Suomen natsipuolue on lastensuojeluviranomaiset. Heidän syntipukkinsa eivät ole rodun edustajat vaan vanhemmat. Heidän rituaalinsa eivät ole arjalaismytologiat vaan lastensuojeluorganisaation hämärä ja jatkuva kehittäminen. Heidän johtajansa ei ole karismaattinen kasvo vaan organisaation kasvoton innovaattori. Innovaatiot ei ole tarkoitettu asiakkaille vaan lastensuojelutiimin työntekijöille, eli ei kansalle vaan armeijalle. Heidän pelkofantasiansa ei ole rodun puhtauden menettäminen vaan lasten turvallisuuden menettäminen. Kaikki tämä alkoi kouluammuskeluista, terrorismin vastaisesta sodasta ja siihen yhdistyy uusliberalistinen talousajattelu, jossa menoja pitää vähentää. He todella uskovat, että heidän on pakko toimia lapsen ihmisarvon auttamiseksi, vaikka uhkia ei ole todistettu ja sen oma toiminta pönkittää uskoa sen omaan totuuteen. Sinähän tiedät, ettet sinä voi kieltäytyä siitä, tai muuten he ilmoittavat sinut poliisille? Heitä ei kiinnosta omiensa aidot vahvuudet vaan kontrolli, jota pannaan täytäntöön ilman todisteita. Koska ihmisarvo on abstrakti, kaikki syyt pakkohoitoon ovat rajattomia, ja mitä enemmän vanhemmat panevat vastaan, sitä kovempaa sosiaalityöntekijä syyttää vanhempia. He voivat aina syyttää enemmän, koska lapsen asema on uhattuna. Kaikki toimet alistavat vanhemmat toimenpiteille ja kaikkia rohkaistaan ilmiantamaan vanhemman.
Lastensuojelu on fasismia
22
577
Vastaukset
- tyhmäkansa
myös se on hämärää, että tiimin sosiaalityöntekijät voivat tulla neuvolaan ilman lupaa ja soittaa kotinumeroon useita kertoja, mutta kun vanhemmat pyytävät rauhaa viestillä jokaiselta tiimin jäseneltä, he eivät vastaa mitään
- 45210
Ne on kipeitä asioita aina kun lasten kasatukseen joudutaan puuttumaan. Mutta lähtökohta on aina lapsen hyvinvointi ja turvallisuus. Mutta myös se että saadaan lapsi ymmärtämään rajat ja säännöt. Syitä on monia lapsen huostaanottoon. Aina ei ole syy vanhemmissa syynä voi olla lapsen epäsosiaalinen käytös, koululintsaaminen, näpistely, huumeet, alkoholi ym. Monesti myös vanhemmat joutuu itse pyytämään apua ja huostaan ottoa että saa lapsen/nuoren elämän jonkin laiseen järjestykseen. Mutta aina on etusijalla lapsen etu. Aina kuitenkin pyritään järjestämään myös vanhemmille tuki toimintaa olipa syynä mikä tahaansa lapsen huostaan ottoon tai muuhun tukitoimeen. Aina nämä prosessit ei ole kivuttomia vanhemmille eikä sen enemmän lapselle/nuorelle.
Kaikein parasta on että vanhemmat tekee yhteistyötä mahdollisimman paljon ja avoimesti heidän kanssaan jotta lapsen/nuoren elämä on turvallista ja hyvää. Aina se ei vanhemmista tunnu hyvälle. Tulee tunne että on epäonnistunut maailman tärkeimmässä tehtävässä. Mutta kun on rehellinen itselleen niin siitä on apua. Ja jos on korjattavaa niin korjaa se asian.- oikaisu
Suomi24 ylläpito rikkoo toistuvasti sananvapautta- "viranomaisen-"/ "lastensuojelun-" viranomaisen
lainvastaista menettelyä ei saa foorumilla kritisoida
- ParastaOlisi
Eläkää lastenne kanssa niin, että lastensuojelun ei tarvitse koskaan puuttua elämäänne. Avainsanat: rakkaus, välittäminen ja oikeanlainen kasvatus.
- tyhmäkansa
eli koska minä arvostelen sitä, sinä oletat että minä olen haitallinen tai välinpitämätön lapsia kohtaan. mutta kun toiminta ei vaadi todisteita eikä kantelukaan. se ei ole läpinäkyvää eikä kimppuusi usutettuja sosiaalityöntekijöitä kiinnosta muu kuin yrittää saada sinut antamaan päästä näkemään kotisi ja lapsesi. ja laki on sen puolella. sokea suuripiirteinen laki, jonka varjolla oikeutetaan äärimmäisiä ideologioita ja toimintamalleja
- tyhmäkansa
etkä voi koskaan lopettaa pelkäämistä, että he soittavat taas puolen vuoden kuluttua, tai että uhattu soitto poliisille johtaa ikävyyksiin
- Ammattikasvattaja
tyhmäkansa kirjoitti:
eli koska minä arvostelen sitä, sinä oletat että minä olen haitallinen tai välinpitämätön lapsia kohtaan. mutta kun toiminta ei vaadi todisteita eikä kantelukaan. se ei ole läpinäkyvää eikä kimppuusi usutettuja sosiaalityöntekijöitä kiinnosta muu kuin yrittää saada sinut antamaan päästä näkemään kotisi ja lapsesi. ja laki on sen puolella. sokea suuripiirteinen laki, jonka varjolla oikeutetaan äärimmäisiä ideologioita ja toimintamalleja
Mikä mahtoi olla syy lastesi huostaanottoon? Mitä olet tehnyt poistaaksesi tuon syyn?
