Onko siemensyoksyt normaalia?

Minulla tuli eilein siemensyoksy ja saikahdin. En uskalla kertoa isoaidille (venajalla kotimaassani on tapana) ja aiti uhkaa kertoa minun puolesta hanelle. Olen kahuissaan. Mita minun taytyy tehda?
131667
1Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 13

Vanhimmat

Aivan normaaliahan nuo tahattomat siemensyöksyt ovat nuorilla pojilla ja miehillä, etenkin öisin.

Kaipa isoäitisikin tuon tietää, vaikkei tuollainen kellekään muulle kuulukaan kuin sinulle. Aivan oma asiasi.

1Äänestä
  • No strumffatirallaa. Tämä palsta on siis sinunkin salainen paheesi.

Huseeraako täällä jokin trolliarmeija, kun yksi äimistelee ovatko siemensyöksyt normaaleja ja 146/26 tyttö ihmettelee onko ylipainoinen? Millaisessa tynnyrissä nykyiset ihmispennut kasvavat?

2Äänestä

• salmiakkisaluki kirjoitti:

No strumffatirallaa. Tämä palsta on siis sinunkin salainen paheesi.

Huseeraako täällä jokin trolliarmeija, kun yksi äimistelee ovatko siemensyöksyt normaaleja ja 146/26 tyttö ihmettelee onko ylipainoinen? Millaisessa tynnyrissä nykyiset ihmispennut kasvavat?

Joo. On kiva ärsyttää piilopedoja, jotka paheksuvat sitä, että rekattu aikuinen mies tarjoaa asiallistakin opastusta pennuille. ; )

..tai sellaisiksi tekeytyville.

Tuo 145 cm /26 kg tyttö vaikuttaa kyllä ilmeiseltä trollilta. Tai sitten on vain omakuva pahasti vinksahtanut. Laiha mikä laiha.

1Äänestä

• Ennen vanhaan sanottiin että joukossa tyhmyys tiivistyy (en tiedä kuka tuo Jouko oli), mutta nykymaailmassa se tiivistyy Suomi24:ssä. Ikää ei ole kahtakymmentäkään, mutta palstaa lukiessani tunnen joskus itseni aivan kalkkeutuneeksi.

2Äänestä

• lähetys.pihasaunasta kirjoitti:

Ennen vanhaan sanottiin että joukossa tyhmyys tiivistyy (en tiedä kuka tuo Jouko oli), mutta nykymaailmassa se tiivistyy Suomi24:ssä. Ikää ei ole kahtakymmentäkään, mutta palstaa lukiessani tunnen joskus itseni aivan kalkkeutuneeksi.

Jouko. Joukko. Ei Joukossa (nimi) vaan joukossa (ihmis- joukko) tajuat varmaan

Äänestä

Ainahan sitä siemensyöksyä pelästyy, kun se ekan kerran tulee tahattomasti.

3Äänestä

Sinun poikaraasu pitää kysyä neuvoa Kuopion mummelilta.
Hänen känsäisen kouransa läpi on moni siemensyöksy lentänyt.
Mummeli osaa neuvoa myös oikeaoppisen peukalojarrutuksen,
jolla siemensyöksyä voidaan viivästyttää tai jopa se estää.

1Äänestä

Siis kysytko oikeesti tosissas?:D

1Äänestä

Sinun tautuu panna ään pisteet paikalleen ja muuttaa uut yiksi

1Äänestä

Sinun pitaa laksia Leninin muumion luokse ja tunnustaa hanelle , etta sait tosi suntisen siemensuoksun. Etko tieda etta on muoskin suntista saikahtaa sita?

1Äänestä

Hyi, Kuopion pedofiililääkärit taas vauhdissa!

1Äänestä

Kukapa tietää vaikka aloittaja olisi sellainen tynnyrissä kasvanut joka ei tiedä mistään mitään. Ennen vanhaan jotkut tytöt teki itsemurhan kun kuukautiset alkoi, koska luuli saaneensa sukupuolitaudin.

Äänestä

Onko skitsofreenikoita parkkipaikalla? 9-10.15?

Äänestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

Russianboy123 kirjoitti:

Minulla tuli eilein siemensyoksy ja saikahdin. En uskalla kertoa isoaidille (venajalla kotimaassani on tapana) ja aiti uhkaa kertoa minun puolesta hanelle. Olen kahuissaan. Mita minun taytyy tehda?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu