Onko kokemuksia, uskaltaako lähteä? Ollaan suunniteltu omatoimimatkaa saarelle, aikasemmin on käyty kahdesti ns. räätälöidyillä pakettimatkoilla (mm. Mr. Travelin kautta). Nyt houkuttaisi mennä omatoimisesti, mutta uskaltaako tuota varata lennot ja hotellit erikseen?
Omatoimimatka Mauritiukselle
5
1547
Vastaukset
- Shandrani
Mietityttää myös, että millainen sää on marraskuun loppupuolella maan eteläosassa? Aikaisemmin ollaan oltu alkuvuodesta saarella.
Olen käynyt n. 15 kertaa "omatoimimatkalla". Kyllä siellä pärjää hyvin. Lennot saa usein Tiun kautta halvimmalla (suorat lennot), tai esim Air Francen nettikaupasta.
Asuntoja kannattaa katsella esim. Homeawaylta, tai Interhomelta, jotka ovat luotettavia välittäjiä. Mr. Travelista ei kokemusta.
Marraskuussa on yleensä aurinkoista ja lämmöt n. 30 päivisin. kts. http://metservice.intnet.mu/pdfs/South.pdf- SilverhipoouO
VIELÄ , MIKÄÄN PARATIISI PAIKKA EI OLE .
MV- SilverHuijari
Silverhippo oli viime vuonna kuolemassa syöpään.. kokiko ihmeparantumisen?
- Tramontana
Tulipahan oltua maaliskuun puolivälistä 2 kuukautta 1975.- "Golden Moon" oli iloisia tyttöjä täynnä ja "Sega" musiikki pauhasi.- Tiedä vaikka olis siellä jälkikasvua :D .- O tempora, o mores :-*
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32613311- 2325430
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112958- 1712198
- 1362098
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131708Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos961403Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon451217Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411176- 891090