Rouvalla alkaa olla jo ikää sen verran ettei olis kannattanut jättää rasvan syöntiä. Mahtuu kyllä kireisiin farkkuihin, mutta onkohan rouvaparka huomannut miten ryppyiset käsivarret hänellä on, kun on erehtynyt laittamaan lyhythihaisen puseron? Kyllä se vain niin on, että muutama ylimääräinen kilo ja riittävä kasvisrasvojen nauttiminen pitää ihon kuosissa ja vanhenevan naisenkin nuorekkaan näköisenä. Tärkeintä ei ole piukat vaatteet vaan sileä iho.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/201807302201104631_pi.shtml#gallery
Brigitte Macronin ryppyiset käsivarret
102
4510
Vastaukset
- Voi.hyssykät
Mitä kaudeus jos muuten paska akka
- näyttää-anorexiltä
Brigitte...
Onpa sellainen kanatin, että heltat pois.
Sopisi 60 palstalle. - löysätnahat
On todellakin parhaat päivänsä nähneet raajat. Ei tuohon enää laardi auta kuin ruiskeena.
- Heikunkeikku
Huomenta täältä kosteuden ja kuumuuden keskeltä.
Mielestäni ei ole epänormaalin ryppyiset kädet. En olisi kiinnittänyt edes huomota käsiin, ellei aloituksen otsikko olisi "pakottanut" katsetta käsiin tyyräämään.
Kaunis nainen. Tyylikäskin. Kroppa ku nuorella flikalla.- kurttu.kurppa
Onkos kaikkien hokkien kropat kuin nuorilla flikoilla? Vähän kyseenalaistan, koska varmaan reisien sisäpinnat ovat ryppyiset. Iho se vanhenee ja joukossa näkyy aiemmin nuo merkit tai ainakin laihuttaneissa.
- Bengalitikku
Kaikki vanhenevat. Kukin tavallaan.
- Heikunkeikku
kurttu.kurppa kirjoitti:
Onkos kaikkien hokkien kropat kuin nuorilla flikoilla? Vähän kyseenalaistan, koska varmaan reisien sisäpinnat ovat ryppyiset. Iho se vanhenee ja joukossa näkyy aiemmin nuo merkit tai ainakin laihuttaneissa.
Hänen reisien sisäpinnoista on kysymys. En ole nähnyt, eikä tekisi mieli mennä katsomaankaan:)
Toisaaltaan, kun ikää tulee, niin kyllähän kaikki tietää, että iho ikää myöten muuttuu.
Ei se sen kummempaa.
En kiinnitä huomiota ihmisissä tuollaisiin asioihin. Kukin saa olla sellainen kuin haluaa. - kurttu.kurppa
Heikunkeikku kirjoitti:
Hänen reisien sisäpinnoista on kysymys. En ole nähnyt, eikä tekisi mieli mennä katsomaankaan:)
Toisaaltaan, kun ikää tulee, niin kyllähän kaikki tietää, että iho ikää myöten muuttuu.
Ei se sen kummempaa.
En kiinnitä huomiota ihmisissä tuollaisiin asioihin. Kukin saa olla sellainen kuin haluaa.Olen vääjäämättä joutunut katsomaan omien reisieni sisäpintoja. Jos ei lepoasennossa kurttuja näy, niin etusormi-peukalo -otteella litistäen kyllä näkyy.
- Heikunkeikku
kurttu.kurppa kirjoitti:
Olen vääjäämättä joutunut katsomaan omien reisieni sisäpintoja. Jos ei lepoasennossa kurttuja näy, niin etusormi-peukalo -otteella litistäen kyllä näkyy.
Joo ja jos olet kovasti kiinnostunut tutkiskelemaan itseäsi, niin ota kouraan peili, suurentava, niin näköö paremmin:)
Mä enemmän tutkiskelen sisäistä olemustani. Kuuntelen mitä sisus sanoo. Tulee tasapainoinen olotila, kun sisuksensa kans kaveeraa:) - kurttu.kurppa
Heikunkeikku kirjoitti:
Joo ja jos olet kovasti kiinnostunut tutkiskelemaan itseäsi, niin ota kouraan peili, suurentava, niin näköö paremmin:)
Mä enemmän tutkiskelen sisäistä olemustani. Kuuntelen mitä sisus sanoo. Tulee tasapainoinen olotila, kun sisuksensa kans kaveeraa:)Se on sil viisii, että täytyy syynätä tuota nahkaansa, jotta muistaa olevansa ikääntynyt. Tuo sisäinen minäni, kun purkautuu esiin usein hyvinkin lettipäisenä pikkuflickana. Vähän totuutta silmien eteen ettei se unohdu.
- Letitön
kurttu.kurppa kirjoitti:
Se on sil viisii, että täytyy syynätä tuota nahkaansa, jotta muistaa olevansa ikääntynyt. Tuo sisäinen minäni, kun purkautuu esiin usein hyvinkin lettipäisenä pikkuflickana. Vähän totuutta silmien eteen ettei se unohdu.
Hyvin sanottu tosta sisäisestä minästä, palstalla näkee toisinaan lettipäisten pikkuflikkojen lörpötystä.
- Heikunkeikku
kurttu.kurppa kirjoitti:
Se on sil viisii, että täytyy syynätä tuota nahkaansa, jotta muistaa olevansa ikääntynyt. Tuo sisäinen minäni, kun purkautuu esiin usein hyvinkin lettipäisenä pikkuflickana. Vähän totuutta silmien eteen ettei se unohdu.
Mussa taas on semmosta vikaa, että vaikka alkaisin syynätä ulkokuortani, niin en edes huomaisi vaikkapa kurttunaamaani. :)
Tiedän minkä ikäinen olen, ei tarvitse sitä itselleen muistuttaa.
Ne jotka musta tykkäävät, niin tykkävät vaikka joskus mun sisältä putkahtaa ulos se lettipää tai joku muu purskahtava tai pirskahtava tyyppi. Muista ihmisistä ja heidän tykkäämisistä en piittaa.
Mä melkein väittäisin, että musta tykkäävät kaverit tykkäävät juuri mun erimoisista moisista inspiraatioista.
Kun vielä ottaa huomioon, että aika vakavistakin asioista kykenen praataamaan, kuuntelemaan muita ja sen semmosta.
Että nyt kun fundeeraan, niin kyllä mä ittelleni kelpaan. Kaikkineen päivineen.
Heh he he hee, tuli kaaheen erinomainen tunne :) - kurttu.kurppa
Heikunkeikku kirjoitti:
Mussa taas on semmosta vikaa, että vaikka alkaisin syynätä ulkokuortani, niin en edes huomaisi vaikkapa kurttunaamaani. :)
Tiedän minkä ikäinen olen, ei tarvitse sitä itselleen muistuttaa.
Ne jotka musta tykkäävät, niin tykkävät vaikka joskus mun sisältä putkahtaa ulos se lettipää tai joku muu purskahtava tai pirskahtava tyyppi. Muista ihmisistä ja heidän tykkäämisistä en piittaa.
Mä melkein väittäisin, että musta tykkäävät kaverit tykkäävät juuri mun erimoisista moisista inspiraatioista.
