Naiselle päivävää!
Naiti piristä mua
22
350
Vastaukset
Korjaan hyvää päivää!
- Puuttuuko
Tuosta n-kirjain? 🤔 Siis nainti? 😘😂
- Peräkontti
NEITI! Kyl joo. Piri s tän . HYvää pvää Kuksa eiku kuikka eiku Kuokka.
- Naintiaamuisin
Piristää kummasti koko päivän.
- Hahhhahahah
Mies herätti mut yöllä 3:44 panee, seuraava sessio ennen klo 6... Joten aamupanot tehty. Helvetin hyvää täydellistä seksiä 😁
- Taisitten
KUOKKA kirjoitti:
Mut illalla se auttaisi saamaan unenpäästä kiinni.
Menee koko yö.
Elikkä otsikko korjaus:
Neiti piristä mua.
Varsinainen kirjoitus osio:
Naiselle hyvää päivää!
Pyydän nöydimmästi anteeksi Neidiltä..- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka ...
Mitä sää oikke yrität..juo.....vähemmän...
FAK JUU.....
Kaunist..päivää...
Poltakoon aurinko...☀☀☀☀☀☀☀☀😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Tää ei ajatella...😇 Kuule pikkukukka tää ei ollut sulle.
Sitä paitsi sulla on känkäränkkä PÄIVÄ.
Sua ketuttaa.
Mä en käytä alkoa, raivoraitis nääs.
Sä ajattelet aina mua, mä tiedän sen😁.
Älä polta itteäsi.- Pikkukukkaelluhallo
Eikä oo....
Mut silti.....
FAK JUU....
MIST TIEdät et just sua...
Voinhan ajatella jotain muuta..
Mut kirjoitan kauttasi sun...
Sulla nousut kusi päähän...
Älä nuolase....ennen kuin tipahtaa...
Mä muutenkin teen sitä usein....❤😇🌸 - Pikkukukkaelluhallo
Kuokka..
Joko...nousi sarvet. Päähän...😈 Sä olet pikkunennoita.
Ja kellähän se kusi on noussut?
Älä ärsytä mua tun pian antamaan sulle piiskaa.- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka..
Tiedetään sulla kiivas luonne..
Osaatko olla kiltti...
MIEHEN PITÄÄ OLLA LAMMAS...
TOTELLA NAISTA...
AAMEN...👍😇😈 - Pikkukukkaelluhallo
Kuokka..
Ei mulle nouse...mä oon liian kiltti...
Mä oon nykyään niin seesteinen....
Mut sähän halusit ...PIRISTYSTÄ....
Saitko edes vähän...houp...🌸👍😇😈😂 - Pikkukukkaelluhallo
Alamainen...
Sovitaan...tasatahti...rintarinnan...
Mul kyl ..mulla sormet vähän...ristis...
Ei mua nykyään haittaa...vaik mies vähän määräiskin...mä oon ain saanut määrätä itse..olis kiva nojata ..jonkun olkapäähän..
Edes joskus...houp....👍❤
- nnnnnainennnnn
Miten voin piristää päivääsi?
- piristyytakuulla
Strap-on ja takaluukkuun kuokkaa.
- Lämpönilempeni
Kyl mulle tuli hyvä mieli, kun kävit katsomassa ja tervehtimässä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1891905
- 1131033
- 99947
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa20727- 52694
ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42588Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä28554Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m174546Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45518Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;202479