LA-kattohuolto

AskoVii

Huono kokemus tästä ja kova hinta.

Katsokaa yrityksen taloustietoja, paljon on kattohuoltohinnoissa ilmaa!!

Liikevaihto ollut 2016/12 (viimeisin tieto finder.fi) 2milj e ja tulosta on tehty 564Teur! Eli 34,6%!!

Olkaa tarkkana, on kallis toimija!

Yli kolmannes hinnasta voittoa huhhuh.

13

7805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistä_hyvää_työtä

      Millainen se huono kokemus oli? Minkälaisen työn teetit kyseisellä firmalla? Äidin tiilikatto kaipaa pesua ja pinnoitusta ja tämä on yksi joilta ajattelimme pyytää tarjouksen...

    • Anonyymi

      tosi huono kokemus.. myyjä kyllä osaa leuhkia miten homma hoidetaan silloin kun sovittu...puhuu ihan palturia. käytänössä homma ei pelaa olenkaan urakka jo kaksi viikkkoa myöhässä aina vaan selitetää palturia..en suosittele kyllä tätä pettäjä firmaa kelekkään...

      • Mitä jos ensin kävisit koulun loppuun ja oppisit kirjoittamaan?


      • Anonyymi

        mulle kävi just samanlailla. ei pitänä sopimukset paikkaansa alkuunkaan


      • Anonyymi
        Välittäjä_LKV kirjoitti:

        Mitä jos ensin kävisit koulun loppuun ja oppisit kirjoittamaan?

        Koulusi!!


    • Meillä oli paritalon katon uusiminen edessä, ja päätettiin ottaa LA Kattohuolto, vaikka hinnat oli muita kalliimpia. Oletettiin, että hinta ja laatu kulkee käsi kädessä, mutta toisin kyllä kävi.

      Tilattiin työn toukokuussa, ja se alkoi napakasti. Mutta työnjälki jäi vajaaksi, varsinkin peltien osalta, jotka oli kuin lapsen leikkaamia. Firman kommunikaatio oli myös tosi kehno. Alueen johtaja lupasi tulla käymään useamman kerran tarkastamaan tilannetta valitusten jälkeen, mutta häntä ei näkynyt. Firma laittoi laskun koko summasta heinäkuussa, vaikka työt oli kesken ja lopputarkastus ei ollut tehty. Työnjohtaja tuli vihdoin käymään syyskuussa, ja määräsi tarvittavat korjaukset. Homma saatiin valmiiksi lokakuussa kovan kädenväännön jälkeen.

      Kirjoitin tästä kokemuksesta arvostelun heidän Google sivulle, ja sain asiallisen vastauksen, missä he kirjoittivat:

      "Kiitos erittäin asiallisesta palautteesta. Meidän osalta jätämme selitykset pois ja myönnämme että eihän tämä kyseinen työkohde onnisui erittäin huonosti meidän osalta."

      Mutta muutama viikko myöhemmin, he poistivat kaikki Google arvostelut heidän sivulta, kun ilmeisesti oli tullut reilusti negatiivista palautetta viime aikoina.

      Kirsikkana kakun päällä on se, että eilen katto alkoi vuotamaan olohuoneeseen. Työstä on siis alle vuosi. Takuuta on vielä reilusti jäljellä, mutta luottamus tähän firmaan on tässä vaiheessa täysi 0. En luota ollenkaan heidän taitoihin korjata tämän heidän tekemän mokan, mutta pitää katsoo miten tilanne kehittyy.

      Tällaisesta kokemuksesta piti maksaa 25 000€.

      • Hei!

        Pahoittelut että Google-arvostelusi hävisi. Tosiaan, olen yrityksen edustaja ja kirjoitin silloin itse tuon vastauksen. Edelleen olen sitä mieltä että homma hoitui erittäin ala-arvoisesti meidän osalta.

        Vastattuani sinulle, innostuin päivittämään yrityksen tietoja, jonka takia google-tilimme jäädytettiin. Ei olla tähän päivään saatu sitä pois, lukuisista pyynnöistä Googlelle huolimatta.
        Sinne ei saa yhteyttä kuin "roboottien" ja heidän lomakkeiden kautta, prosessi tuntuu kestävän. Syy jäädyttämiselle on itselleni mysteeri.

        Haluan sen auki monesta syystä, mutta ennen kaikkea arvosteluiden takia. Nämä ovat meille ja potentiaalisille ostajille erittäin tärkeitä.

        Ihmisiä ollaan ja virheitä sattuu. Mutta niitä pitää korjata ja näin haluamme aina myös toimia.


    • Anonyymi

      Huono kokemus meilläkin, antoivat ristiriitaista infoa koko ajan, tuli useita kertoja (kysymättä aikaa ja ilmoittamatta) jolloin mm vaihtoivat pari tiiltä ja laskuttivat siitä matkasta kun kävivät niitä hankkimassa, eivät edes korjanneet itse vuoto-ongelmaa katossa ja loppusumma 6 h jälkeen 1300e, olivat antaneet arvioksi 500-1000e katon KORJAUKSESTA eikä tilapäisestä paikkaamisesta

      • Anonyymi

        Käytännössä tuntitaksa kun työntekijöitä koko ajan kaksi (turvallisuussyitä jne) on noin 160-170e/tunti. (Ja tietysti myös automatkat lasketaan).


      • Hei!

        Olen LA-Kattohuollon edustaja.

        Pahoittelen tapahtunutta.

        Olen samaa mieltä. Jos muutoksia tulee hinta-arvioon, (kuten tässä tuli: tiilienhakua) niin tästä täytyy aina käydä keskustelua. Samoiten aikataulusta täytyy sopiva selvästi, eikä tulla ja mennä miten sattuu.

        Olemme välillä riippuvaisia keleistä ja milloin voi tehdä mitäkin. Tämä saatta vaikuttaa aikatauluihin, mutta ei saa vaikuttaa lopputulokseen.

        Eli työ on aina tehtävä laadukkaasti. Jos se ei ole mahdollista vallitsevan sää-olosuhteen takia, työtä kannattaa tehdä paremmalla säällä tai toisella menetelmällä, joka soveltuu kyseisiin olosuhteisiin.

        Vien viestisi eteenpäin kaikille ketä asia koskee.


    • Anonyymi

      Katon maalaus aivan tärkeän huonoa työtä meni vai huonommaksi kun paikan päälle tuiskutettiin maali

      • Anonyymi

        Ihan sama kokemus


    • Anonyymi

      firma kävi katolla, rahat meni. jäi rikkinäiset tiilet vaihtamatta, liat poistamatta ja katto vuotaa parin asunnon kohdalla. kannattaa välttää tätä firmaa. täysiä huijareita.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      76
      1362
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1195
    3. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      934
    4. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      906
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      78
      848
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      31
      794
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      162
      793
    8. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      776
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      774
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      675
    Aihe