alkoholi

entinen bailari

olen tullut siihen tulokseen että alkoholi on pahasta.niinpä päätin lopettaa dokaamisen noin vuosi sitten.pakolliset juhlat käyn kyl läpi mut en enään vedä lärvejä joka viikonloppu.se vie rahat rikkoo parisuhteet ja terveys kärsii.olen nyt iloisempi,varakkaampi(rahaa jää ylimääräistä törsäilyyn)näytän nuorekkaamalta jne.ottakaa mallia =)

5

846

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei -sti

      Hauska kuulla/nähdä, että pääsit noin helpolla eroon viinasta! Et ole ainakaan alkoholisti-luonne. Muuten et olisi päässyt eroon, kuin katuojan kautta.

      Jatka samaan malliin-juomatta. Onnea Sinulle!

    • ex-viikonloppu juoja

      Hienoa nostan sulle hattua.Mäkin lopetin juomisen jo yli vuosi sit.Siis joka viikonloppun. viimme vuonna join vain pikkujouluissa ja uutena vuotena.Olo on mahtava kun ei ole pään särkyä. Terveet elämän tavat kunniaan.

      HYVÄ ME!!!!!!

    • pakiini

      hyvä et tulit tohon päätökseen,mulla se alko 25v.sitten kokeiluna sitten viikonloppu- ja hupi käyttönä.aikaa myöten se ei riitänyt,mukaan tuli huumeet ja seka käyttö.vankila kierre ym.elämän arvot oli hanurista.nyt oon ollu 1v4kk selvinpäin ja opettelen tekeen kaikki asiat uusix,selvin päin ,yxinäistä joukossa,mut on tää sentään tosi hianoo ku saa tuntee tunteet aitoina ja sillain livenä,ilman kemiaa...tsemppiä jatkoon ja silleen...

    • hyvä renki, mutta huono isäntä". Jos alkaa "rupsahtamaan" kolmkymppisenä (huom!keskustelu 30 ) tai potee jatkuvaa päänsärkyä (=kankkusta?) niin on jo aikamoinen doku, siihen tarvitaan jo kyllä paljon enemmän kuin "pakolliset" juhlat tai parit saunakaljat viikossa... "Nakit silmille joka viikonloppu, vaikka yksin kalsarit jalassa" = varma alkoholismin merkki. Vaiheessa, jossa alkoholi muuttuu seurustelujuomasta riippuvuudeksi, kannattaa katsoa itseään peiliin (ja pysyä kotona!) eikä tulla pilaamaan "terveiden" ihmisten juhlia moralisoimalla alkoholin kirouksista!

      Ja jos rahaa haluaa säästää, niin keinoja on paljon muitakin; tupakka, autoilu ja monesta muustakin huvituksesta luopuminen, mistä hallitus rahastaa verottamalla. Kysyn vain, paljonko saat mukaan kun aika sinutkin tästä maailmasta jättää? On varmaankin mukavaa olla miljonääri taivaassa...

    • lenkkeilijä

      Olipa mahtava lukee kirjoituksesi ja se on kyllä totta kun vain pysyy kuivilla niin rahat säästyy...on sit myös intoo lenkkeillä...(jaksaa)säästyy ainaisilta riidoilta kapakki illan jälkeen ja muutenkin asiat on kohdallaan kun ei tartte ajatella sitä yhtä...eli kaljapulloo sitä voi harrastella kaikkee kivaa ja nauttii elämästä!!Tsemppii jatkossakin ja jatketaan vaan samaa rataa!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      51
      2182
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      856
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      854
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      9
      765
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      67
      703
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      701
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      620
    8. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      81
      504
    9. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      497
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      479
    Aihe