HSMetro kertoi eilen Italian suhtautuvan pahimmin

Rasistisimmat.maat

HS Metro kertoi eilen Italian suhtautuvan pahimminmatuihin, ja toiseksi pahimmin
suhtaudutaan Ruotsissa.

14

247

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siinä-ny-nähdään

      Siinä nyt nähdään, mitä suvakit saavat aikaan. > Loos-loos-tilanne, kaikki kärsivät, niin matut kuin alkuperäinen kansakin.

      • petoksiakin..listalla

      • Suomeen tunkeutujeista suurin osa syyllistyy rikoksiin. Heistä ei ole elämään rauhassa pohjoismaisessa lintukodossa. Islaminuskoiset haluaisivat olla enemmistönä , joitta he saisivat sharian lain voimaan. Suomen naiset päättävät.


      • Tätä..mieltä..minäkin

        Miksi? miksi?

        Miksi terroristit päästetään Eurooppaan, kun Euroopan maat nousevat jo toisiaankin vastaan? Kun kukaan ei halua maahansa noita elämän pilaajia tappamaan ja raiskaamaan, laiskottelemaan ja käyttämään valtion rahoja!


      • Voi.että

        Suomessakin tappavat joka päivä ja neitsyet raiskaavat, varastavat kun ovat laiskoja tekemään töitä.


      • Synkkä_ON_Euroopan_kohta

        Tuovat sieltä sodan tullessaan, moskeijoissa heidät opetetaan vaativasti tappamaan vääräuskoiset.


      • Niinpä.niin
        Synkkä_ON_Euroopan_kohta kirjoitti:

        Tuovat sieltä sodan tullessaan, moskeijoissa heidät opetetaan vaativasti tappamaan vääräuskoiset.

        Taidat tuntea moskeijain tavat, oletko ehkä muslimi ?


    • Isoäiti_

      Jaahas,,, kerrataanpa vähän historian läksyä
      Italian siirtomaita Afrikassa ovat olleet Etiopia, Eritrea ja Somalia.

      • Viestistä-kiitos

        Isoäiti, kiitokseni viisaasta viestistäsi!
        Afrikasta pyritään nyt niihin siirtomaaisäntien maihin. Ja siksi olikin kiire perustaa EU,
        ja Schengen-sopimus vapaasta liikkuvuudesta Euroopan maiden välillä.

        Näin Italiassa saadaan Afrikasta tunkeutujat menemään eteenpäin, aina Suomeen asti.

        (Italialla oli Etiopia, Eritrea ja Somalia satojen vuosien ajan.)


      • lisää_viinaa
        Viestistä-kiitos kirjoitti:

        Isoäiti, kiitokseni viisaasta viestistäsi!
        Afrikasta pyritään nyt niihin siirtomaaisäntien maihin. Ja siksi olikin kiire perustaa EU,
        ja Schengen-sopimus vapaasta liikkuvuudesta Euroopan maiden välillä.

        Näin Italiassa saadaan Afrikasta tunkeutujat menemään eteenpäin, aina Suomeen asti.

        (Italialla oli Etiopia, Eritrea ja Somalia satojen vuosien ajan.)

        Historiaa myöten olet pihalla kuin lintulauta:))))))))))))))))))


      • Ite_oot

        pihalla kuin varpuluuta

        lisäksi

        hullu ja humalassa.


      • Ja_historiasta

        et tiedä hajuakaan!

        !!!


      • ihmettelen_

        Siirtomaavaltiot ovat lähinn vastuussa afrikkalaisista, ne valtiot köyhdyttivät nuo maat.

        Vihreät ovat vastoin ansan mielipidettä, ottamassa niitä yhä lisää Suomee.
        Mikä on Suomi sitten tultvaisuudessa, mikä on naisen asema sen jälkeen?

        Ovatko vihreät aivan älyvapaita?


    • bobgeldof

      Ainakin minun mielestäni ovat,,siis "älyvapaata porukkaa". Kenelle ja miten menee läpi tuollainen selitys "kuolemaan lähetettävistä"? Ovathan nämä miekkoset kuitenkin sujuvasti pystyneet jättämään perheensä,omituista että se vaimo ja lapset siellä koti-maassa ei olekkaan "kuolemanvaarassa"?
      Täysin turvallista on myös käydä "lomailemassa" kuukausi,pari muutaman kerran vuodessa,luonnollisesti Kelan maksamana! Onkohan noissa "Hengenvaarallisissa" maissa "lomalaisille" erikseen jonkunlainen kohtelu,koska eivät lomaillessaan kotimaassaan olekkaan ollenkaan vaarassa?

      Käsitättekö ihmiset,,minkälaisen kusetuksen kohteena on hyväuskoinen Suomi? Ja minkälaisen kusetuksen hyväksyvät ja myös aiheuttavat nämä poliitikot,jotka kansan mielipiteiden vastaisesti hyväksyvät vaan lisää tuota sakkia elätettäväksemme.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      122
      1320
    2. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      51
      1259
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1183
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      100
      879
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      325
      814
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe