risikon nälväisy väyryselle?

Asko751t

mielestäni kohtuuton

15

315

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • liity-sinäkin

      Väyrysen perustama Kansalaispuolue vaihtaa nimeä ja tulee olemaan Seitsemän tähden liike.

      • Keitähän ne neljä tähteä ovat, kolme on jo esiintynyt näyttävästi julkisuudessa.


      • Suurijamahtavanpieni

        Kansalaispuolue on toimintakyvytön tällä hetkellä , ja uusi liike tekee vaalityötä toistaiseksi .
        Pienen karhun seitsemän kirkkainta tähteä muodostaa Otavan. Naapurimme ja ison karhun suurin tähti on Pohjantähti.
        Molemmissa häärää PV tai VP. Tähdet sen kerovat.


      • Suurijamahtavanpieni
        Suurijamahtavanpieni kirjoitti:

        Kansalaispuolue on toimintakyvytön tällä hetkellä , ja uusi liike tekee vaalityötä toistaiseksi .
        Pienen karhun seitsemän kirkkainta tähteä muodostaa Otavan. Naapurimme ja ison karhun suurin tähti on Pohjantähti.
        Molemmissa häärää PV tai VP. Tähdet sen kerovat.

        Miltä kuulostaisi PP ja VV eli Paavo Putin ja VV


    • Hällä.väliä

      Voi olla että Väyrystä ei valita tulevaan eduskuntaan.

      • paska-jätkä

        "risikon nälväisy väyryselle?"

        Voisitko hieman valaista, mikä oli Risikon loukkaava nälväisy Väyryselle?
        Oletan, etä taisi olla aiheellinen, ottaen huomioon Väyrysen viimeaikaiset toilailut ja ne entisetkin. Kukapa ei olisi Väyrystä nälväissyt ja useampaan kertaan ja nyt sinä niin mielesi pahoitit siitä?

        En olisi uskout sinusta, että olet Väyrysen kannattaja ja ketä politiikkoa ei olisi nälväisty ja suorastaan haukuttu , kuten nyt Sipilä ja Orpo ovat kaiken köyhyyden aikaan saaneet mukamas.

        Muistan maaseudulta, kun keskusta hajosi kahtia vain Väyrysen vierailun takia.


      • hempppavvn
        paska-jätkä kirjoitti:

        "risikon nälväisy väyryselle?"

        Voisitko hieman valaista, mikä oli Risikon loukkaava nälväisy Väyryselle?
        Oletan, etä taisi olla aiheellinen, ottaen huomioon Väyrysen viimeaikaiset toilailut ja ne entisetkin. Kukapa ei olisi Väyrystä nälväissyt ja useampaan kertaan ja nyt sinä niin mielesi pahoitit siitä?

        En olisi uskout sinusta, että olet Väyrysen kannattaja ja ketä politiikkoa ei olisi nälväisty ja suorastaan haukuttu , kuten nyt Sipilä ja Orpo ovat kaiken köyhyyden aikaan saaneet mukamas.

        Muistan maaseudulta, kun keskusta hajosi kahtia vain Väyrysen vierailun takia.

        https://www.iltalehti.fi/politiikka/201806272201039826_pi.shtml?fb_comment_id=1462831990487844_1463034177134292#f31365b55807512

        ikävää puhetta riskolta


      • idiootit-vallassa-
        paska-jätkä kirjoitti:

        "risikon nälväisy väyryselle?"

        Voisitko hieman valaista, mikä oli Risikon loukkaava nälväisy Väyryselle?
        Oletan, etä taisi olla aiheellinen, ottaen huomioon Väyrysen viimeaikaiset toilailut ja ne entisetkin. Kukapa ei olisi Väyrystä nälväissyt ja useampaan kertaan ja nyt sinä niin mielesi pahoitit siitä?

        En olisi uskout sinusta, että olet Väyrysen kannattaja ja ketä politiikkoa ei olisi nälväisty ja suorastaan haukuttu , kuten nyt Sipilä ja Orpo ovat kaiken köyhyyden aikaan saaneet mukamas.

