" Mä että täältä erkanin,
sen katson voitokseni."
Mummon vanhassa virsikirjassa eräs virsi alkaa noin.
Siitä sain idean lähteä täältä.
Enkä palaa, tämä vain loppukaneettina.
Muistan palstallakäyniaikani kuin painajaisunen
32
977
Vastaukset
No heippa. Onnea minne ikinä sitten menetkin.
- Onnitteluni
Hieno juttu 👍👍👍👍👍
Kaikki lähdemme joskus viimeisen kerran, myös palstalta.
Mummoni lauloi tuota samaa virttä, varsinkin silloin, kun katsoi itseään jollakin tavalla sorsitun.
Minäkin lähden pian, saunaan tekemään punkkisyynin, tuli kaverin ja parin koiran kanssa kuljeskeltua kukkaniityllä.Hienoa.
Toivottavasti uusi nimi-merkkisi on paremmin siedettävä.
Täällä on jo dementix.
Se on sillee lesken-omainen.
H.- tööttt
totta sekin että suorista vastauksista aina saa lemput ja lähdöt-
-joten näkemin vain ja hyvääjatkoa elämäänne.- Tervemenoooo
Ei kukaan voi kelleen antaa lemppuja,omassa valinnassa lähtö on.
No hyvä ainakin, että ilmoitit lähdöstäsi, niin ei pollahdeta itkemään kuolemaasi niinkuin joittenkin muitten nikkien.
Varmaan parempi itsellesi, että muistat tämän palstan painajaisena. Itse luulen, että kun jätän palstan, niin teen sen vähän haikein mielin. Enhän täällä olisi viipynyt, jos en olisi viihtynyt.- Hyvin-elossa-oleva
Varmaan oletkin viihtynyt, helppo kuvitella Ruotsissa asuvan ex-siivoojan löytäneen kelpo paikan piilovidduilleen. Koko ikänsä huomaamattoma vieraassa maassa asuneena ulkopuolisena vihdoinkin löytänyt palstan, jossa saa vapaasti haukkua kaikki ihmiset (suomalaiset). Sääliksi käy jonkun ihmisen maailman pienuutta.
Hyvin-elossa-oleva kirjoitti:
Varmaan oletkin viihtynyt, helppo kuvitella Ruotsissa asuvan ex-siivoojan löytäneen kelpo paikan piilovidduilleen. Koko ikänsä huomaamattoma vieraassa maassa asuneena ulkopuolisena vihdoinkin löytänyt palstan, jossa saa vapaasti haukkua kaikki ihmiset (suomalaiset). Sääliksi käy jonkun ihmisen maailman pienuutta.
Koskas minä olen suomalaiset haukkunut?
Suomalainen itsekin ja silloinhan olisin haukkunut itsenikin.- Älä.yritä
Tellukka kirjoitti:
Koskas minä olen suomalaiset haukkunut?
Suomalainen itsekin ja silloinhan olisin haukkunut itsenikin.Eipä ole palstalla muita kuin suomalaisia ja ihan jokaisen olet vuorollaan haukkunut !
Älä.yritä kirjoitti:
Eipä ole palstalla muita kuin suomalaisia ja ihan jokaisen olet vuorollaan haukkunut !
Enhän minä sinuakaan ole haukkunut. Olenko nähnyt nikkiäsikään aikaisemmin.
- Hyvin-elossa-oleva
Tellukka kirjoitti:
Enhän minä sinuakaan ole haukkunut. Olenko nähnyt nikkiäsikään aikaisemmin.
Lopeta tuo typerä kyselytunnin pitäminen.
Hyvin-elossa-oleva kirjoitti:
Lopeta tuo typerä kyselytunnin pitäminen.
No kai sinulla jonkunlaisia perusteluja pitäisi olla väittämällesi.
- painajaa
Mistä sä näit painajaisia?
- Asiallinen.ihminen
Toivottavasti ei ole elämän loppumisen tuomiosta kyse ja siitä siinneistä jäähyväisistä, on vain palstalta poistumisesta. Sinulla lienee siihen syy. En tiedä yhtään mitä olet kirjoitellut, kun seuraan asioita, en nimimerkkiä. Siunausta uuteen, minne menetkin.
jfhgd
Tervemenoa kahvikammaririin 70-vee palstalle.
Siellähän on jo tuttuja.
Korppis, Paloma, kohta Tellu ja Herra Hoo.
Me nuoret jäämme pitämään tätä mielenkiintoista palstaa pystyssä.- seuratkaa.hoota
Ja sitten kun hunksi siirtyy ikäloppujen palstalle lähtee peräänsä ainaskiin viivatiina mimmi...mummi ja maissii.
- Pitäisi-tietää
Tunnusta ensin kuka olet ja keitä tunnet palstalta, voi kööri kokoontua ja pitää sinulle viralliset leskiäiset eli läksiäiset kiitoskukkasin, hymiöin, onnittelukortein...ja jos ehdit palvella palstaa kymmenisen vuotta, saat läksiäislahjaksi kultakellon, jonka palstalaiset hommaavat yhteisestä hattuhaavista.
