Minulla imeisesti on useampiki kasoisolento,
joskus on kiusallista kokea jos joku luulee sinut nähneensä josski jossa et ole ollu,
taas nykyään usein saan kulla että minulla on jokun naapurissa aivan saman-näkönen henkilö ikäki vaikuttaa samalta, sekottaa usein minuun henkilön,
kuinka tämä on mahdollista,
nuorempana kuuli että jopa TV:ssä joku julkkis olisi just kuin minä, heh,
siis ympäri suomea on minun näkösiä siis "minuja " useita heh,
onkohan esi-isäni olleet tavallista vilkaampaa sorttia seksielämässään,
ku tuntemattomia siaruksia tuntuu olevan etelästä pohjoiseen, heh,
(vaikka ei ole yhtään sisarta maanpäällä )
onko teillä muilla samoja kokemuksia,
joskus kiusallista, joskus naurattaa,
Onko sinulla kaksoisolentoa ?
13
352
Vastaukset
- justiinsa.joo
Ei, kotimaassa on ainoastaan nuorempana joidenkin tuntemattomien huudahtaessa, ai' että olet Marilyn Montoen näköinen, tai onpa siin Gene Tierneyn näköinen tyttö. Vielä lähes kolmekymppisenä olin muka jonkun TV: pätkän Vaimoni on noita, näköinen.
Mitä lienevät nähneet, heh he - sinunnäköisesi
Mitä vanhemmaksi tulemme, sitä yhdennäköisiksi tulemme.
- meikeillä-saa
"Mitä vanhemmaksi tulemme, sitä yhdennäköisiksi tulemme."
Minä olen tullut äitini näköön jo nuorena, koska usein sanottiin, että olet kuin äitisi nuorempana ja sekös harmitti, kun äiti oli mielestäni niin vanha!D
Sitten lapseni kävi jotain meikkikoulua, jossa lopputyönä oli tehdä "nuoresta vanha" ja hän teki, tietämättään, että teki äitini näköisen. Edes työpaikallani eivät tunteneet minua, kun menin sinne esittämään ostajaa ja meidän myyntipäällikkö oli erittäin kohtelias, kun vanha rouva tuli asioimaan. Johtaja sentään hokasi, kun näki tyttäreni, että missä on sun äitis? Siitä loihe lausumaan, että olisit tehnyt hänestä (siis minusta) nuoremman!
Äidille tietenkin lähetimme niitä kuvia ja mummi oli ihmetellyt, että onko hän jo noin vanhan näköinen?
- kattl.eija
Tyttäreni sanoi lomamatkallaan nähneensä kaksoisolentoni Norjassa. Olisi ollut mielenkiintoista tavata tämä tyyppi.
- yppy
Enemmän kiusallista se voisi olla sille sun näköiselle.
- kaksoisliekkejä.on
Näin unessa kauan sitten kaksoisolentoni. Shokki oli sanoin kuvaamaton kun sillä oli minun hupparini mutta pään paikalla oli vain tyhjä huppu. Tietenkin heräsin pelosta sekaisin.
Sus oli vielä elossa. Hän sanoi että näit itsestäsi erään puolen josta et ole tietoinen, siksi pelästyit. - kaksoisolento-ei-hyvä
Ei ole hyvä juttu kun on kasoisolentoja, viranomaisetki voi sekottaa ihmiset keskenään samoin lääkärit, sun muut toimihenkilöt,
varsinki jos ei aina tarkisteta henkilötunnuksia,
toimitaan vain näkemänsä perusteella,
vääriä juorujaki voi olla liikkeellä , toisen henkilön aiheuttamana,
totena puhutaan,
ei ole kiva juttu,
parree olisi olla vain yksi minä,
onhan olemassa myös identtiteetti varkaus, se vasta kauheeta olisi, ja on, Kyllä on kaksoisolento ja se sai koko suvun niskaani. Eräs sukulainen soitti siskolleni, että mut on nähty viinakaupan kulmilla jossain rupusakissa ja täysin kännissä. Siitä juttu sitten repesi kohtuuttomiin. Mulle sitten soitettiin asiasta ja sanoin, etten koko viinakaupassa ole moneen vuoteen edes käynyt, mutta epäilyt jatkuivat. Sitten viinakaupan kulmille laitettiin passiin sukua, kun eivät uskoneet. Selvisi sitten, kun äitini kävi viinakaupassa ja näki mun näköisen naisen siellä, että se en ollut minä!!!! Ja kyllä sitten pyydettiin anteeksi ja kumarreltiin.
- nähkää-totuus-oikein
Vähn saman tyylisä kokemuskia olen saanu niskaani,
vuositolkulla on joku seurannu ja epäilly mua jostaki jota todellakaan itse en tiedä mistä,
eikö ihmisllä ole oikeesti silmiä päässä, huomaa ettei olekyseessä ollenkaa sama henkilö jota ne epäilee,
- IsänNäköinenkö
Olin leskiäitini luona käymässä ja vierailulle tuli äidin pitkäaikainen tuttavapariskunta. Menin aukaisemaan oven ja pariskunnan vaimo tuli ensin ja sanoi: "Olet aivan isäsi näköinen." On se kumma, että heti aletaan haukkua. Jos mies olisi sanonut sen, turpiin olisin lyönyt.
- ohoh
Salli mun nauraa, tosissasiko olet ?Miksi ihmeessä olisit lyönyt miestä, eihän tuosta ymmärrä, kuin että ilmeisesti vihaat isääsi, ja loukkaannuit siis jo ulkonäöstäkin! Onkohan tyhmempää käytöstä ikinä kuultu?
- gerkoski
Isä on tietysti eri henkilö kuin se joka on ollut äidin kanssa naimisissa iät ja ahjat. Eikä tämä koti-isä edes tiedä kenekä lasta hän on vuosia kasvattanut omanaan! Näitähän sattuu alituiseen.
- Äitisveli
Aloittaja Siiri Angerkosken näköinenkö vuodatuksesta päätellen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t947793- 374117
- 483670
- 2533318
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as442898Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna222827Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402772- 462653
- 1462650
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292599