Moi, pelaan fortnitea joka päivä, haluisin pelata hyvien pelaajien kaa ja perustaa tiimin. Fortnite nimi on Smikkeh, addaa jos kiinnostaa.
Fortnite PRO tiimi
Smikkeh
181511
1Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Tekisin SINUT ONNELLISEKSI NAINENMutta EHKÄ onni EI OLE mitä HALUAT.
- Mitähän sitä...Tsuumailin vähän muuallekin välillä ja törmäsin ajatuksiin, että miehen tulee suojella naista kaikelta pahalta. Mutta yhtään ei oltu eritelty mitä se kaikki paha on, jolta suojella. Jotenpas kysynkin kyselyikäni kyselyn…
- Hävettävä käytösHävettääkö sinua jokin?
- Kuvittelin että oltiin läheisempiäYstäviä, tavallaan. Mutta ei sitten oltukaan sun näkökulmasta. Pettymys, mutta totun kyllä asiaan vähitellen.
- Kuka murtautu illalla kipparilleJotaki hampuusia kannettu ambulanssiin ja kipparin iso ikkuna palasina..Mitä tapahtunu??
- Susilauma KorkatissaKahdeksan suden lauma käynyt repimässä Hankosen Antin lampaat Korkatissa torstain vastaisena yönä. Mahtavaa luonnon Monimuotoisuutta. ViherVasemmisto ja Greenpeace kiittää.
- Myönnä poisLoukkaannuit mulle silloin aikoinaan? Ne viestit, väärinymmärrykset, kaikki. Miehelle
- Omapahan on vikasi jos jää loppuelämän romanssi välistä kun haluat olla itsepäinen jääräJa tuomita, jotain mitä et kykene ymmärtämään, antamatta edes mahdollisuutta, vaikka olen tehnyt parhaani elämäni edistämiseksi ja oikeasti yrittänyt!! Itken tyynyyn... tuskin edes yhtä vuotta ilman itsetuhoisia ajatuks…
- Tule sunnuntaina juna-asemalleKello kymmenen aikaan, tavataan siellä. Ainoa ja viimeinen tilaisuus tavata. Jos et tule niin et enää koskaan näe minua. En halua kirjoitella mitään, en halua kuulla selityksiä. Haluan tavata.
- Onko se sinun mielestäsiminun syyni, että tilanne on se mikä se on? En tiedä. Toisaalta, en pysty uskomaan että millään minun tekemisilläni olisi ollut juurikaan merkitystä.
- Eiköhän tämä ole jo tässäParivuotta hukkaan heitetty.
- Mitä enää haluat??Tätä on kestänyt liian kauan!
- Perjantai jälleen bläähViikonloppuna sataa, mitä meinaatte tehdä? Pian on syyslomakin, suunnitelmia tähän säähän? Mulla olis pihahommaa vielä, mutta en helvetissä mene sateeseen kastumaan. Kasvoi vähän kyr*äkin otsaan kelin takia. Eikö nyt vo…
- kunnioitan tahtoasiEn tule sinua enää lähestymään.
- Onko tarkoitus ottaa ihmisten eläkevarat valtion käyttöön?Vai mistä tässä eläkeiän nostossa hamaan tappiin on kyse? Eihän moni sitten saisi käytännössä eläkettä koskaan vaikka eläkemaksuja koko elämänsä olisi maksellutkin.
- Haluan sanoa sulle miesEttä pysytään molemmat pois täältä palstalta. Maltetaan olla pois, koska olosi on silloin parempi. Minä en kirjoittele enää, joten voit unohtaa tämän. Ottaisitko minuun yhteyttä muuta kautta, jos haluat. Olisin onnessan…
- Ei tuu mitäänNyt jo taivaskin itkee tätä tilannetta 💔😢
- Perjantain lukupaketti nyt kirjastossaMuhkea ja hitsausliekkiäkin kuumempi jallulehti nyt luettavissa kirjastossa! Lämpimästi tervetuloa!
- Paras paikka asua?Mikä olisi paras paikka asua Suomussalmella,kun ulkopaikkakuntalainen sinne muuttaa. Suomussalmen kk viehättää, mutta olisiko Ämmänsaari parempi ja mikä alue siellä? Nyt saa kehua ja haukkua, mutta apuja päätöksentekoon…
- Oot melko .ufo :) ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Vastaukset 18
Vanhimmat
3000 matsia, 11voittoa kd alle 1.0. Oot kyllä todellakin pro!
Mene sinä muualle.
Mene itte töihin
Voitot ei kerro mitää, se riippuu et pelaaks competitive custom matsei niiku mä ja aika moni muuki. Että jos katot voittoi nii älä ala haukkuu niitten perusteel!
Lähetä kutsu nimi on AATeam19
Miksi
Hei, etsisin Fortniteen peliseuraa. Olisi kiva, jos saisimme täyden tiimin jolla pelata.
Jos jotain kiinnostaa niin laita vastaus!
Ois khyl kiva jos joku ees pelaa enää
Voin tulla oon hyvä pelaa ja ei tarvi kärrää nikki on H1ghskyes1
Smikkeh haluaisitko tulla pelaamaan joku päivä?
fortnite on aika kuollu peli kannattis siirtyä r6s maailmaan
Onks tää enää voimassa kun oon aika huono ja haluaisin oppia kunnolla pelaan tai ees pelaan ylipäätään
pelaa minee
Discord olisi ehkä parempi paikka tälle viestille.
Oon aika hyvä pelaa voisin tulla
Ite pelaan joka pv sen 5-8h voittanu 1v1 monii pro pelaajia esim bjuniors (voittanut 50 000 fortnitesta) ja monia muita paljoilla earningsseilla ja itel earningssei 200$ ja grindaan niin perkeleesti et tässä atm koittaisin johki suomalaiseen ERITTÄIN tasokkaaseen tiimii ni sanokaa jotai hyvii, ite oon miettiny hREDS tai KOVAesports.
Tuossa on muutama juttu mitä voi harjoitella matkalla paremmaksi pelaajaksi.
https://youtu.be/TWZb29WINVA?list=LLf62Zl0v4eJcTVCLARldDiw
Okei olen aika hyvä pelaamaan jos kiinnostaisi tulla pelaamaan niin epick on AaveMies