Paljonkos H:linnan keskustan alueen

hesasta

asunto-osakkeiden hinta on jo tippunut näiden muslimi elättien tultua paikalle?

Onhan se uskomattoman tyhmää jos kaupunki ehdoin tahdoin hamuaa näitä muslimeita(niitähän turvikset ovat)eläteiksi, pääosin kouluja käymätöntä sakkia joka tunnetusti sopeutuu varsin huonosti. Ja jos olet kunnon muslimi niin et edes saa sopeutua vieraan uskonnon alle.

Luuleeko johtoporras että tuo sakki on joku "rikkaus" kaupungille - varmaan.

Kohta alkavat moskeijaa hankkimaan johon vihervasemmisto naiiveina idiootteina antaa tietysti täyden tukensa.

27

711

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PelkoHiipiiPuseroon

      Ennen naureskelin barrikaadeille Elomessuilla, nyt enää en.

    • OHOH-joo

      Sehän se vasta huippua olisi jos hämiksen keskustasta tulisi "no go" - alue, edes Tukholmassa ei olla päästy niin pitkälle.

      • mallia.Beirutista

        Hölmölässä tämäkin onnistunee.


    • Että_vituttaa

      Se on jo No-go alue. Ei mitään syytä miksi pitäisi mennä keskustaan ja vielä maksullinen pysäköinti. Verenpaine nousee kun katselee näitä diskosandaali läpsyttelijöitä lonnimassa päivät pitkät !

    • Ikuinenörinä

      Asuntojen hinnat laskee suomalaisten juoppojen takia. On kele kun poliisi ei osaa siivota keskustan juoppoja putkaan.

      • hfhthghfhfh

        On ihan todettua että niille alueille joille tätä lähi-itäläistä ja afrikkalaista sakkia kerääntyy, niin niillä alueilla asuntojen hinnat laskee. Ruotsissa on alueita joissa hinnat ovat jopa täysin romahtaneet.

        Harva suomalainen haluaa ostaa asuntoa kerrostalosta, jos naapureina on somaleita ja arabeja.


      • gerhghghfhfhf
        hfhthghfhfh kirjoitti:

        On ihan todettua että niille alueille joille tätä lähi-itäläistä ja afrikkalaista sakkia kerääntyy, niin niillä alueilla asuntojen hinnat laskee. Ruotsissa on alueita joissa hinnat ovat jopa täysin romahtaneet.

        Harva suomalainen haluaa ostaa asuntoa kerrostalosta, jos naapureina on somaleita ja arabeja.

        En todellakaan ostaisi.


      • Eirauhaa

        Ostaisin mutta en samasta talosta suomalaisten juoppojen kanssa. Kokemusta on juoppohullusta.


      • hesasta
        Eirauhaa kirjoitti:

        Ostaisin mutta en samasta talosta suomalaisten juoppojen kanssa. Kokemusta on juoppohullusta.

        No et sitten tiedä mitä ongelmia suuri somppuperhe esim. usein aiheuttaa, eikä johdu viinasta.


    • ErnoX

      Sartsa on mamujen hyysääjä pahimmasta päästä !

    • kysymys.aloittajalle

      Kuinka paljon näitä "muslimi elättejä" asuu Hämeenlinnan keskustan alueella?

      • Fjjweddr

        Paljon vähemmän kun meidän elättämiä suomalaisia naisiaan hakkaavia juoppoja.


      • läpsläps
        Fjjweddr kirjoitti:

        Paljon vähemmän kun meidän elättämiä suomalaisia naisiaan hakkaavia juoppoja.

        Jos sulla on juoppo ukko, älä täällä vaahtoa koko ajan. Ota siitä läpsyttäjä-moniosaaja, niistä on vara valita.


      • saamme.nauraa
        Fjjweddr kirjoitti:

        Paljon vähemmän kun meidän elättämiä suomalaisia naisiaan hakkaavia juoppoja.

        Säälittävä selitys suvakilta.


      • kysymys.aloittajalle

        Joku rajakki voisi nyt vastata tuohon kysymykseeni. Vai uikutatteko te asiasta, josta ette edes tiedä mitään? Miten tyhmiä te oikein olette?


      • heheheheheeee
        kysymys.aloittajalle kirjoitti:

        Joku rajakki voisi nyt vastata tuohon kysymykseeni. Vai uikutatteko te asiasta, josta ette edes tiedä mitään? Miten tyhmiä te oikein olette?

        No demari kertoo sitten ihan itse.

        Kai olet kämppääsi ottanut pari turvista asusteleen, saat varmaan hyvän omantunnon.


      • kysymys.aloittajalle
        heheheheheeee kirjoitti:

        No demari kertoo sitten ihan itse.

        Kai olet kämppääsi ottanut pari turvista asusteleen, saat varmaan hyvän omantunnon.

        Pidetään demarit pois tästä, jos sopii.

        Yksikään rajakki ei tiedä. Silti parku ja kiukku on valtavia. Ette tajua, miten säälittäviä olette 😂😂😂


      • tröööttt
        kysymys.aloittajalle kirjoitti:

        Pidetään demarit pois tästä, jos sopii.

        Yksikään rajakki ei tiedä. Silti parku ja kiukku on valtavia. Ette tajua, miten säälittäviä olette 😂😂😂

        Olet selvästi joku "rajat auki" kiihkoilija, kun alat höpöttää jostain "rajakeista" vaikka kukaan ei täällä ole sanonut mitään mistään että rajat kiinni.


      • kysymys.aloittajalle
        tröööttt kirjoitti:

        Olet selvästi joku "rajat auki" kiihkoilija, kun alat höpöttää jostain "rajakeista" vaikka kukaan ei täällä ole sanonut mitään mistään että rajat kiinni.

        En ole. Olen se henkilö, joka käräytti rajakit itkemästä asiasta, josta eivät tiedä mitään. Harmittaako?


    • 2978347

      Kyllä minua kauhistuttaa tällaiset vihapuheet. Meidän tulee auttaa ja ymmärtää näitä kotimaissaan väärinymmärrettyjä ja köyhiä pakolaisraukkoja. He ovat antaneet kaiken omaisuutensa, usein perheensäkin, päästäkseen nauttimaan oikeutetusti paremmasta elämästä. Meidän tulee auttaa heitä rahallisesti, ja nuoria miehiä kun ovat, heillä on miehiset tarpeensa. Siksi meidän tulee antaa vaimomme heidän käyttöönsä, ettei tarvitse ottaa väkisin. Hekin ovat ihmisiä, usein jopa meitä parempia, siis palvelkaamme heitä.

      • vihreä-femakko

        Me vihreät, demarit ja vasurit olemme ehdottomasti samaa mieltä.


    • Ihmisiäkö

      Kiitetty olkoon Allah!!!

    • suora.vastaus

      Ei yhtään.

      • 124684

        Omilla nousu 7,3%.


    • kannattaako

      Ensimmäiset kolme vuotta valtio maksaa matujen kustannukset, mutta sitten ne jää kaupungin kontolle. Paljonko mahtaa vuodessa mennä matujen elättämiseen?

    • Massipäällikkö

      Otan osaa keskustelun avaajan, suursijoittajan, syvään huoleen.

    • Ei tietääksi paljoakaan. Heidän sopeutumisensa tänne vaatii meiltä kärsivällisyyttä ja joustavuutta. Enkä nyt tarkoita että suomen lain tarvitsee joustaa.
      Mitään uskonnollisia rakennelmia tai lahkoja valtion tai kunnan ei tietenkään pidä tukea.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe