1. Oletko koskaan kokenut, että elämässä ei olisi arvoa tai tarkoitusta?
2. Jos olet miten olet pärjännyt näiden tunteiden kanssa?
3. Mikäli olet päässyt näistä tunteista yli, kuinka onnistuit siinä?
4. Oletko koskaan auttanut kavereitasi heidän kokemustensa kanssa?
5. Oletko oppinut mitään siitä?
6. Tunnetko olevasi tyytyväinen elämääsi?
7. Oletko onnellinen?
KySeLy VaIn PoJiLlE
5
217
Vastaukset
- päivääpäivää
1. elämässä ei ole tarkoitusta (jotkut väitää toisin mutta se vaan on fakta)
2. alkoholi auttaa tämmöisessä pystyy miettimään muitakin asioita
3. ei se ole tunne vaan fakta
4. ei ole ystäviä koska ne ovat turhia
5. ------------------------
6. elämäni on aivan perseestä
7. en haluan tappaa itteni koska millään ei ole oikestaan väliä - ödofjg
1. Oletko koskaan kokenut, että elämässä ei olisi arvoa tai tarkoitusta?
Kyllä olen
2. Jos olet miten olet pärjännyt näiden tunteiden kanssa?
En ole
3. Mikäli olet päässyt näistä tunteista yli, kuinka onnistuit siinä?
Meditoimalla ja katsomalla minun lempi Roblox-tubettajaa
4. Oletko koskaan auttanut kavereitasi heidän kokemustensa kanssa?
En, olen sadisti.
5. Oletko oppinut mitään siitä?
En, nautin vain Robloxista.
6. Tunnetko olevasi tyytyväinen elämääsi?
En ole
7. Oletko onnellinen?
En ole. Miksi oletat, että tarkoituksettomuudessa on oltava jotain pahaa? Entä tytöissä (muutoin, kuin että ovat ihmisiä, eli toki perseestä, mutta niin pojatkin)?
- jaamiksi
1. Juu oon kokenu elämän arvottomaks. Mutten oo juurikaan aatellu etteikö elämällä ois tarkotusta... tai okei, ehkä mun elämällä ei oo aina ollu tarkotusta mutta sitte on ns. globaali elämän tarkotus (kuullu joltain uuspakana kaverilta älkää kysykö)
2. Vaihtelevasti. Yleensä oon ollu noin aatellessani ollu muutenkin masentunu...mut hengissä ollaan yhä
3. Ei päästä niitä tunteita vaikuttamaan vaan sulkee ne "rajojen sisälle" jossa ne saa velloa kunnes ne väsyy. Sitte oon lukenu jotain hengellistä, meditoinu ja joskus myös itsetyydyttäny
4. Luultavasti oon.
5. Juu oon.
6. No en täysin mutta useimmiten.
7. Kehtaan väittää että oon - juujaa
1. Oletko koskaan kokenut, että elämässä ei olisi arvoa tai tarkoitusta? omasta mielestäni elämällä ei ole enään mitään tarkoitusta kun kaikkea rajoitetaan ja vahditaan
2. Jos olet miten olet pärjännyt näiden tunteiden kanssa? elämä on
3. Mikäli olet päässyt näistä tunteista yli, kuinka onnistuit siinä? porno
4. Oletko koskaan auttanut kavereitasi heidän kokemustensa kanssa? olen
5. Oletko oppinut mitään siitä? olen
6. Tunnetko olevasi tyytyväinen elämääsi? kyllä
7. Oletko onnellinen? en koska talven takia pitää laittaa mopo seisontaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921135
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116968- 125906
- 83708
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten283699Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54586Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483