Ensikokemus eläinseksistä (Koko novelli)

novelpro

Kirpeä pakkanen tuntui kurkussani, kun kävelin ripeää vauhtia työpaikalleni. Olin töissä suurehkossa yrityksessä, tosin olin vain siivoojana, mutta pohjalta on hyvä nousta. Työhöni kuului toimistorakennuksen siivoaminen eli myös kaikkien työntekijöiden huoneiden siistiminen. Minun työni alkoi, kun muiden loppui. Sain siis olla ihan yksin suuressa rakennuksessa.

Kävin huoneet järjestyksessä läpi. Yhden oven taakse saapuessani kuulin, kuinka joku oli tietokoneella. Huoneesta kuului myös askelia, tiheitä ja laahustavia. Koira, ajattelin mielessäni. Kuinka joku tuo työpaikalle koiran ja vielä tähän aikaan!

Koputin arastellen huoneen oveen ja astuin sisään. “Hei, sopisiko tulla siivoamaan?”

“Tule vain. Ajattelin jäädä vähän ylitöihin. Ei jää sitten viikonlopulle hommia”, vanhempi naishenkilö, Paula, vastasi.

Roskista tyhjentäessäni ja kyykistyessäni hätkähdin kosteaan kosketukseen alapäässäni. Säpsähdin, kun huomasin kosketuksen olevan Jamin, Paulan koiran. Paula huomasi säpsähdykseni ja kiirehti kertomaan, ettei Jami tehnyt mitään pahaa, se vain vähän nuuski. Paula kutsui Jamin luokseen taputtaen kädellä jalkaansa.

Paula alkoi kertoa koirastaan, tuosta labradorinnoutajastaan. Yllättäen hänen puheensa meni eläinseksin puolelle. Hän kertoi minulle, täysin tuntemattomalle ihmiselle, ajatuksiaan eläinseksistä! Täytyy myöntää, että olin minäkin monesti eläinseksiä ajatellut, mutta oliko se nyt ihan oikein?

“Haluatko, että näytän sinulle?” Paula sanoi keskeyttäen ajatukseni. Koitin sopertaa jotain vastaukseksi, kun Paula nousi seisomaan ja käveli luokseni. “Tule istumaan tähän sohvalle.”

Hieman vastahakoisesti istuuduin Paulan viereen. Paula nosti minihamettani ja otti ohuet stringini pois. Seuraavaksi hän kutsui Jamin eteemme ja ohjasi koiran kuonon vaolleni. Ynähtäen siirsin jalkojani lähemmäs toisiaan. Tilanne oli hämmentävä ja halusin pois siitä. Paula esti minua rauhoitellen. Hän sanoi, että Jami oli tottunut siihen eikä satuttaisi minua.

Asetuin takaisin hyvään asentoon ja annoin koiran nuolla vakoani. Sen kieli tuntui uskomattoman hyvälle. Aloin työnnellä lantiotani lähemmäs koiraa ja koira kiihdytti nuolemista.

Tällä välin Paula oli ehtinyt hakea liukastetta. Hän käski koiran pois luotani ja tuli eteeni. Paula pursotti liukastetta kädelleen ja hieroi sitä pilluuni. Ihmettelin hieman, mihin liukastetta tarvittiin enkä osannut kuvitellakaan, mitä Paula seuraavaksi keksisi.

Yllättäen Paula vetäytyi luotani ja käski taas Jamin eteeni. Koira ei työntänytkään kuonoaan vaolleni, vaan hyppäsi ylleni! Sysäsin koiran sivuun ja ponnahdin ylös sohvalta. Paula kiirehti työntämään minut takaisin istumaan sohvalle ja rauhoittamaan minua: “Ei Jami satuta sinua. Johan minä sanoin, että se osaa hommansa. Katso nyt sitä. Huomaatko sen himokkaan katseen? Ethän voi kieltää siltä pientä hauskanpitoa?”

Rentoutuen asetuin taas uudelleen sohvalle istumaan. Heti kun sain jalkani levitettyä, Jami hyppäsi uudelleen päälleni. Sävähdin huomatessani sen punertavan, paksun ja kovan kalun. Kalu oli todella suonikas ja sen päässä oli pullistuma. Tunsin vartaloni jännittyvän, melkeinpä pelkäsin.

Paula auttoi koiraa löytämään avoimen pilluni. Jami alkoi innosta ynähdellen tökkimään alati paisuvaa kaluaan kohti vakoani. Tunsin terskan kosketuksen ihollani ja yllättäen koira upposi sisääni. Inahdin kivusta, kun kalu työntyi tiukkaan pilluuni. En päässyt liikkumaan, kun Paula piti minua kiinni olkapäistä. Yritin riuhtoa irti, mutta se ei onnistunut Paulan pihtiotteessa. Jouduin siis vain olemaan paikoillani.

