Olisin valmis tutustumaan uudelleen

Anonyymi-ap

En menneisyyden kautta vaan haluaisin tutustua ihmiseen, jollaiseksi olet kasvanut.

50

913

4Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00001

Ehkä tarkoitat tätä? Ei voi tietää.
      Olisi kiva tutustua.

• Anonyymi00002

Se voisi olla hyvä lähtökohta uudelle kohtaamiselle.

• Anonyymi00003

Se olisi ihanaa mies ❤️

• Anonyymi00004

Ei kiitos enää.

• Anonyymi00010

Ei kiitos enää minullekaan..

• Anonyymi00005

Öitä, taisi riittää taas vuorokauden edestä.

• Anonyymi00006

Kiva viesti jollekin.

• Anonyymi00007

Ei onnistu. En halua tutustua enää keneenkään, jos ei ole pakko, enkä pakota itseäni siihen. Ei pysty enää.

• Anonyymi00011

Minä haluan tutustua vain ikäisiini miehiin, joko pelkkänä ystävänä, tai rakastettuna!

• Anonyymi00008

Kiva kuulla

• Anonyymi00009

Mua hävettää se suruttaa menneisyyden minä. Kauheasti halua sitä muistella.

• Anonyymi00014

En kyllä tämän hetkistäkään

• Anonyymi00015
        Anonyymi00014 kirjoitti:

En kyllä tämän hetkistäkään

Puhu vaan itsestäsi. Minä pidän itsestäni nykyään olen tyytyväinen elämääni ja itseeni.

• Anonyymi00016

Sehän mukavaa sinähän mut siihen tilaan jätit.

• Anonyymi00023
        Anonyymi00015 kirjoitti:

Puhu vaan itsestäsi. Minä pidän itsestäni nykyään olen tyytyväinen elämääni ja itseeni.

Mitä ihmettä tuo nyt oli? Tietenkin hän puhui itsestään.

• Anonyymi00026

Sellaiset muistot on hyvä unohtaa, ei meistä kukaan ole täydellinen, eikä todellakaan tarvitse olla!

• Anonyymi00031
        Anonyymi00023 kirjoitti:

Mitä ihmettä tuo nyt oli? Tietenkin hän puhui itsestään.

Siitä poistettiin kommentti välistä eilen. Luulin että tarkoitti minua.

• Anonyymi00032
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Sellaiset muistot on hyvä unohtaa, ei meistä kukaan ole täydellinen, eikä todellakaan tarvitse olla!

En pidä itseäni mitenkään huonona ihmisenä. En tiennyt mitä mulle tapahtuu kun jotenkin siihen liittyy niin paljon surua, pelkoa, häpeää,yksinäisyyttä. Olin ihmisraunio eikä minua autettu. Huusin apua eikä kukaan auttanut. Se on ahdistavinta aikaa elämässäni. Ihme että olen edes hengissä.

• Anonyymi00013

Miehellekö?

• Anonyymi00028

Ehkä suhteitat tätä palstaäijän avausta siihen kuinka pal oot tämän ns kohteesi kanssa tähän mennessä sosialiseerannut ym🚩

• Anonyymi00017

Samoin rakas… ❤️

• Anonyymi00018

Ei kiitos enään. Kerta riitti.

• Anonyymi00019

Näin

• Anonyymi00020

Kerta niitti

• Anonyymi00021

Tuttu biitti?

• Anonyymi00022

Juuu ei tarvi enää

• Anonyymi00024

Tuo on nimenomaan sitä, mitä minäkin kohdallani haluaisin. Aloitettaisiin ikään kuin tyhjältä pöydältä. Vain kaksi ihmistä, jotka haluavat viettää aikaa yhdessä.

• Anonyymi00025

Kyllä. Tyhjä pöytä ja vain sinä & minä.

• Anonyymi00038
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Ja läsnä ajan mukanaan tuoma varmuus ja vakaus, koska molemmat ovat halunneet tätä jo pitkään.

• Anonyymi00039
        Anonyymi00025 kirjoitti:

Siis en nyt tarkoittanut, että pyyhkäiset kiihottuneena tavarat pöydältä lattialle jonka jälkeen nostat minut pöydälle. Pervo ;)

• Anonyymi00041
        Anonyymi00039 kirjoitti:

Siis en nyt tarkoittanut, että pyyhkäiset kiihottuneena tavarat pöydältä lattialle jonka jälkeen nostat minut pöydälle. Pervo ;)

Anonyymi00024 ja Anonyymi00038 ovat sama ihminen. Sinä olet joku muu sivusta.

Poistun loppupäiväksi. Mahdolliset muut alatyyliset kommentit eivät nekään minulta.

• Anonyymi00047
        Anonyymi00041 kirjoitti:

Anonyymi00024 ja Anonyymi00038 ovat sama ihminen. Sinä olet joku muu sivusta.

Poistun loppupäiväksi. Mahdolliset muut alatyyliset kommentit eivät nekään minulta.

Saat anteeksi jos mielesi pahoitit, kaivattuni puhuu huumoria. Nauretaan usein :)

• Anonyymi00051

Kyllä tyhjällä pöydällä pitää sopia nopeasti seuraavat stepit. Joko aletaan täyttämään pöytää tai mennään istumaan mukavempaan paikkaan ja lähekkäin.

• Anonyymi00027

Jaa, no ei toiset vaan puoljuoksuks menee

• Anonyymi00029

Kaipaat ihmistä menneisyydestäsi juuri sen takia millainen hän oli menneisyydessä.

• Anonyymi00030

Harva kuvittelee, että ihmiset pysyvät juuri samanlaisina vuodesta toiseen. Useimmat meistä ovat tuon suhteen realisteja.

sivusta

• Anonyymi00036
        Anonyymi00030 kirjoitti:

Harva kuvittelee, että ihmiset pysyvät juuri samanlaisina vuodesta toiseen. Useimmat meistä ovat tuon suhteen realisteja.

sivusta

Menneisyydessä havaittuja tai koettuja siinä kuitenkin kaivataan.

• Anonyymi00037
        Anonyymi00036 kirjoitti:

Menneisyydessä havaittuja tai koettuja siinä kuitenkin kaivataan.

Aloituksessa nimenomaan sanotaan, että aloittaja tietää kohteen muuttuneen. Et taida nyt saada tässä aikaiseksi sellaista draamanpoikaista, jota etsit.

sivusta

• Anonyymi00042
        Anonyymi00037 kirjoitti:

Aloituksessa nimenomaan sanotaan, että aloittaja tietää kohteen muuttuneen. Et taida nyt saada tässä aikaiseksi sellaista draamanpoikaista, jota etsit.

sivusta

Menneisyyden ihmistä mietitään joidenkin menneisyydessä koettujen ominaisuuksien vuoksi. Ei se fakta muutu. Voi toivoa, että jokin huono on muuttunut, mutta jo koettujen hyvien asioiden vuoksi häntä aloittajakin miettii.

• Anonyymi00048
        Anonyymi00042 kirjoitti:

Menneisyyden ihmistä mietitään joidenkin menneisyydessä koettujen ominaisuuksien vuoksi. Ei se fakta muutu. Voi toivoa, että jokin huono on muuttunut, mutta jo koettujen hyvien asioiden vuoksi häntä aloittajakin miettii.

Kun rakastuu, ei rakastu vain senhetkiseen ihmiseen. Se on paljon kokonaisvaltaisempaa, siinä otetaan vastaan kaikki mennyt ja tuleva.

• Anonyymi00033

Menit/menitte liian pitkälle!

• Anonyymi00034

Hyvin sanottu, aloittaja.

• Anonyymi00035

Olen semmoinen arka ja herkkä kullanmuru.

• Anonyymi00043

Näinkö muka oikeasti on?

• Anonyymi00044

Niin minäkin. Kuin hänelle.🌻
      n-n

• Anonyymi00045

Yhdessä kasvettiin ja asioita opittiin, kun koko ala-aste oltiin samalla luokalla ihanan M-open oppilaina. Olitkohan silloin ihastunut minuun?

• Anonyymi00046

Oletteko ollenkaan vielä kunnolla tutustuneet. Toisen olemassa olon tietäminen ei ole vielä tutustumista. Luulen, että olisi enismmäinen kerta monilla. Hyvähän se aina on, jos tunteita oli ja molemmat vapaita ja normaaleja ihmisiä. Voimia!

• Anonyymi00049

Milloin tapasitte ensimmäisen kerran ja mahtaakohan ap:n kohde muistaa tätä?

• Anonyymi00050

Rypistys on turhaa, kun pskat on jo housuissa.

• Anonyymi00052

Välillä tuntuu siltä kuin en aivan olisi enää oma itseni. Jotain tuntuu pyrkivän pintaan. Huonosti sulavaa... Joten luvassa vielä kamppailua. Ehkä syytä pysyä loitolla. En tiedä pitäisikö sitten vaan harpata yli. En taidakaan olla vielä tutustumisen arvoinen. Tarpeeksi tuttu itselleni. Arvostan että olet puolellani kaikesta huolimatta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      91
      6079
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      54
      5050
    3. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      57
      4202
    4. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      96
      3799
    5. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      7
      3543
    6. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      111
      3086
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2513
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2439
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      50
      2163
    10. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      7
      1505
    Aihe