        Muistan maaseudulta, kun keskusta hajosi kahtia vain Väyrysen vierailun takia.

        sinä " paska-jätkä " olet nimimerrkisi ansainnu,
        ITSEkin olet sen huomannu, hah hahhaaa,
        sen itsellesi oikein nimenny, hah hah haa saipa räkäset naurut kerranki aiheesta,,,
        ---
        NO Paavo Väyrynen ON joutunu liian usein a i h e e t t o m a m a n panettelun kohteeksi,

        silkasta pelosta, kateudesta ,
        koska Väyrynen on puhunu täyttä asiaa kaikesta politiikan saralla,
        on ollu aina oikeassa esm EU politiikan suhteen, sekös sinuaki " paska.jätkä " vituttaa varmasti hautaan asi, hah hah aaa, voi olla että kuolet vielä vitutukseen hah hah aaa,
        oliski sinulle oikein,

        Väyrysellä on oikeaa tietoa, kokemusta, koulutusta, pätevyyttä sanojensa takeeksi,
        aivan erilailla kuin sinulla "paska.jätkä "hah

        mutta
        teikäläiset kuten sinäki paska-jätkä olette itse harvinaisen tyhmää porukkaa,
        vallanhimoista,
        te hauatte vain itselle kaikki hyöty, suomen kansasta piittaamatta,

        Väyrynen on aina ollu koko suomen kansan parhaaksi tekevää politiikkaa,
        kuten tiedät jos Väyrystä olisi aikoinaan kuultu suomella ei olisi nyt niin suuria vaikeuksia EU politiikassa ollenkaa, suomi olisi säästyny monelta suureta murheelta,

        mutta se ei teikäläisille kuten " paska- jätkä ole kelvannu
        teidän i t s e tyhmyyksissänne pitää saada olla vallassa
        tehdä kähmintä politiikkaa suomen kansasta piittaamatta, veronmaksajien vahingoksi,

        Väyrynen ON ainoa älykköpolitikko suomessa ainoa joka oli p ä t e v ä siihen aikaan kun suomi liittyi EU jäseneksi
        ja varsinki kun Väyrynen VAROTTI EMUUN liitymisestä,

        Väyrynen on ainoa älykkö politikko ja erittäin PÄTEVÄ politikko jonka valtaan päässeet tyhmät tyhmyrit vähemmän älykkäät , vähemmän kouluttautuneet syrjäytti rumasti valheilla panettelullaan perättömillä mollausjutuillaan,
        typerässä kierossa röyhkydessään,
        sinäki " paska-jätkä " saisit HÄVETÄ tekojasi pyytää anteeksi röyhkeyttäsi, ole ala arvoinen ihmisenä, sinulta puutttuu ihmisyys täydellisesti, olet sika,

        toivottavasti Väyrynen kuitenki vielä mesestyy

        vaikka vastarinta on ÄLYTÖNTÄ kiero epärehellisyydelle perustuvaa mollausta,

        kaikki Väyrysen mollaajat saisivat saada potkut isolla kengällä
        koko suomen kansalta,


      • Samapa.tuo

        En ihmettelisi jos Väyrystä ei valittaisi seuraavaan eduskuntaan, eikä oli ensimmäinen kerta.


      • KaikenlaisiaON
        idiootit-vallassa- kirjoitti:

        sinä " paska-jätkä " olet nimimerrkisi ansainnu,
        ITSEkin olet sen huomannu, hah hahhaaa,
        sen itsellesi oikein nimenny, hah hah haa saipa räkäset naurut kerranki aiheesta,,,
        ---
        NO Paavo Väyrynen ON joutunu liian usein a i h e e t t o m a m a n panettelun kohteeksi,

        silkasta pelosta, kateudesta ,
        koska Väyrynen on puhunu täyttä asiaa kaikesta politiikan saralla,
        on ollu aina oikeassa esm EU politiikan suhteen, sekös sinuaki " paska.jätkä " vituttaa varmasti hautaan asi, hah hah aaa, voi olla että kuolet vielä vitutukseen hah hah aaa,
        oliski sinulle oikein,

        Väyrysellä on oikeaa tietoa, kokemusta, koulutusta, pätevyyttä sanojensa takeeksi,
        aivan erilailla kuin sinulla "paska.jätkä "hah

        mutta
        teikäläiset kuten sinäki paska-jätkä olette itse harvinaisen tyhmää porukkaa,
        vallanhimoista,
        te hauatte vain itselle kaikki hyöty, suomen kansasta piittaamatta,

        Väyrynen on aina ollu koko suomen kansan parhaaksi tekevää politiikkaa,
        kuten tiedät jos Väyrystä olisi aikoinaan kuultu suomella ei olisi nyt niin suuria vaikeuksia EU politiikassa ollenkaa, suomi olisi säästyny monelta suureta murheelta,

        mutta se ei teikäläisille kuten " paska- jätkä ole kelvannu
        teidän i t s e tyhmyyksissänne pitää saada olla vallassa
        tehdä kähmintä politiikkaa suomen kansasta piittaamatta, veronmaksajien vahingoksi,

        Väyrynen ON ainoa älykköpolitikko suomessa ainoa joka oli p ä t e v ä siihen aikaan kun suomi liittyi EU jäseneksi
        ja varsinki kun Väyrynen VAROTTI EMUUN liitymisestä,

        Väyrynen on ainoa älykkö politikko ja erittäin PÄTEVÄ politikko jonka valtaan päässeet tyhmät tyhmyrit vähemmän älykkäät , vähemmän kouluttautuneet syrjäytti rumasti valheilla panettelullaan perättömillä mollausjutuillaan,
        typerässä kierossa röyhkydessään,
        sinäki " paska-jätkä " saisit HÄVETÄ tekojasi pyytää anteeksi röyhkeyttäsi, ole ala arvoinen ihmisenä, sinulta puutttuu ihmisyys täydellisesti, olet sika,

        toivottavasti Väyrynen kuitenki vielä mesestyy

        vaikka vastarinta on ÄLYTÖNTÄ kiero epärehellisyydelle perustuvaa mollausta,

        kaikki Väyrysen mollaajat saisivat saada potkut isolla kengällä
        koko suomen kansalta,

        Puhu vain omasta puolestasi. Ei kukaan viisaampi häntä ole koskaan äänestänyt, eikä äänestä edelleenkään. Tosi-idiootit kuvittelevat pukuun pukeutuneen poliitikon hyväksyttäväksi kaiketi ihan mihin hommiin tahansa.


      • Menikö.hermot

        Sulla on sievät puheet.


    • Otankovelan

      demareilla ei ole tapoja

    • KammottavanTyperäJa

      En tiedä toista yhtä itsekästä ja ihan rehellisesti omaa etuaan tavoittelevaa poliitikkoa Suomessa kuin vanhan, jo eläkeikäisen Väyrysen. Kuinka ihmeessä hän jaksaa edelleen? Kai hän pyrkii vielä ehdokkaaksi seuraaviin presidentinvaaleihin.

      Toivottavasti pääsemme moisista, kammottavan typeristä ja itsekkäistä poliitikoista eroon, vaikka jotkut politiikkaan perehtymättömät heitä äänestävätkin.

    • Väyrynen on värikäs persoona, eikä keskustelu hänestä näy pysyvän asiallisena. Paavo on älykäs, loistava puhuja ja tiedoiltaan ja kokemukseltaan ylivertainen kehen tahansa suomalaiseen poliitikkoon verrattuna. Hankala vastustaja mille tahansa puolueelle eikä yhtään helpompi omille joukoillekaan. Heikkoutena hänellä on vanhan valtiomiehen isällisen tietävä suhtautuminen nuorempiinsa, mikä ärsyttää monia.

      Jalasmökkikeinottelua on pidetty tapetilla vuosikymmeniä, vaikka samantapaisia väärinkäytöksiä lienee useimmilla poliitikoillamme, mutta kun miehestä ei oikein muuta virhettä löydy, on takerruttava tyhjänpäiväisyyksiin.

      Ja ikävintä tietysti on, että hän on useissa kannanotoissaan oikeassa.

      • mollaaja-on-mielisairas

        jocus

        Hieno puheenvuoro sinulta, olen täysin samaa mieltä,

        jokin on yhteiskunnassamme pahasti pielessä,
        yhtä politikkoa jaksetaan kiusata , panetella perättömyyksillä loputtomiin
        kuin kehittymät koulupennut,
        joku on saiarsunu idiodismiin,
        sivistys on karannu kauas Väyrysen panettelijan elämästä,
        Väyrynen on arvokas politikko valtavan tietomääränsä takia koko suomelle,

        mollaaja on syytä pistää vastuuseen perättömistä sanomisistaan,
        on tehny ittensä naurunalaseksi,
        on saanu raivo-hulluus kohtauksen,
        juonu viinaa liikaa,


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      38
      1850
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      828
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      78
      807
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      760
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      671
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      661
    7. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      599
    8. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      590
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      144
      495
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      59
      492
    Aihe