Toisilla on elämää

Älytöntä

Bus Burgerin yrittäjän mielestä työntekijän pitää jäädä töihin jos on kiire .Kyllä minä en sitä paikkaa enää käytä.

14

488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Berde

      Juurikin näin, toki sen pitää näkyä sitten myös tuntipalkassa. Ei sillä kympillä tunti olla missään valmiudessa.

    • elämäämyösyrittäjällä

      Varmaankin todella ikävä työnantaja,ei 8eken tuntipalkalla ajatella kuin yrittäjä ja jousteta,eiköhän työntekijät ole joustaneen tosi paljon.Kyllä yrittäjä pärjää vähemmälläkin työllä jos ei ole ahne ja uskoo että toinenkin osaa,tämä yrittäjä on minä itse .

    • eimenestypitkään

      Vaihtuvuus on kova työntekijöissä,kaikki on aika nuoria joita voi hyppyyttää,eikä tarvitse maksaa paljoa,tuollainen asenne on työnantajissa nykypäivää valitettavasti.

    • laajoki

      Mutta kun sitä omaa elämää on myös työajan jälkeenkin. Jotkut voi myös joutua hakemaan lapsiaan hoidosta.

    • businesonkovaa

      Mielenkiintoista kuinka päätyi tämä vanha huoltoasema / tontti burger´ hallintaan , jotkut pelaa kortein jotka saaneet ja hyvä niin . Toki hmm ..mutta ehkä aate antaa oikeutuksen !

    • Huononvaikutelmanteki

      ”Jätetäänkö työkaveri pulaan, kun ravintolassa on kiire, vai lähdetäänkö kotiin? Jos voisin valita, en varmaan ottaisi yhtään työntekijää.”
      => Aika ikävää luettavaa työntekijöiden kannalta, työntekijöiden arvostus kohdillaan?

      • eletäännykkk

        Ei ole enää minun paikka ,vaikka hampit olivat hyviä,kyllä omistajan mielipiteet on nykyaikana täysin asiottomia,ehkä 1916 sopisi.


      • joutuieläkkeelle

        Toivottavasti ei iske ROUVAAN sairaus niin kuin meihin tavallisiin ,ettei vaan joutuis eläkkeelle.


    • Enkäyenää

      Vanha Carrolsin työntekijä. Oppi siellä varmaan työntekijän riistämisen, kuten häntäkin riistettiin säälityöajoilla ym. alistamisella. Oppi meni perille ja kosto nuorille tekee gutaa.

      • Paskapääseoli

        Ai velluhousu? Naurettava tyyppi olikin. Hinkkas itteään naisia vasten tai jotain. Luuli olevansa vastustamaton. Mimmit nauroi.


    • liiallinenhyväolo

      Suomalaisista on tullut laiskoja ja työt lopetetaan jos tulee vähän hiki.

    • Huhhuh5

      Itsehän hain tälle töihin, enkä vieläkään ole saanut tietoa, pääsinkö.

    • Ihan sama mulle mitä touhuu,kunhan burgerit pysyy hyvinä!

      • teenitehapit

        Eipä ole enää niin hyviä kuin oli alussa.Laatu on mennut alamäkeä,vaikka kyllä ne hyviä on jos vertaa ketjujen hamppareihin.Mutta kyllä minulla meni käynti halut koko paikkaan.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2719
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      351
      2571
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2180
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1856
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1763
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1754
    7. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      69
      1704
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      126
      1618
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1583
    10. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      5
      1399
    Aihe