Aurinkoista kesää sinne Suomussalmelle.Ikävä on niitä sumin kalavesiä..ei siellä sitten tainnu muuta ollakkaan.Eikö siellä edelleenkään ole kuin yks hotelli ja motelli..missä vois yöpyä?
suomussalmi
12
3725
Vastaukset
Kiitos samoin! Pian kylymenee ja alakaa satteet!Eikö se 1 hotellihuone riitä yhessä hotellissa?
Kyllä riittää vaan toinen on turhan kallis ja toisessa ei tarjota aamupalaa ja turhan kaukana keskustasta .Olikos siellä joku matkustajakoti? Onkohan siinä mahdollista saada oman huoneen ..onko kokemuksia ?
- paikallinenkin
Nuku hotellissa tai motellissa tai kuutamokeikoilla, ryysyrannassa ,kiannanleirintäalueella, kangasjoen kämppinkillä , sakaralla, raatteen etapissa ,
,,,,,,,kiannalla, tai monessa muussa paikassa.
Ei meillä oo kokemuksia, kun nukutaan kotona täällä. - tsupp
joo kyllä rahaa pitää olla jos meinaa tulla sumille kalaan:D
- kalaaposkeen
Suomussalmelle kannattaa tulla kalaan. Varsinkin jos on kiinnostusta ahven- ja särkikalastukseen.
Haukia siellä parhaiten saa.Just facebookissa jaoin muiston jossa olin saanut elämäni isoimman hauen siellä Suomussalmella joskus vuonna 2013
- jdhsdhvvdhb
ei sieltä kajaanista nyt niin pitkä matka ole käydä ...matoongella täällä :D
No kun asun Kajaaniakin paljon kauempana.Joskus muinoin asuin sumilla mutta sitten löyty parempi elämä muualta mutta mitä jäin suomussalmelta ikävöimään oli ne hyvät kalavedet ja ulkoilualueet.
Brom kirjoitti:
No kun asun Kajaaniakin paljon kauempana.Joskus muinoin asuin sumilla mutta sitten löyty parempi elämä muualta mutta mitä jäin suomussalmelta ikävöimään oli ne hyvät kalavedet ja ulkoilualueet.
Mikä järvi oli paras mielestäsi?
- Rohvessoori
Ehdottoman hyvä kalapaikka on reilun kymmenen kilometrin päässä Ämmänsaaresta. Nimittäin Niipaskoski, joka on Vuokkijärven ja Parvajärven välissä. Siellä on veneenlaskupaikkakin ja siitä kohdalta on hyvä myös maaltakäsin kalastaa. Punalihainenkaan ei ole harvinaista.
- poispois
totta se naapurivaara desinfifoidaan että siellä voi,ihmisetkin käydä kepujen jälken
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115916- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten281682- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist40532- 72483
