Millasta yläasteella on? Kesäloman jälkeen mulla alkaa yläaste, tosin samassa koulussa, mutta kuitenkin.
Millaista on?
Onko liikunta vaikeaa, liikuntatestejä ?
Kiusataanko seiskoja?
Onko hirveää?
Vaikeaa vai helppoa?
Kuinka helposti pääsee kokeista läpi ?
Mikä on sun mielestä paskinta yläasteella?
Mikä on kivointa sun mielestä?
Yläaste alkaa
4
600
Vastaukset
- Kasille
Onko liikunta vaikeaa - jos on perus hyvä kunto niin ei. Meil oli cooper -ja move testit.
Kiusataanko seiskoja - en oo nähny
Onko hirveää - parempi kuin ala-aste
Vaikeaa vai helppoa - helppoa itellä keskiarvo nousi
Kuinka helposti kokeista pääsee läpi - helposti jos kuuntelee tunnilla ja tekee läksyt, vaikean aiheen tullessa lukee kokeisiin. Mut ite luen historiaa, uutisia ja paljon muuta 24/7 et ehk seko jotai
Mikä on laskinta sun mielestä - kuvis on aivan paskaa
Mikä on kivointa sun mielestä - historia Joku on jo näemmä vastannut tähän, mutta voin mäkin vastata.
Millaista on? -Noh, ihan ok.
Onko liikunta vaikeaa, liikuntatestejä ? -Liikunta on ainakin omasta mielestä vapaampaa ja mukavampaa. Liikuntatestejä on aika harvoin, ainoastaan cooperit ja joku lihaskuntotesti joka vuosi. Niiden tuloksilla ei ole niin paljoo välii, ite en oo mikään hirveen hyvä liikunnas mut riittää että tekee parhaansa.
Kiusataanko seiskoja? -En ainakaan havainnut itse mitään sellaista, kannattaa pysyy muiden seiskaluokkalaisten kanssa jonkin aikaa, edes varmuuden vuoksi.
Onko hirveää? -Ei.
Vaikeaa vai helppoa? -No esim. kokeita saattaa olla useammin ja samaan viikkoon useampi, mutta riippuu siitä kuinka kauan jaksaa lukee. Ite luulin että yläkoulun käyminen olisi paljon vaikeampaa kuin alakoulun, mutta ei se niin onneksi ollutkaan.
Kuinka helposti pääsee kokeista läpi ? -No, lukee nyt edes parina iltana, tosin tähänkin vaikuttaa se miten hyvin asiat jää päähän ja onko kokeet vaikeita. Eli koulu- ja opettajakohtasta.
Mikä on sun mielestä paskinta yläasteella? -Se, että siel on niin erilaista porukkaa jotka on eri elämänvaiheissa. Esim. joku voi vielä leikkii leluautoilla kun toiset kokeilee päihteitä ja on fyysisesti täysin aikusen näkösiä.
Mikä on kivointa sun mielestä? -Se että jotkut asiat on vapaampia (ainakin joskus)- kasiluokallemenevä
Millaista on? - Ihan mukavaa on, tosin koulu-uinnit ja se yleinen tunnelma on aika ankeeta. Jotkut oppilaat ovat myös jo seiskalla murrosiän kynnyksellä ja suurien tunnevyöryjen vallassa, älä välitä heistä.
Onko liikunta vaikeaa, liikuntatestejä ? - Sain liikunnasta kutosen, ei kiinnosta. Eihän se vaikeaa ole, jos vaan haluaa ja on motivaatiota.
Kiusataanko seiskoja? - Yleisesti ei, ja ainakin meidän yläasteella niihin kiusaamistapauksiin puututaan melko tehokkaasti. Eli jos kiusaamista ilmenee, heti yhteys luokanohjaajaan, niin niihin kyllä puututaan.
Onko hirveää? - Eip. Hyvin yksinkertainen vastaus. :D Ei se ole hirveää, jos et tee siitä sellaista.
Vaikeaa vai helppoa? - Todella helppoa, riittää, että sulla on hyvä asenne ja halu onnistua.
Kuinka helposti pääsee kokeista läpi ? - Helposti pääsee, pienellä panostuksella menee seiskalla ainakin.
Mikä on sun mielestä paskinta yläasteella? - Liikkatunnit, ehkä just sen ilmapiirin ansiosta, mutta ei sitä kannata murehtia. c;
Mikä on kivointa sun mielestä? - Opettajat. Sulle alkaa seiskalla jo rakentumaan omat jatko-opintosuunnitelmat, mulle ainakin tosi moni opettaja jutellut jatko-opinnoista ja antanut omalta osaltaan henkilökohtaista ohjausta sitä pyytämättä. Opettajat on myös muuten yleisesti todella mukavia -- anna heille siis hyvä kuva itsestäsi seiskalla, niin varmasti tulevat pitämään sinusta koko yläasteen ajan! cx
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1152143- 901424
- 421125
Pyhäjärvi -kuntaliiton LISTALLA - ajautuu kriisikunnaksi
”Vaaravyöhykkeessä” Kuntaliiton erityisasiantuntija Olli Riikonen nostaa esille Punakallion listalta todennäköisistä kri160977Vieläkään nainen ei mitään tunnistettavaa sinusta
ei minusta, ei meistä, eikä meidän historiasta. Voisit kyllä kirjoittaa jotain spesifistä mitä meidän välillä on tapahtu74945Miten menee omasta mielestä?
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f6e1e5b9-dd40-4eaf-ac96-036894307db5 Listan kärjessä Ähtäri28877Ehkäpä tunnet sinuun kohdistuvan rakkauden
Mutta tunnetko tuskani siitä sinuun kohdistuvasta suuresta ikävästä ja toteutumattomasta läheisyydestä? Vaistoatko kun i51826Nainen, olet minun makuuni joka suhteessa
Siksi tämä on mennyt niin vaikeaksi, ja ei tahdo ajatukset millään pysyä arjessa, vaan ne karkaa koko ajan unelmiin sinu22801Jos en enää
sinua näkisi, tekisinkö jotain toisin? Kertoisinko sinulle kaiken? Sen miten paljon minulle merkitset ja kuinka kaipaan38790Ei mene kauaa että kaikki vedätykset
Selviää.. Moni täältä on syytteessä.. Mahdollisesti palsta menee kiinni.. Tällä hetkellä jokainen viesti kiertää sup56729