Mikä olisi hyvä puhelin minulle? Haluaisin puhelimeen hyvä laatuisen kameran ja paljon tilaa eikä se saisi maksaa yli 500€.
Hyviä puhelimia
10
167
Vastaukset
oneplus taikka honor
oneplussissa on se huono puoli että jos näyttö hajoo ni osat vaikeita löytää ja kalliita
ja oneplussaan ei saa niin hyviä kuoria mutta itsellä on kuitenkin oneplus5t- Avuton
Oisko joku tietty oneplus tai honor.. mietin oneplus6 mut se maksaa jo vähän enemmän..
- Avuton
Mites huawei 10 lite? Sekään ei vissii maksa ku 380€.
- milaxi
Itellä oneplus 6 makso 519€ 64gt. ei se sen enempää ku 19€ mee yli! tosi hyvä ja laadukas kamera, ärsyttää et joskus on ihan liian tarkka ja jos esim otat snäpissä videoita niin ääni on vähän outo
- nokia3210
Onko väliä kestääkö puhelin 2 vai 200 kuukautta?
- Avuton
Tietty. Mitä pitempään kestöä sen parempi.
- Andrukela
Samsung A5 on mulla pärissy moitteettomasti ja makso vaan joku 200e
- 06poika
Huawei p20 lite, eikä. Maksa kun 350€
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2375414Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy465410Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2232919Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171442454- 662073
- 701850
- 2081724
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1871369Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,391357Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.3381256