Koira työnsi ja työnsi edelleen paisuvaa kaluaan pillussani. Pelkäsin, että kalu paisuisi niin paljon, että jäisi jumiin. Koirathan saattoivat joskus jäädä nalkkiin toisistaan.

Paula pursotti liukastetta koiran kalulle koiran samalla nylkyttäessä minua. “Kohta näet, miksi liukastetta tarvitaan. Jami nimittäin työntää pohjaan asti lauetakseen.”

Hiki kirposi otsalleni ajatellessani, että se koko valtaisa kalu tunkeutuisi sisälleni ja vielä ihan pohjaan asti. Koiran peniksessä nimittäin on ikään kuin tuppi tyvessä. Eihän se voinut mahtua sisääni!

Koira työnsi yhä lujempaa kiihdyttäen tahtia. Tunsin, kuinka tuppi työntyi sisääni. En voinut muuta kuin huutaa, niin täysi olo sisälläni oli.

Koira laukesi ulvahtaen. Kuuma sperma lensi paineella sisääni. Läähättävä koira vetäytyi päältäni ja avoimesta vaostani tulvahti valkoista spermaa.

Paula silitti päätäni kiittäen siitä, että Jami oli saanut vähän viihdykettä. Hymyilevät kasvot kehottivat minua menemään vessaan siistiytymään.

Olin ihan poikki, olinhan saanut melkoista kyytiä. Ainakin suhtautumiseni eläinseksiin muuttui parempaan suuntaan.

Saman tien lähdin kotiin. Onneksi oli viikonloppu edessä. Sain sulatella tapahtumia rauhassa.

28

33467

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pidin kovasti novellista.
      Kun itse naurahdin ensimmäiselle eläinseksi vitsille oli loppu jo selvää. Koiran ohjaa ei voinut perääntyä ja vain loppuun viety seksi takasi vaitioloni. Tosin myös paluuni rikospaikalle.

    • jomppe2

      Ihan hyvin kirjoitettu :)

    • hompp

      kiva fantasia

    • tummaka

      Ei oikein sytyttänyt.

    • Mulla sytytti kyllä.

      • repalo

        mua kanssa sykäytti :)


    • deemo

      tämä oli ihan hyvä :)

    • topoosd

      kiva novelli

    • Anonyymi

      Tuli mökille aikaisemmin kun lupasin, katseli missä tyttöni 19v on istu rannalla puuhe jalkojen päällä, koira edessä, kun katselin vähän aikaa näin pään kääntyvän taakse otin kiikarin sieväsi vinottaisesta asennosta näin kun koira nuoli innolla, tytäshän sai orgasmin. Huutelin sisällä Leaa näin kun tyttö hyppäsi ja lähti tulemaan mökkiin. Tein kunnon paukkuja itselle ja tytölle, illemmalla tytär tuli syliin vasten istumaan ja yritti maanitella että maksan ajokortinPyöräytin jalat niin että pidin nilkoilla kiinni jalkoja. nauroi ja kiherti annatko rahat, koira tuli lähelle pidin jalkoja kiinni tiesin koira nuolee tytär oli kuin en tietäisi liikkui lähemmäs pidin käsiä takana jos vannot että tottelet niin ehkä. Nännit oli jo pitkänä paidan alla käänsin vähän taakseppäin suutelin nänniä ei näin voi kiristää näykin toista ei vai siirsin stringejä sivuun, eiiih et voi tehdä näin annoin koiran nuolla tytär rimpuili jo kovasti löysää pliis löysää löysäsin kädet tytär nakkasi paidan ny isä hieroin ja imin nännejä tyttö huudahtelialkoi tärähdellä työnsin tyttöä lattialle ja pysyi kontallaan otin kalun esiin imi sitä heti , tätä voin tehdä pidin käsiä uudelleen takana levitin jaloilla hnen jalkoja koira hyppäsi selkään ei isä eii koira pääsi heti siisään tyäs valitti nyt seon kokonaan sisällä ei se vaan kasvaa so on iso ja jatkoi imemistä välillä kertoi ruiskii kuumaa ja paljon imi raivona en voinut kuin laskea suuhun, maksi polvia vasten ja uikutti ja koira nai , kun koira pääsi irti nousi syliin, se oli enenmmän kuin olisin luvannut. Illalla nukuttiin vierekkäin, isä saanko kertoa et kerro eteenpäin. Tulin kerran kotia, katselin missä tessu, se oli äidin päällä nalkissa ja äiti kirkui ja kehui koiraa. Sen jälkeen olen antanut toisinaan nuolla se jaksaa saan useita orgasmeja, mutta nyt saan sulta tai kerron äidille ja nauroi.

      • Nautinnollinen juttu.
        Kirjoitus virheet on ikäviä mutta tekee tunteen että tarina on tosi.


    • Jos saisin mahdollisuuden oisin vaikka koiran emännän omana ja muistona...

      • Anonyymi

        Tää aihe jostain syystä kiihottaa liikaa 🥵


    • Anonyymi

      Hyi!

    • Anonyymi

      Sattuma tuo ihmiset ja koirat yhteen

      • Ei sattuma sitä tee vaan miten koiraa koulutetaan.Mun kun koirani tulee aina suihkun jälkeen nuolemaan alapäätäni ja tse tekee Gutaa...


      • Anonyymi
        Pirppa kirjoitti:

        Ei sattuma sitä tee vaan miten koiraa koulutetaan.Mun kun koirani tulee aina suihkun jälkeen nuolemaan alapäätäni ja tse tekee Gutaa...

        Mun entinen nais ystävä koulutti myös koiransa. Ei siinä kuulemma kauaa mennyt.


      • Pirppa kirjoitti:

        Ei sattuma sitä tee vaan miten koiraa koulutetaan.Mun kun koirani tulee aina suihkun jälkeen nuolemaan alapäätäni ja tse tekee Gutaa...

        Todellinen palveluskoira


      • Anonyymi
        Godivan kirjoitti:

        Todellinen palveluskoira

        Niimpä... kumpa sitä sopivasti astuvan palveluskoiran itsekin löytäisi... ;)
        Pervo-mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun entinen nais ystävä koulutti myös koiransa. Ei siinä kuulemma kauaa mennyt.

        Kyllä uros koirilla on luontainen halu nylkyttämiseen. Jos haluatte testata niin siitä vaan kontalleen ja kyllä useimmat selkään hyppäävät.
        Meillä on kavereiden matkan aikana niiden kookas uros koira hoidossa.
        Ollaan kontallaan vuorotellen. Koiralla riittää intoa.
        Kaverit sitten kehuu koin koira on niin rauhallinen meillä olon jälkeen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä uros koirilla on luontainen halu nylkyttämiseen. Jos haluatte testata niin siitä vaan kontalleen ja kyllä useimmat selkään hyppäävät.
        Meillä on kavereiden matkan aikana niiden kookas uros koira hoidossa.
        Ollaan kontallaan vuorotellen. Koiralla riittää intoa.
        Kaverit sitten kehuu koin koira on niin rauhallinen meillä olon jälkeen.

        Teillähän se sitten on onni potkaissutkin jos teillä on kavereidenne matkan aikana heidän uroskoiransa teillä hoidossa ja saatte kumpikin (oletan että olette mies ja nainen?) tämän koiran ns. selkäänne... :)
        Löytäisipä sitä itsekin tällaisia kavereita...
        Pervo-mies