Kun vielä ottaa huomioon, että aika vakavistakin asioista kykenen praataamaan, kuuntelemaan muita ja sen semmosta.
Että nyt kun fundeeraan, niin kyllä mä ittelleni kelpaan. Kaikkineen päivineen.
Heh he he hee, tuli kaaheen erinomainen tunne :)Sinä oletkin Heikku ihan erimoinen kuin minä. En minä välillä muista lainkaan minkä ikäinen olen. Silloin se lettipää viiraa pään sisällä. Suorastaan ilakoiden. Toppuuttelen sitten ruttureisilläni ja käsivarsillani "notta oletkos siinä."
Vaan useimmiten annan sen lettipään ilakoida. Sil on mun luonto tai siis vaikutusta mun luontoon (luonteeseen).
Nyt lähden sitä suurennuslasia etsimään. Näkee ne ihohuokosetkin jos näkee kurttujen välistä. Heikunkeikku kirjoitti:
Mä enemmän tutkiskelen sisäistä olemustani. Kuuntelen mitä sisus sanoo. Tulee tasapainoinen olotila, kun sisuksensa kans kaveeraa:)En minäkään olisi kiinnittänyt huomiota hänen käsivarsiinsa. Kyllä hän on yhä kaunis nainen jonka kanssa ilkeää liikkua vaikka missä. Eikä ulkonäkö ole tuossa asiassa ratkaiseva, pään sisältäkin pitää löytyä tavaraa.
Olen huomannut että ihoni ei tykkää näistä helteistä, en huolehdi siitä sen enempää, vuodet kuluu, me sen mukana.- Heikunkeikku
kurttu.kurppa kirjoitti:
Sinä oletkin Heikku ihan erimoinen kuin minä. En minä välillä muista lainkaan minkä ikäinen olen. Silloin se lettipää viiraa pään sisällä. Suorastaan ilakoiden. Toppuuttelen sitten ruttureisilläni ja käsivarsillani "notta oletkos siinä."
Vaan useimmiten annan sen lettipään ilakoida. Sil on mun luonto tai siis vaikutusta mun luontoon (luonteeseen).
Nyt lähden sitä suurennuslasia etsimään. Näkee ne ihohuokosetkin jos näkee kurttujen välistä.Terve menoa.
Olkoon etsimismatkasi tasainen, vailla suurempia murikoita, joihin kruppujaloillasi saattaisit kompastua ja polvilumpiot klompashuttaa maahan. Lettipäsenä tyyppinä varmaan sylkäisisit piharatamon lehteen ja läiskäisisit sen veriseen lumpioon. Ei hyvä idea näin pirun kuumalla ja kostealla säällä.
En ehdottanut suurennuslasia. En toki, vai väitätkö kykeneväsi taipua niin kaksinkertaisesti, että voisit huokosia ruttusisäreunojen juuria tutkiskella suurennuslasin kera:)
Kirjoitin suurentava PEILI. Sillä näkee huokoset hyvin, kruput ja muut, eikä tarvitse kaksinkertaistua. - Heikunkeikku
mielikki.mummo kirjoitti:
En minäkään olisi kiinnittänyt huomiota hänen käsivarsiinsa. Kyllä hän on yhä kaunis nainen jonka kanssa ilkeää liikkua vaikka missä. Eikä ulkonäkö ole tuossa asiassa ratkaiseva, pään sisältäkin pitää löytyä tavaraa.
Olen huomannut että ihoni ei tykkää näistä helteistä, en huolehdi siitä sen enempää, vuodet kuluu, me sen mukana.Ihan normaalit käsivarret hänellä. Hyvännäköinen nainen.
"Pään sisältäki pitää löytyä tavaraa." En voisi olla enempää samaa mieltä kanssasi.
Ettet vaan äitynyt Mun sormillani knaputtelemaan:) Heikunkeikku kirjoitti:
Ihan normaalit käsivarret hänellä. Hyvännäköinen nainen.
"Pään sisältäki pitää löytyä tavaraa." En voisi olla enempää samaa mieltä kanssasi.
Ettet vaan äitynyt Mun sormillani knaputtelemaan:)Kanssanne samaa mieltä. Jos ilmestyy ihoon ryppyjä, niin mitä siitä, se kuuluu vanhenemiseen. Eikä ainakaan minua haittaa yhtään. Kyllä ihmisen sivistyneisyys ja itsestään huolehtiminen näkyy olemuksesta.
Jos on "latvasta laho", kuten vanha kansa sanoo, on se huolestuttavampaa kuin ryppyinen hipiä.- Kurttunahka
Heikunkeikku kirjoitti:
Ihan normaalit käsivarret hänellä. Hyvännäköinen nainen.
Ettet vaan äitynyt Mun sormillani knaputtelemaan:)Klikkaa kuvaa suuremmaksi ja katso tarkemmin, niin käsivarsien sisäpuoli hauiksen kohdalta on ihan roikkuvaa nahkaa. Edustusvaimo kun on niin ei kaikkea kannattais näyttää kun on pitkähihaisiakin vaatteita olemassa...
- kurttu.kurppa
Heikunkeikku kirjoitti:
Terve menoa.
Olkoon etsimismatkasi tasainen, vailla suurempia murikoita, joihin kruppujaloillasi saattaisit kompastua ja polvilumpiot klompashuttaa maahan. Lettipäsenä tyyppinä varmaan sylkäisisit piharatamon lehteen ja läiskäisisit sen veriseen lumpioon. Ei hyvä idea näin pirun kuumalla ja kostealla säällä.
En ehdottanut suurennuslasia. En toki, vai väitätkö kykeneväsi taipua niin kaksinkertaisesti, että voisit huokosia ruttusisäreunojen juuria tutkiskella suurennuslasin kera:)
Kirjoitin suurentava PEILI. Sillä näkee huokoset hyvin, kruput ja muut, eikä tarvitse kaksinkertaistua.Annoitpa iloa aamuuni, Heikunkeikku :)
Verinaarmuilla oleviin lumpioihin passaisivat poimulehdet. Asettuisivat kurttuihin paremmin.
Mitä tulee kaksinkerroin huokostutkisteluun, niin tottahan toki onnistuu. Seljällään maaten ja ketarat kohti kattoa.
Ei sitä näinkään parkkiintunut ihotutkija tohdi suurentavaa peiliä viedä sisäreisille. Näky voisi peljästyttää ja peili putoaisi, särkyisi, Se olisi seitsemän surkiaa vuorta sitten.
Antoisaa päivää sisäiseen tutkisteluun.
Kurtut kunniaan. Olkoot vaikka aivopoimuja.
Voi hellanlettas.
Aloittaja katsoo nyt peiliin ja tekee listan omista kauneusvirheistään, laittaa kuvat ja sitten puhutaan edelleen Brigitten käsivarsista. Vähissä ovat keskustelunaiheet näin elokuun aamuna nyt kun hellelukemat, tuulettimet, nukkumisvaikeudet, hikoilu ja elokuun kuutamoillat on käyty läpi. Naapuripalstalla on käyty läpi Pirkko Arstilan ulkonäköä. Kaikenmaailman nimettömät ja kasvottomat anonyymit kriitikot ja estetiikan ylipapittaret /kauneuspoliisit ovat asialla.- puskiinmenin
Hanakkaasti sinäkin näihin puutut(kuten minäkin), vaan minäpä en arvostele kenenkään käsivarsia, enkä pukeutumista. (luin naapuripalstaakin)
puskiinmenin kirjoitti:
Hanakkaasti sinäkin näihin puutut(kuten minäkin), vaan minäpä en arvostele kenenkään käsivarsia, enkä pukeutumista. (luin naapuripalstaakin)
Tunnustan ärsyyntyväni hieman tällaisista aloituksista. Tyyppi "se joka on synnistä vapaa heittäköön ensimmäisen kiven" Madame Macron on kaunis, elegantti, tyttömäinen vanhempi rouva, mutta ainahan sanomista löytyy. Mutta miksi mennä aina ulkonäköön, miksi olla muita arvostelemassa, mitä iloa siitä on itselle? Voin heittää jonkun kommentin keskustelussa, botoxista tai silikooneista, mutta tehdä oikein aloitus Madame Macronin KÄSIVARSISTA! Wau.
- lukien
Kävin sitten yllyttyneenä lukemassa lähipalstaa. Mukavaa huomata, että Tellukka on siellä. Hetken olin huolissani, että mihin hävinnyt.
- Eioomuuttunut
lukien kirjoitti:
Kävin sitten yllyttyneenä lukemassa lähipalstaa. Mukavaa huomata, että Tellukka on siellä. Hetken olin huolissani, että mihin hävinnyt.
Ja yhtä piikinäs kuin aina ollut.
- lukien
Eioomuuttunut kirjoitti:
Ja yhtä piikinäs kuin aina ollut.
"Mihinkäs se koira kahvoistaan." ☺
Paloma.se.co kirjoitti:
Tunnustan ärsyyntyväni hieman tällaisista aloituksista. Tyyppi "se joka on synnistä vapaa heittäköön ensimmäisen kiven" Madame Macron on kaunis, elegantti, tyttömäinen vanhempi rouva, mutta ainahan sanomista löytyy. Mutta miksi mennä aina ulkonäköön, miksi olla muita arvostelemassa, mitä iloa siitä on itselle? Voin heittää jonkun kommentin keskustelussa, botoxista tai silikooneista, mutta tehdä oikein aloitus Madame Macronin KÄSIVARSISTA! Wau.
Kävin lukemassa sen rouva Arstilan kirjoituksen, eikä hän mitenkään väärässä siinä ollut. Suomalaisilla ei ole kokemusta kuumassa ilmastossa elämisestä, Meillä halitaan paremmin tuo pakkaseen pukeutuminen, siitä kokemusta ja perinteitä.
Ja muutenkin sellainen "hyvin pukeutumisen -perinne" on meiltä kadonnut. Kun katsoo vaikka vanhoja Suomi-filmejä, on sellainen meilläkin joskus ollut.- muuttunut.maailma
suvenkorento12 kirjoitti:
Kävin lukemassa sen rouva Arstilan kirjoituksen, eikä hän mitenkään väärässä siinä ollut. Suomalaisilla ei ole kokemusta kuumassa ilmastossa elämisestä, Meillä halitaan paremmin tuo pakkaseen pukeutuminen, siitä kokemusta ja perinteitä.
Ja muutenkin sellainen "hyvin pukeutumisen -perinne" on meiltä kadonnut. Kun katsoo vaikka vanhoja Suomi-filmejä, on sellainen meilläkin joskus ollut.Te 70-80 vuotiaat elätte menneessä.
- puskiinmenin
Paloma.se.co kirjoitti:
Jonkun toisen kirjoittamana voisin kompata kirjoittamasi tekstin, mutta valitettavasti muistan sinun tosi rumat kommentit esim. jenkkien pressan ulkonäöstä. (en fanita kyseistä herraa, mutta en myöskään alennu arvosteleen hänen ulkonäköään)
muuttunut.maailma kirjoitti:
Te 70-80 vuotiaat elätte menneessä.
Pötyä, me missään menneessä eletä. Jos sinusta huono käytös, rumat vaatteet ja ylipaino ovat jotenkin modernimpia asioita, niin suon ne mielelläni sinulle.
puskiinmenin kirjoitti:
Jonkun toisen kirjoittamana voisin kompata kirjoittamasi tekstin, mutta valitettavasti muistan sinun tosi rumat kommentit esim. jenkkien pressan ulkonäöstä. (en fanita kyseistä herraa, mutta en myöskään alennu arvosteleen hänen ulkonäköään)
En edes muista miten olen kommentoinut kyseisen henkilön ulkonäköä. mutta kyllä olen mahdollisesti heittänyt jonkun kommentin, vaikkakaan en ole kommenttini rumuudesta mahdollisesti samaa mieltä kanssasi tai sitten kommenttini ulkomuodosta heijastaa ao. henkilön sisäistä arvomaailmaa joka tulee niin näyttävästi esiin hänen aggressiivisesta twiittauksestaan ja ala-arvoisista kommenteistaan esim naisista, maahanmuuttajista, poliittisista vastustajistaan jne.
Pötyä, me missään menneessä eletä. Jos sinusta huono käytös, rumat vaatteet ja ylipaino ovat jotenkin modernimpia asioita, niin suon ne mielelläni sinulle.
Pukeutuminen tilanteen ja sään mukaan ei ole "elämistä menneessä" vaan tervettä harkintakykyä.
- puskiinmenin
Paloma.se.co kirjoitti:
En edes muista miten olen kommentoinut kyseisen henkilön ulkonäköä. mutta kyllä olen mahdollisesti heittänyt jonkun kommentin, vaikkakaan en ole kommenttini rumuudesta mahdollisesti samaa mieltä kanssasi tai sitten kommenttini ulkomuodosta heijastaa ao. henkilön sisäistä arvomaailmaa joka tulee niin näyttävästi esiin hänen aggressiivisesta twiittauksestaan ja ala-arvoisista kommenteistaan esim naisista, maahanmuuttajista, poliittisista vastustajistaan jne.
Paloma.se.co
31.1.2017 14:03
Näinkin-voi-olla kirjoitti:
Muslimit näkevät Trumpin sikana, likaisena eläimenä, ei sovi halai lihaksi.
Näytä lisää
Emmä tiedä muslimeista. Kyllä se tyyppi aika siannäköinen on ja käyttäytyy kuin sika, ja tiedättehän kaikki ikivanhan ja kuluneen sanonnan että "jos se kävelee kuin ankka, kaakattaa kuin ankka...
Isikset riemuitsee Trumpin määräyksestä kieltää maahanpääsy ei-trumpin liikekumppani-muslimeilta. He uskovat että se aiheuttaa yhä nopeampaa radikalisoitumista paikallisessa muslimiväestössä. Valitettavasti se voi pitää paikkansa. puskiinmenin kirjoitti:
Paloma.se.co
31.1.2017 14:03
Näinkin-voi-olla kirjoitti:
Muslimit näkevät Trumpin sikana, likaisena eläimenä, ei sovi halai lihaksi.
Näytä lisää
Emmä tiedä muslimeista. Kyllä se tyyppi aika siannäköinen on ja käyttäytyy kuin sika, ja tiedättehän kaikki ikivanhan ja kuluneen sanonnan että "jos se kävelee kuin ankka, kaakattaa kuin ankka...
Isikset riemuitsee Trumpin määräyksestä kieltää maahanpääsy ei-trumpin liikekumppani-muslimeilta. He uskovat että se aiheuttaa yhä nopeampaa radikalisoitumista paikallisessa muslimiväestössä. Valitettavasti se voi pitää paikkansa.Kiitos kun muistutit. Minun mielestäni nimimerkki "näinkin-voi-olla" toi tuon Trumpin possumaisuuden tapeetille. Minun kommenttini koski enemmän hänen "sikamaista" käyttäytymistään ja "sikamaisia" puheitaan; mieshän on täysi "sovinistisika."
- puskiinmenin
Paloma.se.co kirjoitti:
Kiitos kun muistutit. Minun mielestäni nimimerkki "näinkin-voi-olla" toi tuon Trumpin possumaisuuden tapeetille. Minun kommenttini koski enemmän hänen "sikamaista" käyttäytymistään ja "sikamaisia" puheitaan; mieshän on täysi "sovinistisika."
Mun mielestä sana "näköinen" on ulkonäköä. Esim. Olet sinä äitisi näköinen, mutta selittele mitä selittelet. Eiks tuolla T:llä ollut myös sun mielestä töyhtötukka tai jotain sinne päin...
Hyvää Päivänjatkoa! - badtimes
Lisäisin tähän vielä nykyajan rumat autot ja yleisen tietämättömyyden muista kuin omista some-ympyröistä.
- Hyväesimerkki
Hän on hyvännäköinen ja tyylikäs aina. Ja energinen ja fiksu. Varmaan paremmassa kunnossa kun tämänkin ketjun kateellinen alottaja. En usko että teistä kukaan pystyisi enään hoitamaan ison maan presdentinpuolison pestiä. Ja tosi kiva, että Macronilla on hieman vanhempi puoliso. Eihän kukaan rähjää Trumpillekaan ikäerosta. Ja voi kauheeta toii Niinistökin. Alaikäsen kanssa. Miehille vaan on eri säännöt edellen. Mutta tämä nainen on hyvä esimerkki muille. Hän on hieman laiha, mutta ranskalaiset naiset ovat. Suomalaisten rasvaprosentista en viitti sanoa mitään. Palleroita yhtä kaikki.
Kyllä minun silmääni enemmän tökkäävät nuo kaduilla lyllertävät rasvavuoret, kuin madame Macronin käsivarret. Suomessa on nykyään enemmän todella ylipainoisia ihmisiä kuin koskaan aiemmin. Heistä kannattaisi olla enemmän huolissaan. Roskaruokaa, ja kaikkea ruokaa aivan liikaa, ja liian vähän liikuntaa, siinä resepti niihin rasvavuoriin.
Tämä ilmiö korostuu Kehä III:n ulkopuolella. Ja se on jo suuri uhka kansanterveydelle. Uimarannalla katselin, miten paljon siellä oli selvästi ylipainoisia nuoria naisia, sääli, pilaavat ulkomuotonsa ja terveytensä.- ettähohhoijaa
Kyllä minun silmääni enemmän tökkäävät nuo kaduilla lyllertävät rasvavuoret, kuin madame Macronin käsivarret. Suomessa on nykyään enemmän todella ylipainoisia ihmisiä kuin koskaan aiemmin. Heistä kannattaisi olla enemmän huolissaan. Roskaruokaa, ja kaikkea ruokaa aivan liikaa, ja liian vähän liikuntaa, siinä resepti niihin rasvavuoriin.
Tämä ilmiö korostuu Kehä III:n ulkopuolella. Ja se on jo suuri uhka kansanterveydelle. Uimarannalla katselin, miten paljon siellä oli selvästi ylipainoisia nuoria naisia, sääli, pilaavat ulkomuotonsa ja terveytensä.Onko jotenkin sivistyneempää arvostella tavallisia suomalaisia kuin rouva Macronia?
ettähohhoijaa kirjoitti:
Onko jotenkin sivistyneempää arvostella tavallisia suomalaisia kuin rouva Macronia?
Toki helsinkiläisrouvat saavat vapaasti arvostella varsinkin kehä kolmosen ulkopuolella lyllertäviä paksukaisia.
Kulkivatpa nämä kaduilla tai uimarannoilla.
Onhan se toista kuin presidentin rouvan ohuet käsivarret ja kun ranskattaret ovat niin sirojakin, hyvin vähän syövät, rasvaisia ruokia eivät ollenkaan.suvenkorento12 kirjoitti:
Tämä ilmiö korostuu Kehä III:n ulkopuolella. Ja se on jo suuri uhka kansanterveydelle. Uimarannalla katselin, miten paljon siellä oli selvästi ylipainoisia nuoria naisia, sääli, pilaavat ulkomuotonsa ja terveytensä.No johan jauhat p..askaa. Itse asun Kehä III:n sisäpuolella ja ei ihmiset ole täällä sen laihempia, kuin ulkopuollakaan.
Uimarannalla ollessasi kävit tietysti kysymässä kaikilta, mistä he ovat.markeena kirjoitti:
No johan jauhat p..askaa. Itse asun Kehä III:n sisäpuolella ja ei ihmiset ole täällä sen laihempia, kuin ulkopuollakaan.
Uimarannalla ollessasi kävit tietysti kysymässä kaikilta, mistä he ovat.Tiesin sohaisevani muurahaispesään. Suomalaisten ylipainostahan ei saa puhua mitään. Lisää vaan grillimakkaroita naamaan ja jätskiä päälle, hyvä tulee! Ja koppa kaljaa palan painikkeeksi.
Terasseilla on niin mukavaa!
Ja se uimaranta ei ollut Helsingissä.- siinä.kaikki
Tiesin sohaisevani muurahaispesään. Suomalaisten ylipainostahan ei saa puhua mitään. Lisää vaan grillimakkaroita naamaan ja jätskiä päälle, hyvä tulee! Ja koppa kaljaa palan painikkeeksi.
Ja se uimaranta ei ollut Helsingissä.Oottepa te vanhat naiset ilkeitä suustanne.
Tiesin sohaisevani muurahaispesään. Suomalaisten ylipainostahan ei saa puhua mitään. Lisää vaan grillimakkaroita naamaan ja jätskiä päälle, hyvä tulee! Ja koppa kaljaa palan painikkeeksi.
Ja se uimaranta ei ollut Helsingissä.Sinä kirjoitit, että ylipainoisia on Kehä III:n ulkopuolella ja minä vastasin, että kyllä niitä löytyy täältä sisäpuoleltakin. Mun puolesta kirjoita Suomalaisten ylipainosta vaikka 24 tuntia vuorokaudessa, mutta älä rajaa sitä Kehä IIII.
Ihmettelin myös sitä, että miten voit tietää uimarannalla olevien ihmisten asuinpaikan. Ihmiset kun tuppaavat liikkumaan ympäri Suomea, ainakin näin kesällä.suvenkorento12 kirjoitti:
Ja se uimaranta ei ollut Helsingissä.Nyt sinulla heitti pahasti yli, ilmeisesti olet selvänäkijä, kun siellä kaduilla ja uimarannoilla tiedät mitä näkemäsi ihmiset ovat syöneet ja juoneet.
Toki ylipainosta saa puhua, mutta tapa jolla sen teit, ei ole mitenkään sivistynyt.
Ja juu, minulla ei ole ylipainoa, vaikka asunkin hieman kauempana Helsingistä, en juurikaan syö grillimakkaraa, kaljaa en juo ollenkaan, enkä käy terasseilla.
Joten et sohaissut minun muurahaispesääni, on vain tympeää lukea tuollaista ylimielisyyttä, kun et pilkkaamiasi ihmisiä tunne.
Olisit vielä maininnut ne resuiset rönttövaatteetkin maalaisten päällä. Tai toisaalla jotain taisit mainitakin.ettähohhoijaa kirjoitti:
Onko jotenkin sivistyneempää arvostella tavallisia suomalaisia kuin rouva Macronia?
On, koska arvostelen niitä lihavia vain yleisellä tasolla, en ketään nimeltä mainiten. Ja voitko väittää, tai todistaa, ettei ylipainoisuus ole jo vakava ongelma maassamme. Lääkäreiden mukaan siitä aiheutuvat sairaudet kuormittavat terveydenhuoltoamme.
Otsikossa oli mainittu henkilö nimeltä. Hänen käsivartensa ja niiden ulkonäkö eivät kuulu suomalaisille.- siinä.kaikki
On, koska arvostelen niitä lihavia vain yleisellä tasolla, en ketään nimeltä mainiten. Ja voitko väittää, tai todistaa, ettei ylipainoisuus ole jo vakava ongelma maassamme. Lääkäreiden mukaan siitä aiheutuvat sairaudet kuormittavat terveydenhuoltoamme.
Otsikossa oli mainittu henkilö nimeltä. Hänen käsivartensa ja niiden ulkonäkö eivät kuulu suomalaisille.Julkisuuden henkilö on nimeltään tunnettu.
Tavallinen lihava vain läskeillään näkyvä.
Että jonkun ulkomaalaisen rouvan käsivarret kiinnostavat.
Minua eivät, mutta joutessani aloin omiani tarkkailemaan, kun on lyhythihainen mekko päällä.
Tulin tulokseen että olisi syytä nostella puntteja, edes 4kg tai mieluummin 6kg painoisia kättä kohden.
Vasemmassa eli murtuneen ja leikatun käden puolella on enemmän ryppyjä, se on päässyt helpommalla ja kipujen vuoksi olen varonut sillä nostelemisia.
Katotaan syksymmällä jos innostun painoja nostelemaan, nyt on liian kuuma.- nauravanaakka
Oikein hyvä aloitus. Kertakaikkiaan. Tässä ketjussa parikin on huomannut itsensä ikääntymisen. Taitaa olla nuo närkästyneet niitä, jotka eivät halua myöntää itselleen omaa ikääntymistään. Suivannuttaahan se.
Kiva juttu kun näemme ranskan presidentin ja puolisonsa Brigitte Marconinkin Suomessa.
Hauskasti menee nämä ikäerot nurinperin oman presidenttiparimme kanssa.
Sehän on vain todiste siitä, että ihmiset haluavat elää omassa yksityisessä elämäänsä kuten haluavat ja tuntevat, ennen kaikkea rakastaa juuri niin kuin rakastavat.
Viis veisaavat tarkkaluuppisista ihmisistä, joille asia ei kuulu kurtun ei rutun vertaa.
Tervetuloa vaan Suomeen.
Valtiovierailut aina virkistävät kansalaisten elämää kuten huomaamme tälläkin palstalla.- NimitellenUusiksi
Katsopa nimi!
- mimmimum-..mi
Ennemmin tai myöhemmin....kai sitä kaikki meistä rapistuu...Itse ajattelin tässä et alan kulkemaan raput kävellen neljänteen kerrokseen....mutta haaveeksi on jäänyt ....toistaiseksi.
Käsivarren lihaksia treenasin leikilläni ....mutta viisivuotias pikkumies naurahti liikkeitäni..."ei noin mitään reenata. noin näytetään habaa" ... Ihailen tyylikästä paria, jotka elävät yhdessä, eikä rouvan tarvitse edes harkita mitään nahankiristysoperaatioita tms. Elämässä on monia muitakin tärkeitä asioita kuin ulkonäköön liittyvät ikäelementit.
Mitkä asiat ovat teidän omassa parisuhteessanne tärkeitä ja mitkä olivat nuorilla päivillä?
Millaisia ikääntymismerkkejä näette julkisuudessa esiintyvien miesten ulkonäössä.
(Katselen uutisia nurkkasilmällä kirjoittaessani.)- Näinseon
Todellakin kun käy Ranskassa Pariisissa ero suomalaisten ja ranskatarten välillä on kuin yö ja päivä. Pariisittaret ovat hyvin hoikkia, hyvinpukeutuneita ja pitkäsäärisiä tyylikkäitä olentoja. Meillä naiset ovat paksuja lyhyenläntiä lyhytjalkaisia punkeroita. Ero on huomattava. Sama koskee miehiä. Ollaan metsäkansaa olemukseltamme,jos vertaa Keski- ja Etelä Eurooppaan. Puuttuu tyylitaju kokonaan. En usko suomalaisten sellaisesta koskaan kuullenkaan.
- Letitön
Pariisissa saattaa olla mallityyppisiä naisia mutta näkyy samanlaisia paksuja mummuja kuin Suomessakin.
Oletko "Näinseon" suomalainen, koska yleistit niin kuulut itsekin näihin lyhytjalkaisiin punkeroihin mikäli olet suomalainen. Vai auttaako se kun on käynyt Pariisissa, minäkin olen.
Ei tulisi mieleenkään kirjoittaa oman kansan jäseninstä noin halveksivasti.
Suomessa on kauniita ihmisiä kuten on ranskassakin, ei ranskassakaan kaikki ole kauniita.Mistä peräkylän uunipankolta sinä olet asioita ja ihmisten ulkonäköä tarkastellut?
Itse olen kiinniittänyt viime aikoina huomiota siihen, että ainakin täällä pääkaupunginseudulla näyttää olevan aina vaan enemmän hämmästyttävän eri-ikäisiä pitkiä, todella hoikkia ja viehättäviä ihmisiä, jotka puhuvat suomea.
Tähän ikäluokkaan kuuluvana voin itse kertoa, että olen täsmälleen yhtä pitkä kuin 178 sentin pituinen äitini, ja sääreni ovat ihan yhtä pitkät kuin 192 sentin pituisella aviomiehelläni oli. Persjalkaisia ei ihan lähiympäristössä taida olla yhtään, vaikka tietysti joitakin lyhyitä pönäköitä ihmisiä voi välillä jossain nähdä ja tavata. Pienen pieni vähemmistö taitavat olla Suomessa.
PS: Yleiskuva ihmisistä Pariisissa näyttää minusta likimain samanlaiselta kuin Helsingissä. Muistan, miten pettynyt olin ensimmäisellä matkallani Pariisissa, kun niitä huipputyylikkäitä ihastuttavia ihmisiä ei arkisessa katukuvassa enemmälti näkynyt.- SuomenTV-ykkönen
optimisti-orvokki kirjoitti:
Mistä peräkylän uunipankolta sinä olet asioita ja ihmisten ulkonäköä tarkastellut?
Itse olen kiinniittänyt viime aikoina huomiota siihen, että ainakin täällä pääkaupunginseudulla näyttää olevan aina vaan enemmän hämmästyttävän eri-ikäisiä pitkiä, todella hoikkia ja viehättäviä ihmisiä, jotka puhuvat suomea.
Tähän ikäluokkaan kuuluvana voin itse kertoa, että olen täsmälleen yhtä pitkä kuin 178 sentin pituinen äitini, ja sääreni ovat ihan yhtä pitkät kuin 192 sentin pituisella aviomiehelläni oli. Persjalkaisia ei ihan lähiympäristössä taida olla yhtään, vaikka tietysti joitakin lyhyitä pönäköitä ihmisiä voi välillä jossain nähdä ja tavata. Pienen pieni vähemmistö taitavat olla Suomessa.
PS: Yleiskuva ihmisistä Pariisissa näyttää minusta likimain samanlaiselta kuin Helsingissä. Muistan, miten pettynyt olin ensimmäisellä matkallani Pariisissa, kun niitä huipputyylikkäitä ihastuttavia ihmisiä ei arkisessa katukuvassa enemmälti näkynyt.Ne persjalkaiset ovat kotoisin sieltä, missä 'vittu'-sana on joka toisena puheessa
vieläpä oikein vihaisena äännettynä.
Tiedän paljon ihmisiä
jotka sulkevat vastaanottimensa heti ensimmäisen v-sanan kuultuaan sieltä.
Siksipä ne tietyltä alueelta kotoisin olevat eivät kohta enää näytelmiään
saa julki Suomen TV:ssä. - ope56
SuomenTV-ykkönen kirjoitti:
Ne persjalkaiset ovat kotoisin sieltä, missä 'vittu'-sana on joka toisena puheessa
vieläpä oikein vihaisena äännettynä.
Tiedän paljon ihmisiä
jotka sulkevat vastaanottimensa heti ensimmäisen v-sanan kuultuaan sieltä.
Siksipä ne tietyltä alueelta kotoisin olevat eivät kohta enää näytelmiään
saa julki Suomen TV:ssä.Yläkoulun opena voin todistaa, että yksi tämän ajan kurjimpia ilmiöitö koulussa on se, kun joutuu koko ajana käytävillä ja jopa tunnin alussa luokassa kuuntelemaan nuorten poikien jatkuvaa vittu-kiroilua. Siihen feministien ja metoo-väen pitäisi myös puuttua julkisessa keskustelussa.
Usein sanonkin kiroilijalle, että älä puhu vitusta noin epäkunnioittavasti, ei ole kauankaan kun its tulit ulos äitisi vitusta.
Hellepukeutuminen….(ja nyt lähti kyllä sivuraiteelle ) on toisaalta kiinnostava ilmiö: miten uskonto, perinteet, tavat, kauneusihanteet jne. vaikuttavat juuri naisten pukeutumiseen kuumissa ilmastoissa. Arvoliberaaleissa länsimaisissa yhteiskunnissa helleaalto paljastaa ihoa ja minimoi vaatetusta; ilmavaa, kevyttä ja paljastavaa. Intiassa, Pakistanissa, Thaimaassa ja Kiinassa naisten vaatetus on ilmavaa mutta peitää . Muslimimaissa jopa kasvot peitetään ja ihon näyttäminen on syntiin johdattamista. Miten afrikkalaiset naiset jaksavat pitää tanakoita, kuviollisia pitkiä pumpulimekkojaan, tyköistuvia, merenneito-tyyliin leikattuja ja vielä suuri kappale kangasta pään ympäri kiedottuna viidenkymmenen asteen helteessä?
Pillifarkut ja tiukat topit ovat latinattarienkin suosikkiasuja ja lämpömittarin lukemat vain nousee...muttakun muoti sanoo että on oltava seksikkään ja haluttavan näköinen. Ja mitä nainen ei kärsisi kauneutensa tähden.
Kyllä Arstila on oikeassa hellepukeutumisesta: ei me osata tätä ellemme itse käytä omia aivojamme ja valitse sitä mikä on sekä esteettisesti kaunista myös mukavaa ja vilpoista.
Ja sitten asiaan eli Madame Macronin käsivarsiin.
:)- hompsantuusa_
Pikkuisen, ihan pikkuisen naurattaa tuo paatoksellisuus millä yleistetään ja karsinoidaan ulkonäön perusteella. Pyh!
Olin muutaman tunnin työasioissa Helsingin keskustassa ja sen liepeillä. Ja siten syynäsin vartavasten sekä naisten, että miesten pukeutumista. Yhdet ainoat farkut näin n. 20 v. miehen yllä.
N. 50 v ja siitä ylöspäin valtaosa naisista pukeutunut liehuviin pidempiin mekkoihin ja monilla lierihatut. Kauniit sandaletit ja kevyet kassit.
Ja ne kauniit, kevyesti ruskettuneet nuoremmat naiset. Pitkää säärtä ja raajaa minihaalareissa, kesämekoissa, ei hame pusero.
Miehet hmmm... pääosin jees lyhythihaiset kauluspaidat ja bermudat. Ylläri kangaskengät tms. siitä plussaa. Ei sukkia sandaaleissa :)
Kuulin murretta, nykysuomea ja paljon ulkomaan kieliä. Enempi aasialaistaustaiset oli paksuissa vaatteissaan. Noh, turisteja.
En erottanut ketkä asuivat KEHÄ-III sisäpuolella.
Unohdin katsoa käsivarret ;) - Suomal
Brigitte on laiha ja siksi käsivarsissa on pari ihoryppyä. Suomalaiset on lihavia joten iho vetää käsivarreet tiukoiksi. So simple. Eli iho kirraa ja pingottaa täällä Härmässä. Pariisissa se ei näytä kirravan. Suomalisethan on ylpainoisia. Jostain luin, että lihavinta kansaa Euroopassa. Vain jenkeissä näkee lihavimpia ihmisiä.
- mepätunnetaan
"suomalisethan"
Opettele jo viimeinkin kirjoittamaan oikein.
Joka kerta sama juttu!
- niinsesiton
Kauhean räksytyksen aloittaja sai, kun kertoi totuuden.
Meilläkin on ollut presidentin rouva, joka on kuollut jo v 1960, mutta yhä häntä pilkataan.- Bjio
Sylvi Kekkostako tarkoitat. Pilkattinko häntä jostain. Ei muistu mieleen. Jos oikein muistan niin Kekkonen ravasi vierraissa ja Sylvi kärsi sairaana kotona. Mutta tuskin hänen käsivarsiaan arvosteltiin. Tuskin silloin oli aikaa edes kiinnittää huomiota naisten käsivarsiin samalla tavalla kuin some tekee mahdolliseksi. Kukaan ei oikeasti näe kenenkään käsivarsia kuin metrin etöisyydeltä.. En ole ennen ajatellut edes Sylvi Kekkosen alleja. Tai sitä oliko niissä ryppyjä. Meidän palstalaisten allit ei taida kestää enää päivänvaloa, ei miesten eikä naisten. Onneksi niissä on puhtia kiskoa kohta puoleen rollaattoria.
- niinsesiton
Bjio kirjoitti:
Sylvi Kekkostako tarkoitat. Pilkattinko häntä jostain. Ei muistu mieleen. Jos oikein muistan niin Kekkonen ravasi vierraissa ja Sylvi kärsi sairaana kotona. Mutta tuskin hänen käsivarsiaan arvosteltiin. Tuskin silloin oli aikaa edes kiinnittää huomiota naisten käsivarsiin samalla tavalla kuin some tekee mahdolliseksi. Kukaan ei oikeasti näe kenenkään käsivarsia kuin metrin etöisyydeltä.. En ole ennen ajatellut edes Sylvi Kekkosen alleja. Tai sitä oliko niissä ryppyjä. Meidän palstalaisten allit ei taida kestää enää päivänvaloa, ei miesten eikä naisten. Onneksi niissä on puhtia kiskoa kohta puoleen rollaattoria.
Ei ole sellaista ruumiinosaa, kuin "allit". Mikäli on ryppyset käsivarret, niin alammeko tästä lähtien puhumaan "brigittet".
https://www.is.fi/mystyle/art-2000000988838.html - Allit..roikkuu
Bjio kirjoitti:
Alli Paasikivestä lienee kyse.
- hyhhyh
Onpa todellakin ryppyinen käsivarsi. Varmaan valehdellut ikänsä.
- lukijana
Palstasyndroomaa parhaimmillaan tai pahimmillaan.
Kuinka jotkut jaksavat käsitellä julkimoiden kiloja tai muita itsensä kantavia kurttulihoja poimuineen?
Ei taida ikäihmisillä olla tänä päivänä muita puheenaiheita kuin julkaistut aiheet iltapäivälehdissä.Maamme-laajuiset Ilta-Päivä-lehtien uutiset ovat useimmiten useimmille tuttuja.
-
Otetaanpa esi-merkiksi Kajaanin-Sanomien uutinen:
"Kerttulan kanalaan oli Kettu kaivanut aukon.
Kaikki Kanat karkasivat"
-
Tuskinpa tuo maamme-laajuista, naisellista luki-ja-kantaa innostaa jankuttamiseen.
-
Minua miehenä ei innostaisi pätkääkään.
Vaikka olenkin ikä-ihminen Stadista.
H.- lukija
hunksz kirjoitti:
Maamme-laajuiset Ilta-Päivä-lehtien uutiset ovat useimmiten useimmille tuttuja.
-
Otetaanpa esi-merkiksi Kajaanin-Sanomien uutinen:
"Kerttulan kanalaan oli Kettu kaivanut aukon.
Kaikki Kanat karkasivat"
-
Tuskinpa tuo maamme-laajuista, naisellista luki-ja-kantaa innostaa jankuttamiseen.
-
Minua miehenä ei innostaisi pätkääkään.
Vaikka olenkin ikä-ihminen Stadista.
H.Sitäpä juuri kirjoitin, etten voisi vähempää olla aloittajan kanssa samoilla linjoilla mainittuihin käsivarsinäkymiin.
Molemmilla lehdillä on yleensä valmiit kansikuvanaiset, jotka vetävät puoleensa kummasti. Tuskin olet ikäihminen, vaikka Stadi jalkojesi alla lepää, voi jäädä turkasen kylmäksi etusivuja vilkaistessasi.
Aivopesua ei tarvita, ei myöskään perustuslaillista oikeutta kannattavaa lukijaa syystä? Koska liberaalimedia täyttää jutut jäätiköiden sulamisilmiöillä ja kaduille ammutuille ihmisille. Aborttia vastustavat kannattajat saavat tasapuolisen kohtelun, vaikka uskonnolliset leimataan yleensä seinähulluiksi.
Sanonkin, ettei hyvältä näytä, mutta menköön tämän kerran!
Sellaistahan se vanheneminen on, ei täällä kukaan vanhetessaan nuorru, ja hyvän näköinen mieshän henellä, ihan rutuista huolimatta..
p.s. mites sulla, vai- onko korvantauksetkin vielä märät?Olen samaa mieltä. Jotain on naisella oltava kun saa noin komian miehen, ja vielä ranskan presidentti!
- Hoiteleomasi
Tooodella "kapakalan"aivoinen aloitus.
- elämärutistaa
Hmmm, enpä voi tuohon sanoa mitään. Katsokaas...kun mulla on näitä roikkuvia ihoja siellä täällä ja kaiken lisäks ylipainoa ja ikääkin on kertyny yli nuoruuden reippaanlaisesti ja kauneuskin menetetty. Mä katon vaan näitä omia retaleitani ja olen onnellinen elämästä, nimittäin olisin voinut olla jo siellä mihin me jokainen joskus mennään.
"elämärutistaa "
Olen kanssasi sama mieltä.
Jos joku kuvittelee että ei vanhene, tahtoisin olla kärpäsenä katossa kun ikinuori katsoo peilistä kuvaansa.
Lisäksi, olen paljon onnellisempi kuin nuorena. En vaihtaisi päivääkään pois. Vaikeudet kasvattaa ja opettaa.- Hoitakaaomanne
Mikä helweeten pelko tai ongelma tai luulo tai ... toisilla on joittenkin kuvittelemisista koskivat ne vanhenemista tai mitä muuta asiaa tai aihetta tahansa.
- Lemmenkäinen
Ei minua kasvarret kiinnosta :D
- Puujalkawitsi
Juuu, montaakaan mieästä ei eikä sääretkään. Ne(kin) heitetään sivuun tarpeen tullen.
- normaalia
Minäpä luulen, että aloittaja hyvinkin tiesi millaisia vastauksia saa. Ja ainakin tietyltä/tietyiltä kirjoittajilta.
Eräs ulkomailla asuva kirjoittaja on useamman kerran väläytellyt T.H.: n käsilaukkuja ja A.M.:n jakkupukuka.
Iät ajat on presidenttien tai kuninkaallisten edustusrouvat olleet kiinnostuksen kohteina.
Muistan vieläkin erään törrötissi-uimapuvun Jaggie Onassiksen yllä jahdin kannella. Se oli lehti-aikaa se.
Media on nostanut tuon tuostakin vanhenevan julkkisten ihot ja kehot esiin. Vain muutama viikko sitten oli kuvakavalkadi ukkoutuneista Bondeista ja muista filmitaivaan tähdistä. Useimmiten kyllä edelleen naisista. - outopari
Anyway, Brigitte näyttää miehensä äidiltä. Macron rakastui opettajaansa 17-vuotiaana. En laittaisi paljon luottoa 17-vuotiaan pojan arvostelukyvylle. Entä jos olisi ollut toisin päin: aikuinen mies viettelee 17-vuotiaan tytön?
Toisaalta, on nuoria miehiä, joille vanhan naisen kanssa sekstaaminen on kiihottavaa. - siksty
Totuus on, että nuoruus on kaunista, ja sikakin on nätti pienenä.
- pirremiinapas
Mutta nuoruus ja kauneus katoavaista - ihan jokaiselle, on se vaan elämä oikeudenmukainen siinä kohtaa..ja etenkin..rikkaatkin kuolee..ne sikarikkaatkin..voi se harmittaa :)
- Iänkauneuserilaista
Joku nuori ihminen sanoi kerran, että nuoruus on sairaus josta paranee. Nuoret ovat tietysti ulkoisesti vielä silkoisia ja sillä lailla ehkä kauniipia kuin elämän raskauttama ja väsyttämä vanhempi tyyppi, mutta nuoruus on monille ristiriitaista ja epätietoista aikaa, kun se sisimmäinen olemus ei ole vielä valmis, kehittynyt ja kouliutunut.
Lasten, pienten pilttien ja kaikkien eläinvauvojen suloisuus ja söpöys johtuu ehkä myös niitten avuttomuudesta ja ihmisen luontaisesta huolehtimisen tarpeesta.
Muistelen lukeneeni että Brigitte ja Emmanuel alkoivat seurustelemaan kun Emmanuel oli jo opiskellut valmiiksi ja lähempänä kolmeakymmentä, vaikka hän 17-vuotiaana julisti rakkautensa pirtsakkaaseen opettajaansa. Elikkä kyllä he olivat ihan aikuisia jo silloin molemmat.
Jos Brigitte näyttää Emmanuelin äidiltä niin sitten voisi sanoa että Sauli näyttää Jennin isukilta ja me omien ennakkoluulojemme perusteella jatkamme näitä stereotyyppien rakentamista miltä ihmisten (meidän mielestämme) pitäisi näyttää ja miltä parisuhteiden (meidän mielestämme) pitäisi näyttää.- eikinosta
no mutta, taasko olet lukenut julkisuuden henkilöiden elämästä.
eikinosta kirjoitti:
no mutta, taasko olet lukenut julkisuuden henkilöiden elämästä.
En taas :)
Muistan lukeneeni silloin kun Macron oli ehdokkaana. Onhan siitä jo aikaa.Paloma.se.co kirjoitti:
En taas :)
Muistan lukeneeni silloin kun Macron oli ehdokkaana. Onhan siitä jo aikaa.Sitäpaitsi, edellinen kommenttini ei ollut kenellekään jota ei "kinosta" vaan oikeestaan tarkoitettu vain niille joita näyttää "kinostavan" kuten nimimerkki "outopari", jolle olin ajatellut vastata, mutta pieleen meni.
- fvihimsf
no voihan sitä viis veisata maailman kauniista turhuudesta ja ihmiselon raadollisuudesta - tommosia asioita harvemmin edes miettii
jos elo enempikin ollu hengissäselviytymisleiriä ja sukupolvistaseuraaviin enemmnki melankolista ja surujen summaa....
- vanhoissa farkuissa ja verkkareis hyvin viihtyy maata tonkiessaan
-olis aikaa tehdä kasvustoista vihermassaa kompostiin kun helteet hellitti. "Tuntuu kurjalta olla surkimus"
Noin sanoi Pentti Linkola telkkarissa.
Tarkoittaen urheilija-nuorukaisen vanhenemisen mukanaan-tuomaa ruumiin rappeutumista.
Minä nauroin katketakseni.
Onhan Linkola pitkälti hengen-heimolaiseni.
AInakin tuossa asiassa.
H.- M-L_
Hän on kai 86-vuotias nyt, ja mieheni vanhemmat olivat tuttuja hänen vanhempiensa kanssa, asuivat samoilla seuduilla Munkassa ja Töölössä. Minusta hän on ainakin aivan fiksu edelleen, puhuu järkevästi ja on tässä ja nyt puheissaan.
Kuuntelin mielenkiinnolla. olen aika tavalla samanhenkinen, kuten miehenikin oli.
- vfihimsf
- kyllä mun mielestä elämän rikkaus syntyy erilaisist uskontojen, kulttuurien ja politiikankin kultttuurien keitoksista - maailman rakastamisesta vaikkei mikään jumalalakaan tai -oppinutkaan ois.. Tavalla tai toisella maailmassa kaikki asiat lie jotenkin sidoksissa toisiinsa joko loitontuen tai lähentyen - jonain ajankohtaisasiana - ihmisillä ja eläimilläkin aina myös tunteet mkana kuvioissa
halusipa jotain tai sitten ei.Samaa mieltä, mitä erilaisempien asioiden, ihmisten, kulttuurien kanssa on tekemisissä- näkee , kokee , ymmärtää laajemmin ympäröivää eläämää, eikö---
- Bengalitikku
Voisiko Ranskan presidentin vaimo kuvitellakaan, että suomalaiset 60 pohtivat asiaa noin 90 kommentin verran ketjussaan.
Voisiko ajatella niinkin, että hänellä on niin hyvä itsetunto, että tietää varsin hyvin ikänsä ja viis veisaa käsivarsistaan. Voisiko olla niin, että viesti olisi: eletään ja ikäännytään - ollaan tässä ja nyt.
Tyylikäshän hän on. Vive la ikäihminen. - Yleisemmin
kuitenkin tässä pohditaan. Ihan hyvä ketju.
ML
- Hyväranska
Sellainen suuri kulttuuriero Ranskan ja Suomen välillä on, että ranskalaiset arvostavat, kunnioittavat ja rakastavat vanhempia naisia . Brigitte Macron on hyvin suosittu Ranskassa. Aikuisen ja ikääntyvän naisen charmi vetoaa ranskalaisiin. Suomessa ikääntyvät potkaistaan pois katukuvasta. Vanhuutta ei Suomessa arvosteta juuri lainkaan, saati kunnoioiteta. Itse presidentin suosiota lisää hänen vaimonsa joka on suositumpi kuin miehensä. Hyvä Ranska!
- ranskassa-asunut
Äläpäs nyt omasta päästäsi moisia höpötä.
Saahan tässäkin ketjussa Pirkko Arstila hehkutusta ja on vielä vanhempi, kuin tämän ketju kohde.
- Rypyx
Mitä niistä rypsistä jos muuten on mukava.
- Olen-huomannut
Samaa mieltä edellisen kanssa, luonteen seurallisuus ja fiksuus on kaikkein
tärkeintä 'in the long run'. ML
- Arvonsa.tuntevat
Onko taivaankannen alla mitään, joka olisi palstalaisten mielestä hyvä ja ihailtava asia, kun täällä arvostellaan toisen maan presidentin rouvan käsivarretkin.
Sanoisin kyllä, että ollaan melkomoisia narsisteja.
Itsetyytyväisyys paistaa. Omassa elämässä ei ole mikään vinossa. Jos on, niin eihän me kuitenkaan olla julkisuuden henkilöitä, joten arvostelu olisi kunnianloukkaus, herranähköön. Me kyllä voimme arvostella arvostelijatkln, otetaan nyt vaan ihan heittämällä toi Pirkko Arstila. Se kun meni arvosteleman suomalaista naista. Olisi pitänyt ottaa esimerkiksi joku ranskalainen, vaikka nehän peijakkaat pitää linjoistaan parempaa huolta, ryppyjenkin uhalla.-- Twelvepoints
Hyvä kommentti, kuin piste iin päälle.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1417969Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432061Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja252000- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801595Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071060Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5999- 51960
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34832