Akkusyöppö W10 on havaittu

Plösöwindows

Mutta perimmäistä syytä medimmäistä syytä ei media kerro, että w10 on raskaantunut 70% sen julkaisun jälkeen!
Poppakopnsteja tarjolla
"Windows 10:n oletusasetukset saattavat kuluttaa sähköä turhan paljon.
Windows 10 -kannettavan akkukestoa voi pidentää erittäin yksinkertaisella kikalla. Siihen riittää yhden asetuksen muuttaminen, ZDNet vinkkaa.

Akkukesto pitenee ottamalla virransäästö käsipelillä pysyvään käyttöön. Tarkista asetuksesi avaamalla Windows 10:n asetusvalikko painamalla vasemman alakulman aloituspainiketta ja valitsemalla hammasratas. Sen jälkeen valitse Asetukset-valikosta Järjestelmä > Akku.

Oletuksena toiminto säästää virtaa automaattisesti akun huvetessa liikaa. Voit pakottaa tietokoneen jatkuvaan virransäästötilaan ottamalla käyttöön Virransäästö seuraavaan lataukseen saakka -toiminnon. Tällöin virransäästö lakkaa vasta, kun kytket tietokoneen verkkovirtaan."

27

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huollostasanottiin

      Valitin akunkestoa huoltoon, vastasivat että akku on ok, Windows vaan vie nykyään enemmän virtaa.

      • Läskiintyjä

        w10 on tullut läskiksi!


      • KylOnRaskas

      • Anonyymi
        Läskiintyjä kirjoitti:

        w10 on tullut läskiksi!

        On se sellainen...


    • pohjan-akka-louhi

      Bitcoinlouhijat kuluttavat Windows-läppärin akkua., pöytäkoneessa sitä sähkönkulutusta ei niin helposti huomaa.

      • Onkamalawin

        Windows hajoittaa myös akun


      • poistajaaaa
        Onkamalawin kirjoitti:

        Windows hajoittaa myös akun

        Täytyy sitten poistaa w10


      • Anonyymi

        Näinhän se on tähänkin asti mennyt. Aluksi kaikki näyttää niin hyvältä. Mutta vähän kerrallaan Windows alkaa hidastua. Sitten alkaa tulla jo lähes päivittäin käsittämättömiä kaatumisia ja uudelleenkäynnistymisiä. Älyttömiä päivityksiä jotka vain vievät vakautta huonompaan suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se on tähänkin asti mennyt. Aluksi kaikki näyttää niin hyvältä. Mutta vähän kerrallaan Windows alkaa hidastua. Sitten alkaa tulla jo lähes päivittäin käsittämättömiä kaatumisia ja uudelleenkäynnistymisiä. Älyttömiä päivityksiä jotka vain vievät vakautta huonompaan suuntaan.

        Ottaen huomioon oman tilanteensa, voi vain todeta, että älyttömät päivitykset vaativat täsmällisyyttä ja päättäväisyyttä, ja kannustaa kehittämään laajentuvia markkinoita ja uusia induktiivisia tuotantomenetelmiä. Ei sovi unohtaa, että Windows todistaa oikeaksi meihin kohdistuvaa tietotarvetta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ottaen huomioon oman tilanteensa, voi vain todeta, että älyttömät päivitykset vaativat täsmällisyyttä ja päättäväisyyttä, ja kannustaa kehittämään laajentuvia markkinoita ja uusia induktiivisia tuotantomenetelmiä. Ei sovi unohtaa, että Windows todistaa oikeaksi meihin kohdistuvaa tietotarvetta.

        Ubuntua ilmaiseksi vuodesta 2004. Ei haittaohjelmaa ja upeasti on toiminut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ubuntua ilmaiseksi vuodesta 2004. Ei haittaohjelmaa ja upeasti on toiminut.

        Huomasin W10 paska se on! ei sillä voi edes pelata, kuva on sumea ja äänet surkeat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Huomasin W10 paska se on! ei sillä voi edes pelata, kuva on sumea ja äänet surkeat.

        Totta. On hämmästyttävää kuinka monet pölkkypäät yhä uskovat että uusi markkinoille tuleva Windows-versio olisi muka "oleellisesti turvallisempi"? Höpö höpö.


    • Ihrawindows

      W10 on PLÖSÖ

    • Ubu_vie_virtaa

      Tein testin Windows 10 Home ja Ubuntu 18.04 LTS. Molemmilla käyttöjärjestelmillä 1h nettikäyttöä läppärin akulla(Lenovo 4v. vanha), samalla koneella, ilman laitevalmistajan ohjelmia( puhtaat asennukset). Tulos oli seuraavanlainen.
      Windows 10 Home: 71% akkua jäljellä 1h jälkeen.
      Ubuntu 18.04 LTS: 47% akkua jäljellä 1h jälkeen.
      Windows 10 Home selaimena Edge. Ubuntu 18.04 LTS selaimena Chromium.

      • Eisullaoleubuntua

        Valhe--> emävalhe --> trollin postaus

        Paskapuhetta taas. Koska lukusi on hatusta ja ihan päinvastaiset! on kanssa testattu.


      • Ubu_vie_virtaa
        Eisullaoleubuntua kirjoitti:

        Valhe--> emävalhe --> trollin postaus

        Paskapuhetta taas. Koska lukusi on hatusta ja ihan päinvastaiset! on kanssa testattu.

        Ei minun tarvitse täällä trollata, mutta pitää jatkuvasti sinun valheellisia trollauksia korjata, koska tämä on apua aloittelijalle palsta. Voisit mennä niitä valheitasi kertomaan sinne sodat palstalle. Hommaisit myös ensin sen Windows 10, niin tietäisitkin jotain siitä?


      • Kaapo4v
        Ubu_vie_virtaa kirjoitti:

        Ei minun tarvitse täällä trollata, mutta pitää jatkuvasti sinun valheellisia trollauksia korjata, koska tämä on apua aloittelijalle palsta. Voisit mennä niitä valheitasi kertomaan sinne sodat palstalle. Hommaisit myös ensin sen Windows 10, niin tietäisitkin jotain siitä?

        Ubuntuhan vie selvästi vähemmän kuin Windows 10!
        Ero on huomattava. Ubuntulla pässtään laitevalmistan ilmoittamaan, Windows 10 ei siihen viimeisimmillä päivityksillä kykene.


    • Jokunen noin tuore kone olis hakusessa. Jos hinnoista sovitaan.

    • tietoasema

      Ubuntussa ei ole virransäästömahdollisuutta lainkaan. Ubuntu käytössä akku kestää keskimäärin 15min. TechRadar kertoo

      • et.silleen

        Valhe--> emävalhe --> trollin postaus


      • buahhhahahahhhhaaaa

        Paskapuhetta taas!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Winhihhuli se osaa sen valehtelun, sehän on MYTOMAANI!

        Kas mun Lennu Yoga 900 pelittelee 8 tuntia nettisurffailua ubuntulla!


      • bööörb
        buahhhahahahhhhaaaa kirjoitti:

        Paskapuhetta taas!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Winhihhuli se osaa sen valehtelun, sehän on MYTOMAANI!

        Kas mun Lennu Yoga 900 pelittelee 8 tuntia nettisurffailua ubuntulla!

        Jaa? Mulla on sama kone ja siinä on Windows 10 esiasennettuna ja päivitettynä.
        Se ei kyllä kestä kuin viisi tuntia, Josta huoltoonkin olin yhteydessä, kun luvattu oli 7.5h. Huolossa kerrottiin että Windowspäivitykset muutaa akunkestoa.


      • buahhhahahahhhhaaaa
        bööörb kirjoitti:

        Jaa? Mulla on sama kone ja siinä on Windows 10 esiasennettuna ja päivitettynä.
        Se ei kyllä kestä kuin viisi tuntia, Josta huoltoonkin olin yhteydessä, kun luvattu oli 7.5h. Huolossa kerrottiin että Windowspäivitykset muutaa akunkestoa.

        Siinähän sen se tuli
        Ubuntulla 8h
        Windows10:llä 5h

        Aika iso ero ja ihan sammallaista on muillakin koneilla havittu. Windows on siis akku syöppö!


      • bööörb
        buahhhahahahhhhaaaa kirjoitti:

        Siinähän sen se tuli
        Ubuntulla 8h
        Windows10:llä 5h

        Aika iso ero ja ihan sammallaista on muillakin koneilla havittu. Windows on siis akku syöppö!

        Täytyypä harkita sitten Yogan järjestelmän vaihtoa. Jää vielä yksi kymppi kone sittenkin.
        Eikös Ubuntussa toimi ihan ok näytönkäänöt ja kosketusnäppikset ym sellaiset.
        Sekä puheohjaus googlen kautta Suomeksi.


    • winVika.AkkuOk

      Windows päivitykset syö akunkeston.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1488
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe