Vt 750 Black Spirit:llä ja 750 shadow: llä Tuli vain hankittua tuollainen spirit ja heräsi lievä uteliaisuus mikä ero ja kumpi on sitten parempi
Mitä eroa on
5
543
Vastaukset
- Jutustelija1
Bläkki on musta kuin yö... Eli tyylissä sen eron näkee, se on paljon hienomman näköinen.
Kiitti vastauksesta jutustelua Noissa ei sit mitään teknistä eroa ole,vai onko
- Jutustelija1
Ollos hyvä.
Tuossa Bläkissä on esim luokkansa matalin istumapaikka, eli sitä hakevalle tyylikäs valinta. Muutakin pientä eroa siinä sisarmalliinsa toki on. Eli vaikka peruskonsepti on sama on siinä käyttäjälleen monia kenties jopa merkityksellisiä eroja.
Juu on matala mutta se ei haittaa vaati vain totuttelua Bemarin jälkeen ja kulutus on 4l luokkaa100km joten tankillisella ajaa noin 300km joten käy hyvin reissupyöräksi Bemarin jälkeen on vähän tuulisellapa mut ei haittaa sekään.
- Jutustelija1
Joo Honda tarkoituksella tuunasi pienemmän kulutuksen tuohon Bläkkiin, Bemarit on joo usein hieman erilaisia pyöriä...
Mutta mukavaa että olet tykännyt ja hienon näköinen valinta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1421712Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671372Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1751367- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761173- 591168
- 1191055