Moi, pelaan fortnitea joka päivä, haluisin pelata hyvien pelaajien kaa ja perustaa tiimin. Fortnite nimi on Smikkeh, addaa jos kiinnostaa.
Fortnite PRO tiimi
18
1509
Vastaukset
- Hihuiiii
3000 matsia, 11voittoa kd alle 1.0. Oot kyllä todellakin pro!
- Simotheproslayer
Mene sinä muualle.
- Faizfornite
Mene itte töihin
- Anonyymi
Voitot ei kerro mitää, se riippuu et pelaaks competitive custom matsei niiku mä ja aika moni muuki. Että jos katot voittoi nii älä ala haukkuu niitten perusteel!
- Anonyymi
Lähetä kutsu nimi on AATeam19
- Anonyymi
Miksi
- JUHHO
Hei, etsisin Fortniteen peliseuraa. Olisi kiva, jos saisimme täyden tiimin jolla pelata.
Jos jotain kiinnostaa niin laita vastaus!- Anonyymi
Ois khyl kiva jos joku ees pelaa enää
- Anonyymi
Voin tulla oon hyvä pelaa ja ei tarvi kärrää nikki on H1ghskyes1
- JUHHO
Smikkeh haluaisitko tulla pelaamaan joku päivä?
fortnite on aika kuollu peli kannattis siirtyä r6s maailmaan
- Moiiiiiikkkahdjebnekbe
Onks tää enää voimassa kun oon aika huono ja haluaisin oppia kunnolla pelaan tai ees pelaan ylipäätään
- TWDI
Discord olisi ehkä parempi paikka tälle viestille.
- Anonyymi
Oon aika hyvä pelaa voisin tulla
- Anonyymi
Ite pelaan joka pv sen 5-8h voittanu 1v1 monii pro pelaajia esim bjuniors (voittanut 50 000 fortnitesta) ja monia muita paljoilla earningsseilla ja itel earningssei 200$ ja grindaan niin perkeleesti et tässä atm koittaisin johki suomalaiseen ERITTÄIN tasokkaaseen tiimii ni sanokaa jotai hyvii, ite oon miettiny hREDS tai KOVAesports.
- Anonyymi
Tuossa on muutama juttu mitä voi harjoitella matkalla paremmaksi pelaajaksi.
https://youtu.be/TWZb29WINVA?list=LLf62Zl0v4eJcTVCLARldDiw - Anonyymi
Okei olen aika hyvä pelaamaan jos kiinnostaisi tulla pelaamaan niin epick on AaveMies
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701429
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3231028- 43875
- 37707
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html155705- 42646
- 52561
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528548- 114546
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44521