen kuhin minkäpituiseksi on sattunut kasvamaan
      Luonnekin on hyvä olla mukana
      Kattelen molempia mieluusti
      Aitoväritukka kuhan on
      Mitä eroa on söpöllä ja seksikkäällä?
      Semmonen joka pärjää maalla

    • 1. Laiha vai pyöreä vai lihaksikas?

      Laiha tahi pyöreä.

      2. Siniset vai vihreet vai ruskeet silmät (tai muun väriset?

      Riippuu henkilön ulkonäön kokonaisuudesta.

      3. Massatyyli vai erottuva?

      Erottuva.

      4. Mikä harrastus?

      Jonkin taiteen tuottaminen tahi kuluttaminen.

      5. Kiltti tyttö vai ”pahis”?

      Kiltti ihmisille, mutta ei mikään sääntönatsi.

      6. Lyhyt vai pitkä

      Lyhyt.

      7. Luonne?

      Yandere. :3
      Jotakuinkin mitä vain, paitsi tsundere.
      Ja avoin uusille ja oudoille asioille täytynee kanssani olla....

      8. Perinteinen tissit vai perse ;)

      Perse. Kenties ei tissejä ollenkaan.

      9. Brune vai blondi tai joku muu?

      Samapa tuo.

      10. Söpö vai seksikäs?

      Söpö. :3

      11. Luonnonlapsi vai cityihminen

      Kunhan nyt löytää kummastakin ympäristöstä jotain hyvää.

    • Kouros18

      1. Ei mitenkään lihava, mutta muotoja saa olla. Pyykkilautavatsaakaan ei tarvita, mutta terveellä tavalla lihaksikas.
      2. Ei väliä. Riippuu ihan tytön muusta ulkonäöstä.

      3. Oma tyyli, mutta ei räikeästi erottuva.
      4. Jooga, ratsastus tai jotain taiteeseen liittyvää...pianonsoitto, piirtäminen, lukeminen, samba, teatteri

      5. Kiltti mutta arvaamaton ja villi.

      6. Sellanen 160-165 cm...olisikohan toi lyhyt?

      7. Luonne?

      8. Riippuu iha tytön muusta kropasta, mutta yleensä peppu

      9. Ei väliä. Punatukkainen on kiihottava.

      10. Söpö

      11. Luonnonlapsi

    • Jokupoika12

      1.Normaali ei laiha ei lihava. Lihaksia ei tarvi olla kuin luonnollisen verran.
      2.ei väliä.
      3.oma tyyli ei kuitenkaan mikään outo.
      4. Ei väliä.
      5. Kiltti mutta ei ole niin tarkka säännöistä.
      6. Keskikokoinen.
      7. Ei väliä, kummatkin normaalit.
      8 . ymmärtäväinen ja hauska.
      9. Luonnollinen väri. Ei punaista.
      10. Söpö, saa olla myös vähän kiihottava.
      11. Luonnonlapsi.

    • Randomtyyppi12

      1. Normaali. Kiinteä vartalo.
      2.ei väliä.
      3.Perinteinen
      4.Ei väliä
      5.Kiltti. Ei sääntöpoliisi.
      6.Keskikokoinen.
      7.Ei väliä. Kummatkin normaalit ja kiinteät
      8.Ymmärtäväinen,Luotettava,Hauska, Avoin
      9.Luonnollinen väri. Ei punaista.
      10. Söpö, Myös kiihottava.
      11. Luonnonlapsi.

    • Tykkään, kuinka omaksuitte vastaukseni kohdassa 5.
      :D :3

      Että tässä tytöille jotain mieleen painettavaa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe