Vuotuisessa lehdistötilaisuudessa presidentti Putin pistettiin lujille mm. Krimin kysymyksessä ja Syyrian sotaan osallistumisessa siviilien pommittamisen takia.
Kysyttiin myös neljännen maailmansodan syttymisen mahdollisuutta joskus tulevaisuudessa. V.P siteerasi fyysikko Einsteinin sanontaa: " Se käytäisiin kepeillä ja kivillä".
(Einstein otaksui, että kolmas maailmansaota hävittäisin ihmiskunnan kivikauden tasolle, ne eloonjääneet).
Putinin osuva lainasitaatti.
11
486
Vastaukset
- laina_lainasta
Presidenttien puheet ovat yleensä "hoviväen" kirjoittamia. Myös Niinistö lainasi ihmisten epärehellisyyttä jotenkin seuraavasti; "Liian löyhästi sidottu voi lähteä kasakan mukaan".
- njietponimai
Ai "presidentti Putin pistettiin lujille" ?
Leikisti joo.
Putinille pitää etukäteen esitellä kysymykset, joista hän valitsee mihin vastaa.
Mukana ns. "muka-kiperiäkin" kysymyksiä uskottavuuden lisäämiseksi.
Kyselytilaisuus on "muka-spontaani", mutta viimeistä piirtoa myöten etukäteen suunniteltu ja vastaukset valmiiksi ajateltu ja hiottu.
Propaganda tuntuu purevan jo Suomen tsuhnaankin.- lainakamakinkäy
Olihan siitä tiedotettu suomen kaikissa medioissa että k a i k k i kysymykset ennen ko. lehdistötilaisuuttaa käytiin tarkan kontrollin läpi. Totta kai kriittisin kärki leikattiin pois.
- ImpotenttiPutin
Venäjällä ei seiso muu kuin järki.
Veltto mikä veltto. - Huippu.fudis.omamaailma
Putin hovi ottaa kaiken imagohyödyn jalkapallon MM-kisoista. Sää vaikuttaa paljon kaikissa urheilukisoissa. Nyt alkuottelut on saatu pelata ihanteellisissa olosuhteissa.
Tämän viikon aikana pohjoisen pallonpuoliskon säätilat vaihtuvat epävakaisiin. Kaiken kisaisännät ovat ottaneet huomioon.
Kuitenkin länsimaalaiset poliitikot näyttävät ikäänkuin boikotoivan kisoja poissaolollaan. Jopa ulkoministerimme Timo Soini sanoi jättävänsä venäjänkisat nyt väliin.
Venäjälle ystävällismieliset valtiovieraat ovat runsaslukuisesti kisoista nauttimassa.
Koen että futismatsit hyvin hoidetuilla kenttäviheriöillä on viihdyttävää ajanvietettä. Päiväotteluihin ei ole aikaa, mutta jotain aina illalla näkee kuten nytkin Belgian joukkueen ylivoimaa Panamaa vastaan.
Niin ylifani en ole että nauhoittaisin mitään tulevista tärkeistä matseista. - realiteettiä
Vallassaolijoiden puheet ovat teatteria . Puheita mitä oletetaan heidän haluavan kuulla . Trump on ainoa selkärankainen pomo joka ei nöyristele vaalkarjaa .
- mr.katastrof
Mr. Trump tullaan muistamaan presidenttinä, joka laski eniten Usa:n uskottavuutta maailmalla. Kauppasota Kiinan kanssa on järkyttävän epäonnistunut toimi.
Se tulee tuntumaan kipeästi amerikkalaisten omissa, mutta myös suomalaisten nilkoissa.
- Hallaahon.äänestäjä44
Katsokaa ohimennen myös Putinin oikeaa jäykkää kättä hänen marssiessaan
Putinhan on ... siis mitä?
https://www.youtube.com/watch?v=cuMSuZEncsc - alemmuuden.tuntoiset
Mitkä h'''''tin matelevat naapurit täällä tuulettavat halpamaisia aivoituksiaan suurvallan päämiehen edessä? Hyi helvatti miten ala-arvosta käyttäytymistä,,,,kuin mitättömät makilaumat käkättämässä isoisempiaan !!!!!!!
- hejaheja.GBK
Varsin hienoilta näyttävät jalkapallon MM-isojen puitteet näin nojatuolikatselijan näkökulmasta katsottuna.
Kenttiä lienee useita noin jättiturnaukseen. Nyt vielä ilmatkin suosivat. Jalkapallofaneille MM-fudis on olympialaisiakin suurempi tapaus.
Voin itse katsella MM-pelejä vain illalla. Silloinkin vaan matkatelkasta kun muija ei siedä koko "potkupallohulluutta". Minulla on kisatelkkari toisessa huoneessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2312122Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101798Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601396Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801205Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171048- 581015
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89984TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15980- 70832
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42824