renkaan vaihto

kannattaako

onnistuuko viragon renkaan vaihto kotikonstein?

5

1160

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kri

Siitä kodista...... he he!

Kyllähän se tietysti kotonakin onnistuu jos rakentelee vähän apuvälineitä. Pahinta mitä voi kotikonsteilla saada rikottua on, että kolhit vanteen ja rikot renkaan rakennekudokset telutessasi sopimattomilla välineillä/menetelmillä. Kolhittu vanne saattaa jäädä vuotamaan jos on tubeless vanne/rengas.

Itse muutaman hikisen yrityksen jälkeen olen suosiolla hoitanut homman liikkeessä, saa samalla kunnollisen tasapainotuksen lähes samaan rahaan. Ja tietää että alla on ehjä ja turvallinen rengas josta ei ilmat karkaile.

Muutaman käytetyn pyörän kanssa touhutessani olen löytänyt jokaisesta vanteesta aika pahat kolhut. Olen hionut kolhut pois ja uusi rengas on aina laitettu liikkeessä vanteelle. Eipä ole ollut vuoto-ongelmia sen jälkeen!

• asennellut

Lisäisin jotain.. Tuon alkuperäisen kysyjän kysymyksestä oikeastaan selviää, ettei homma onnistu (häneltä) kotikonstein. Jos onnistuisi, niin ei kysyisi, vai miten asian ilmaisisisin.
        Sinänsä hommassa ei ole mitään ihmeellistä, saahan vaikka autonkin renkaan vaihdettua kotikonstein. Mutta se mitä tuokin pikku homma tarttee, on ammattitaito. Jos sitä ei ole, niin suosittelen viemään suosiolla rengasliikkeeseen ja täytyyhän se tasapainottaa joka tapauksessa..

• vielä
        asennellut kirjoitti:

Lisäisin jotain.. Tuon alkuperäisen kysyjän kysymyksestä oikeastaan selviää, ettei homma onnistu (häneltä) kotikonstein. Jos onnistuisi, niin ei kysyisi, vai miten asian ilmaisisisin.
        Sinänsä hommassa ei ole mitään ihmeellistä, saahan vaikka autonkin renkaan vaihdettua kotikonstein. Mutta se mitä tuokin pikku homma tarttee, on ammattitaito. Jos sitä ei ole, niin suosittelen viemään suosiolla rengasliikkeeseen ja täytyyhän se tasapainottaa joka tapauksessa..

Kotikonstit = vähintäänkin kunnolliset rengasraudat. Millään ruuvimeisseleillä tms. ei kannata edes yrittää.

• z 1000rr

miksi se kotona pitää vaihtaa,eikö siellä päin ole rengas liikkeitä?

• vanha-erkki

Kaikki liikkeet joista olen kyselly uutta gummia ovat luvanneet laittaa samaan hintaan tasapainoitettuna irtovanteelle,että eipä kannata ruveta ite tumpuloimaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      323
      7075
    2. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      71
      4258
    3. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      208
      3155
    4. Kohta katson sun kuvaasi

ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa
      Ikävä
      24
      2937
    5. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      74
      1952
    6. VOI TÄTÄ ILON

JA ONNEN PÄIVÄÄ 😂
      Tuusniemi
      149
      1781
    7. Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan

Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a
      Maailman menoa
      212
      1746
    8. Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi

jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?
      Ikävä
      165
      1560
    9. Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?

Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?
      Ikävä
      120
      1548
    10. Mies, ajattelemmekohan toisiamme juuri nyt?

Olet mielessäni, vanhempi mies
      Ikävä
      89
      1438
    Aihe