- kylmätotuus
Kommenttisi tai niistä saamasi palautteet eivät valitettavasti ole jääneet mieleeni. En myöskään tiedä, kuinka kauan olet palstalla ollut.
Pelkistä kirjaimista koostuva nimimerkki kirjoituksineen hukkuu jatkuvasti vaihtuvien nimmareiden joukkoon ja minulle on mahdotonta hahmottaa linjaa, jota edustat.
Jos olet kokenut painajaiseksi täällä olosi, niin ihmettelen, miksi olet sillä itseäsi piinannut?
Päätöksesi häipyä täältä on oikea.
Minä en tätä palstaa niin vakavasti ota, että se voisi mielenrauhaani horjuttaa.
Joskus sukset menevät ristiin toisten nimimerkkien kanssa, mutta niinhän käy oikeassa elämässäkin.
Tämän palstan tapahtumilla ei ole kuitenkaan oleellista merkitystä yksityiselämääni.
Hyvää jatkoa todelliseen elämääsi!
Tavoilleni uskollisena laitan tähän musalinkin.
https://www.youtube.com/watch?v=beiTSK3J4ME- Tuhatyksihöplöä
Kolmessa ja puolessa vuodessa olen onnistunut käyttämään noin 950 nimmaria. Täällä. Plus tuhansia muualla.
Syksyyn mennessä olen tuhannen taalan toveri.
- haukionlahti
Kuulostaa ikävältä;
jos 6-kymppisetkin harrastavat vielä koulukiusaamista. Voisi kuvitella, että tässä iässä ihminen olisi jo ehkä, mahdollisesti vähän kehittynyt, kypsynyt henkisesti,
ettei enää tarvetta soukkailla.
Onneksi pikkukalojen puolella on inhimillisenpää.. - Epäinhimillistä..täällä
ja varsinkin tuolla vielä vanhempien palstoilla!
haukionlahti kirjoitti:
** Kuulostaa ikävältä;
jos 6-kymppisetkin harrastavat vielä koulukiusaamista.
Voisi kuvitella, että tässä iässä ihminen olisi jo ehkä, mahdollisesti vähän
kehittynyt, kypsynyt henkisesti,
ettei enää tarvetta soukkailla. **
Onneksi pikkukalojen puolella on inhimillisenpää..Mitä ihmeen "koulukiusaamista" täällä olisi vanhojen palstalla.
Eiköhän meillä ole koulut käyty jo jokaisella tämän ikäisellä.Minulle ei myöskään ole jäänyt mieleen ko nimmerkki, mutta on harmillista jos tämänkaltaisesti toimiva yhteisö satuttaa noin vahvasti, minä en osallistu koskaan jonkun kiusaamiseen ym herjaamiseen.
Muista kuitenkin, että aina voi jättää lukematta ja /tai vastata itse fiksusti, eikö...
Voi hyvin ja jatka kirjoittelun tervehdyttäviä sessioita muodossa tai toisessa-- Kiitos_sinulle
kawe inhiillisyydestäsi.
- vaikketluvannut
Kiitos_sinulle kirjoitti:
kawe inhiillisyydestäsi.
Tulit kuitenkin vielä takaisin 👵
- se.salainen.merkki
vaikketluvannut kirjoitti:
Tulit kuitenkin vielä takaisin 👵
Tulin tulin joka päivä tulen, raosta kurkistelen, en poistu kuunaan.
Kerro, mikä mahtaa olla virren numero, kurkistaisin niitä muitakin sanoja siinä...
Vapaaehtoistahan tämä täällä kirjoittaminen on, mielelläni tulen ja kohta menen nukkumaan ja en varmasti saa painajaisunia tämän palstan aiheista, jos en saa heti untakaan kun mietintämyssy keikkuu milloin missäkin asennossa ja myllään mennyttä päivääni ajatuksissani.Tässä voit sen kuunnella kokonaan.
Näyttää kuin olisi virsi 605.
https://www.youtube.com/watch?v=TrzlwEpjuXc- kylmätotuus
Tämä linkki kertoo virren 605 sanoittajasta ja hänen elämästään.
http://notes.evl.fi/virsikirja.nsf/63fe9e50813fe1d6c2256e570039fa80/a3febf58ef15c27dc22571e6004814df?OpenDocument
Ihminen on aina vajavainen=keskeneräinen, vaikka kuvittelisikin muuta.
Yksin emme elämässämme pärjää. Se on vain suuri harha, johon jotkut itseriittoisuudessaan uskovat.
- noohjooh
Ihan kaikkeen voi syntyä riippuvuus, eikä ne enää anna mitään jos vain sisäisestä pakosta toistaa jotain. Silloin siitä voi tulla painajainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124540MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar902334Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5621769Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011481- 81369
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671177Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331118Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219990Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64957Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3928