      • Anonyymi

        Hmm... kiinnostaisi kyllä mutta oletkohan mistäpäin? ;)
        Pervo-mies


    • Anonyymi

      Kävin pienen koirani kanssa lenkillä, juostiin metsässä lämmin sateinen päivä kotiin tultaessa vein koiran pesuhuoneeseen riisuin märät vaatteet pesin koiraa istueltaan lattialla koira tykkäsi suihkusta sain pestyä ja suihkutin itseäni istualtaan koira nuoli vettä tuntui hyvältä kun nuoli märkiä pillun karvoja kieli löysi pillun tuntui heti kummalta annoin vähän nuolla ja peseydyin kuivasin koiraa sen pieni kalu oli näkyvissä kokeilin sievästi alkoi heti naida käteen nousin ja menin makkariin, Makoilin sängyssä viltin alla ja aukaisin television Peni hyppäsi viereen makuulle, rapsuttelin Peniä ja kerroin vai halusit sinä pillua laitoin koiran viltin alle ja kiusasin siellä Peni alkoi nuolemaan nänniä ne kovettu heti , käännyin kyljelleen tuntui tosi hyvältä rapsutin koiraa , vai annat sinä mammalle hyvää nostelin isoja rintoja esille.
      Onneksi mies ja lapset ei ole kotona, Mietin miltä tuntuis nytkarvojen nuoleminen, siirsin koiraa alemmas alkoi nuolla pitkin veddoin pillun karvoja pyörittelin nännejä sormin levitin vähän jalkoja koira liikahti heti jalkojen väliin ja kieli suoraan pilluun haavelin solmät kiinni että nyt tulee iso neekeri ja nai kunnolla nostelin selkää kaarelle tuntui että olen huora se kiihotti lisää levitin huulia ja luoja miten tuntui hyvältä tunsin että tulen pelotti vähän mutta sai n huutaen orgasmin ja kiimaa valui lisää koira nuoli kiivaasti.
      Laitoin jalat kiinni ja vedin koiran vatsan päälle pillu sykki pitkään rapsuttelin koiraa se katsoi minua sanoin sille annanko vähän kokeilla levitin jalkoja koira valui sievästi jalkojen väliin levitin jalkoja lisää tunsin karvaisen koiran vatsan pillua vasten keinutin vähän lantiota tunsin pienen kalun vedin koiraa itseäni vasten kun kalu löysi pillun se nopeasti liikkui ja pysähtyi rapsutin koiraa ja liikuin Peni alkoi liikkumaan tunsin kuinka ohut kalu liikkui nopeaan se tuntui jo isommalta kalu paukutti pillua vasten aloin taas tuntea pillussa tosi kiimaa koiran kalu tuntui että haluaa syvemmälle sen paksu kohta lipsahti sisään tuntui kuin miehen kalu kiljahdin kun kuumaa tuli sisään luulin että pissaa sisään se oli lämmintä kun kalu kasvoi tunsin että tulen sain kunnon lihas puristuksia halusin vaan syvemmälle sitten tuli kunnolla sisään tärisin ja sain pitkän orgasmin koira mekasipäällä yritti nousta rauhoittelin sitä pitkän aikaa ennen kuin nousi .
      Sillä oli luonnottoman iso kalu kokoonsa nähden. Kävin pesulla ja alettiin nukkumaan.
      Heräsin aamulla kun koiran kieli nuoli jalkoja menin vatsalleen koira nuoli pyllynreikää ihanasti levitin jalkoja annoin nuolla joka paikasta koira nousi ja tökki kalullaan pyllyä ja pillua .
      Koiran kalu upposi vähän pyllyyn säikähdin mutta annoin vähän kokeilla sen pieni kalu alkoi tuntua hyvältä tunsin kuinka se kasvoi samalla minun halut koira painoi äkkiä kunnolla ja se pallukka meni sisään se hieroi ihanasti kun tunsin että laskee sisään pyllistin lisää se oli ensimmäinen kosketus minun pyllyyn annoin koiran naida ulisin lakanoihin hyvästä tunteesta tunsin kuinka lopussa tuli kunnolla spermaa laukesin kuiskin vain että pane kunnolla koira makasi päällä odotin että surkastuu ja sain sen irti.
      Kun mies ja lapset oli kotona ja lähdin suraavan kerran lenkille laitoin vain stretsi housut päälle. Juostiin metsään ja ison kuusen alle laskin housut koira hyppäsi heti päälle märkä sammal oli pillua vasten olin vatsallaan sain kalun ja pallukan heti sisään olin tosi märkä valuin kiimaa jo juostessa kun koira tuli sain ihanan orgasmin nousin ja jatkettiin lenkkiä,
      Vastaan tuli nainen ison koiran kanssa se ei välittänyt pikku koirasta vaan minusta kun rapsutin sitä painoi kuonon pilluun ja kerkis nuolla useasti, Nainen nauroi se haistaa heti jos on märkä koiran kalu oli kunnolla esillä sanoin sehän on innokas.
      Koira pyrki haistelemaan nauroin naiselle no ompa innokas laskin housuja se nuoli heti kunnolla katseltiin ympärille juostiin notkoon missä oli paljon pensaita.
      Istuin mättäälle levitin haaroja kuului kova lipsutus kun nuoli katsoin nainen antoi pikku koiran nuolla kännyin kontalleen silloin työntyi iso kalu sisäään parkasin kun se painui sisään ja kokonaan nainen varoitti sen palloon iso kalu paisui ja pallo oli kuin nyrkki iso huusin hljaa orgasmissani sai kolmesti ennen kuin koira laski minut täyteen makasin ja katsoin naista pikku koira oli kuin sylissä ja nain vimmatusti.
      Käveltiin autolle ja otettiin yhteystiedot odotan innolla milloin tavataan.

      • Kiinnostavaa
        Toivottavasti tapasitte


      • Anonyymi
        Godivan kirjoitti:

        Kiinnostavaa
        Toivottavasti tapasitte

        Juuri näin ;) Kerrohan ihmeessä mitä tapahtui jos ja toivon mukaan kun tapasitte ;)
        Pervo-mies


      • Anonyymi

        Jokainen kappale yhtä pötkyä, ilman pisteitä ja pilkkuja. Edellisillä täydennettynä olisi ehkä luettavampi.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Aloitusjuttu oli hyvä ja ollut esillä jossain muuallakin. Ainoa mikä häiritsi oli minihame siivoustöissä.

      • Anonyymi

        Se ei tosiaan ole siivoojan asu.
        Toki olen pannut minihameisen siivoojan kanssa, mutta työajan ulkopuolella.


    Ketjusta on poistettu 135 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      362
      4399
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1839
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1580
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1546
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1380
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1351
    7. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      205
      1345
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      53
      1333
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1225
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe