Parakkikoulu

Parakkiperhe

Muutimme Sysmään viisi vuotta sitten: heti alkoi parakkikouluruletti. Vielä monta vuotta menee, ennenkuin on kunnon koulu. Kaikki meidän kuusi lastamme taitavat olla parakkilapsia koko kouluikänsä.

8

730

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rammers

Nyt sitä hanavettä naamariin niin loppuu se holtiton lisääntyminen.

• Gernhard.Tötterström

En ole. Verrattuna tähän. Alkaa varmasti olemaan jo ikävä.

• Sysmässä kaikki asiat jotka päätetään tehdä tehdään täysin päin helvettiä ja tärkeimmät asiat jätetään tekemättä. Palkattuja konsultteja höpöhöpö suunnitelmineen kuunnellaan - kuntalaisia ei. Siksi paikalliset "lapsukaisetkin" opiskelee työmaaparakissa. Kunta vuokraa parakkeja joltain grynderiltä "halvalla".

Sysmässä panostetaan ainoastaan vanhojen pierujen palveluihin - heitä paapotaan kuin pikkulapsia. Sysmässä on maailmanlopun meininki. Keihin täällä sitten panostetaan kun kaikki vanhat pierut (suuret ikäluokat) ovat kuolleet pois - ehkäpä joku Kokoomus-konsultti ehdottaa sitten muslimien siirtokunnan perustamista Sysmään?

Itsekin vanhempana olen erittäin huolissani Sysmän koulutoimen surkeasta tilasta - "kirjakylässä" ei juurikaan kirjoja lueta eikä sivistykseen panosteta. Asioista ei keskustella, koska niistä ei saa kuulemma keskustella - kunnanvaltuusto on täynnä ylimielisiä kokoomus pellejä jotka haluaa ulkoistaa kaikkien kunnan palvelujen pyörittämisen kavereilleen. Veronmaksajilta lypsetään rahat pois.

• täydellistä

Olet kyllä valinnut nimimerkkisi täysin oikein

• aikarientää

Ei mene kovin pitkä aika, kun pitää olla uusi koulu sen parakkikoulun tilalle Sysmässä... Parakkikoulun vuokraa on maksettu, kuin kuollutta lehmää ja ongelmat vasta edessä.

• Konuahommaa

Minkähänlainen koulu olisi saatu sillä 11 miljoonalla mikä menee 7 vuodessa vuokrakouluun? Ja tuskin on enää kunnalla rahua uuteen omaan. Eikun lapset homehtumaan yhteiskouluun pintaremontin jälkeen tai vuokrasopimukselle jatkoa.

• michelin

Ei siinä mitään,parakkikoulut myös muualla,jos homeesta puhutaan.Koulujen purkaminen ympäri päijäthämettä,ei ole mitään tavatonta.Hometta riittää,mutta ei kai tämän perheen jossakin,kun näin paljon sikiää!Voisisihan sitä ajatella vaikka telttakoulua pihalle.

• Ripeästitoimeen

Mitähän kaikkea vielä kerkiäis rakentaa ennen uuden koulun rakentamista? Nyt on rakennettu vanhainkoti kuulemma ilman riittävää imastointia, terveyskeskus, paloasemaakin kohta aloitellaan. Koulu se on semmonen peikko että viimeiseksi jätetään. Toivottavasti ammattilaiset rakentaa ja suunnittelee ja käyttäjiä kuullaan. Ihme touhua yleensä se koulu on ylpeyden aihe niinkuin lapsetkin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      18
      4131
    2. Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden

"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia
      Hindulaisuus
      489
      2293
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      138
      1821
    4. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      76
      1464
    5. Tekisin mitä vaan että

Pääsisin eroon susta.
      Ikävä
      158
      1446
    6. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      9
      1164
    7. Olisitko maailmani?

Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik
      Ikävä
      34
      714
    8. Mies miten tämä

Tilanne ratkaistaan?
      Ikävä
      27
      711
    9. Nainen, vaikka olen ja asun yksin

Saan silti seksiä aina kun tahdon. :/
      Ikävä
      100
      700
    10. Lähdetkö nainen joku päivä mun kanssa Anttilaan?

Katsomaan sisustustarvikkeita ja sit mentäisiin matkatoimistoon katsomaan matkoja?
      Ikävä
      25
      681
    Aihe