KySeLy VaIn PoJiLlE

Olemassaoleva

1. Oletko koskaan kokenut, että elämässä ei olisi arvoa tai tarkoitusta?

2. Jos olet miten olet pärjännyt näiden tunteiden kanssa?

3. Mikäli olet päässyt näistä tunteista yli, kuinka onnistuit siinä?

4. Oletko koskaan auttanut kavereitasi heidän kokemustensa kanssa?

5. Oletko oppinut mitään siitä?

6. Tunnetko olevasi tyytyväinen elämääsi?

7. Oletko onnellinen?

5

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • päivääpäivää

      1. elämässä ei ole tarkoitusta (jotkut väitää toisin mutta se vaan on fakta)

      2. alkoholi auttaa tämmöisessä pystyy miettimään muitakin asioita

      3. ei se ole tunne vaan fakta

      4. ei ole ystäviä koska ne ovat turhia

      5. ------------------------

      6. elämäni on aivan perseestä

      7. en haluan tappaa itteni koska millään ei ole oikestaan väliä

    • ödofjg

      1. Oletko koskaan kokenut, että elämässä ei olisi arvoa tai tarkoitusta?
      Kyllä olen
      2. Jos olet miten olet pärjännyt näiden tunteiden kanssa?
      En ole
      3. Mikäli olet päässyt näistä tunteista yli, kuinka onnistuit siinä?
      Meditoimalla ja katsomalla minun lempi Roblox-tubettajaa
      4. Oletko koskaan auttanut kavereitasi heidän kokemustensa kanssa?
      En, olen sadisti.
      5. Oletko oppinut mitään siitä?
      En, nautin vain Robloxista.
      6. Tunnetko olevasi tyytyväinen elämääsi?
      En ole
      7. Oletko onnellinen?
      En ole.

    • Miksi oletat, että tarkoituksettomuudessa on oltava jotain pahaa? Entä tytöissä (muutoin, kuin että ovat ihmisiä, eli toki perseestä, mutta niin pojatkin)?

    • jaamiksi

      1. Juu oon kokenu elämän arvottomaks. Mutten oo juurikaan aatellu etteikö elämällä ois tarkotusta... tai okei, ehkä mun elämällä ei oo aina ollu tarkotusta mutta sitte on ns. globaali elämän tarkotus (kuullu joltain uuspakana kaverilta älkää kysykö)

      2. Vaihtelevasti. Yleensä oon ollu noin aatellessani ollu muutenkin masentunu...mut hengissä ollaan yhä

      3. Ei päästä niitä tunteita vaikuttamaan vaan sulkee ne "rajojen sisälle" jossa ne saa velloa kunnes ne väsyy. Sitte oon lukenu jotain hengellistä, meditoinu ja joskus myös itsetyydyttäny

      4. Luultavasti oon.

      5. Juu oon.

      6. No en täysin mutta useimmiten.

      7. Kehtaan väittää että oon

    • juujaa

      1. Oletko koskaan kokenut, että elämässä ei olisi arvoa tai tarkoitusta? omasta mielestäni elämällä ei ole enään mitään tarkoitusta kun kaikkea rajoitetaan ja vahditaan

      2. Jos olet miten olet pärjännyt näiden tunteiden kanssa? elämä on

      3. Mikäli olet päässyt näistä tunteista yli, kuinka onnistuit siinä? porno

      4. Oletko koskaan auttanut kavereitasi heidän kokemustensa kanssa? olen

      5. Oletko oppinut mitään siitä? olen

      6. Tunnetko olevasi tyytyväinen elämääsi? kyllä

      7. Oletko onnellinen? en koska talven takia pitää laittaa mopo seisontaan

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      968
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      83
      708
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      283
      699
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      586
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe