Sun pohjasi oli parempaa kuin muilla, se kinkku-ananas oli hyvää pizzaa, tietenkin.
Ylpeästi kateellinen olin vuokses, myönnän sen, ovestasi kun tänään kuljen
Niin hyvää pizzaa, niin hyvää pizzaa, niin hyvää pizzaa se on (3x)
Olit rapea ja maukas kuin pizza kalleinkin, teit kaiken nopeasti ja meitä muita paremmin.
Tänään Kemeriin mä astun, ikkunat katsoo etelään,
lautasella oleva herkku on hyvää pizzaa, sen mä nään.
Ylpeästi kateellinen olin vuokses, myönnän sen, pöydässäsi, kun tänään istun
Niin hyvää pizzaa, niin hyvää pizzaa, niin hyvää pizzaa se on (6x)
Pizzeria Kemer
23
2250
Vastaukset
- Anonyymi
Hei!
Aikoinaan tuolta sai tämän palstan mukaan parhaat/ makoisimmat/edullisimmat/suositeltavimmat pizzat. Onko kilpalijoita tullut markkinoille? - Anonyymi
Merhaba parempi pizeria, siellä hyvä ruoka!
- Anonyymi
Ei ole enää Kemeriä. Nykyään pizzeria Mezze.
- Anonyymi
Surullista :(
Taitaa 4e kiekot olla historiaa?
Vieläköhän teatterigrillillä on 4e? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Surullista :(
Taitaa 4e kiekot olla historiaa?
Vieläköhän teatterigrillillä on 4e?Ravintolan nimi vaihtuu nopeammin kuin sukat. Nykyään ravintola king.
https://ravintolaking.fi/ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ravintolan nimi vaihtuu nopeammin kuin sukat. Nykyään ravintola king.
https://ravintolaking.fi/Pizzan hinnat ovat pompsahtaneet 7,90 - 10,90 euroa.
- Anonyymi
Nyt ei ole koko pitseriaa. Ovessa oli lappu, että olemme muuttaneet ja tila oli tyhjä.
Missä poliisit sitten nykyään syövät?
- Anonyymi
Kuopion palstalla ei ennen puhuttu pizzoista. Ei ole kuin tämä joten olisi hyvä saada lisää näitä.
Ajatella että tämä on ainoa! - Anonyymi
Osaisiko kukaan kertoa Rosinasta? Olen nimittäin kuullut, että siellä on oikein makoisat pitsat.
- Anonyymi
Nyt oli ikkunassa mainos, että paikalle tulee aito suomalainen grilli & pizza.
- Anonyymi
Täällä ei saa mainostaa ja pizzakeskustelut käytävä muualla.
- Anonyymi
Teatteri aukion grillillä kauheat pöperöt, kaveri sai niistä mahataudin. omistaja kuulemma elää sosiaalituilla, ja pitää auki silloin kun huvittaa, saattaa raaka aineet säilyä tuoreina
- Anonyymi
Ylivoimaisesti kaupungin parhaat pizzat oli, otin Meat lovers hot siis tuossa Aito suomalainen grilli & pizassa, kuulemma käyttäävät parhaita/kalleimpia raakaaineita, kuten juusto parasta kuin kaikilla karvakäsillä halvinta. no kyllä mausta huomaa että laatua on
- Anonyymi
Rosina!
- Anonyymi
Pizzaas laitoin suuhun, silloin katsoin kuuhun. Siellä näin valoa ja tunsin kielessäin paloa. Kovat oli mausteet kuin pyylevän neidon hajusteet. Vielä muistelen kaiholla eilistä kun katson isoa vatsaani peilistä.
- Anonyymi
Saako pannupitsaa Kuopiosta?
Tykkäätkö sinä pannupitsasta sehän on pohjaltaan sellainen paksu.
Itse tykkään silloinkin on kova nälkä. Silloin menee paksupohjainen pannupitsa. Sitten kun haluaa vaan herkutella niin ohutpohjainen ja reunoiltaan rapea pitsa ja se pitää syödä ihan sormin. Ei haarukkaa ja veistä. Juomana kokis tai Fanta..eikä mitään light juomia. - Anonyymi
Pizzaa....
- Anonyymi
Hellepizza
- Anonyymi
Saako torilta pitsaa?
- Anonyymi
Jossain paikassa pizzaa ja jos myydään, niin missä on parasta pizzaa?
- Anonyymi
Missä on Kotipizza?
- Anonyymi
Pitsa on yleisin ruoka
- Anonyymi
oho-pitsaa
Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä722419Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2561429- 841259
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3871232Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3481176