Niin että nyt äijät ku on kesäloma ni on hyvä aika alkaa pitää esaria takana!
Esinahka takana
miseboe
7
1157
Vastaukset
- TimokeskisuomiJkylä
Kyllä minulla on pitkä esari 2cm terskan jälkeen
ja koko komeus on 9cm esari - Moisjjdjejejdjeh
Ite oon 12 ja mulla on 12cm pitkä muna
En oo koskaa ymmärtäny tätä esisnahan takana pitämistä, todella epämukavaa
- kldjsfj
eikä oo
- lähetys.pihasaunasta
Ihan vapaasti mielen mukaan. Takavuosien buumi taitaa kumminkin olla ohi - tuossa 10 - 12 iässä paljasterskaisuus antoi miehekkään olon, mutta nyt puolenkymmentä vuotta vanhempana asiasta ei viitsi pitää lukua.
- Onlyshit
Sää kertoo paljon vaatteiden repimisestä, kuten politiikkakin.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733814Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92041Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2291365- 1351266
- 1121158
- 1121138
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701050Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik61005- 60984
- 35906