- viranomaisvieraannutus
Ammattikasvattaja kirjoitti:
Mikä mahtoi olla syy lastesi huostaanottoon? Mitä olet tehnyt poistaaksesi tuon syyn?
Mikä mahtoi olla syy lastenne "viranomais-" vieraannutukseen;
perättömin selvityksin, lausumin mm. tuomioistuimessa lapsen
olosuhteista yhteistyössä vieraannuttaja "äidin-" kanssa
"viranomais-" menettelyss-??? - iranomaisvieraannutus
Ammattikasvattaja kirjoitti:
Mikä mahtoi olla syy lastesi huostaanottoon? Mitä olet tehnyt poistaaksesi tuon syyn?
Mitä olet tehnyt poistaaksesi tuon syyn?
- tyhmäkansa
ja kuten 30-luvun idiootit saksassa tiesivät, niin näin iso uhkaava joukko vaatii vahvan organisaation, jota pitää kehittäå ja kaikki keinot käyttöön, vastaan koko suomen kaikki vanhemmat!
- tyhmäkansa
Ammattikasvattaja kirjoitti:
Mikä mahtoi olla syy lastesi huostaanottoon? Mitä olet tehnyt poistaaksesi tuon syyn?
enhän minä voi poistaa syytä toisten päästä. sanoinko, että minut on tuomittu ja lapset huostaanotettu? taisit keksiä tuon itse
- Pompoteltu_
Otsikossa on pieni asiavirhe. Natseilla oli selvät sävelet, mitä tehdään, vaikka eivät oikeassa olleetkaan.
Lastensuojelu muistuttaa mielestäni enemmän KGB:n touhuja - koskaan et voi tietää, mitä uutta ovat milläkin kertaa pääsi menoksi keksineet ja yleensä syytökset tulevat aivan puskista, kuten Kummelin Gulagin koulutusvideoissa.
Mutta kaikille asiasta tietämättömille, jotka aina mollaavat lastensuojelusta valittavia. Tutustukaa Lokakuun liikkeen nettisivuilta löytyviin asioihin. Siellä saa hyvän käsityksen tämän päivän lastensuojelun toiminnasta Suomessa.- tyhmäkansa
Jos on selvät sävelet, niin se vain kertoo, kuinka pitkälle asialle omistautunut organisaatio on viety. Suomen lastensuojelun työntekijöille kaikki on selvää, eikä olekaan mitään syytä, miksi lastensuojeluorganisaationkin voisi laajentaa ja ulottaa kaikkeen jyrkästi. Heille on yhteistä Gestapon, Stasin, Yhdysvaltojen vankileirien tutkintavankien kohtelun wtc-iskujen jälkeen ja Neuvostoliiton kanssa totalitarismi. Siksi huostaanotettujen lasten sijoituspaikan johtaja haukkuu nimillä, kun lapsi on yksin; ihmisarvon nujertamiseksi. Fasismia taas on valtion ja teknologian (kuten lastensuojeluorganisaation byrokratia) yhteistyö totalitaristisen yhteiskunnan tekemiseksi ja sitähän sosiaalityöntekijät nyt haluavat, lasten turvallisuude menettämisen pelosta.
- tyhmäkansa
tyhmäkansa kirjoitti:
Jos on selvät sävelet, niin se vain kertoo, kuinka pitkälle asialle omistautunut organisaatio on viety. Suomen lastensuojelun työntekijöille kaikki on selvää, eikä olekaan mitään syytä, miksi lastensuojeluorganisaationkin voisi laajentaa ja ulottaa kaikkeen jyrkästi. Heille on yhteistä Gestapon, Stasin, Yhdysvaltojen vankileirien tutkintavankien kohtelun wtc-iskujen jälkeen ja Neuvostoliiton kanssa totalitarismi. Siksi huostaanotettujen lasten sijoituspaikan johtaja haukkuu nimillä, kun lapsi on yksin; ihmisarvon nujertamiseksi. Fasismia taas on valtion ja teknologian (kuten lastensuojeluorganisaation byrokratia) yhteistyö totalitaristisen yhteiskunnan tekemiseksi ja sitähän sosiaalityöntekijät nyt haluavat, lasten turvallisuude menettämisen pelosta.
Siksi huostaanotettujen lasten sijoituspaikan johtaja haukkuu nimillä, kun lapsi on yksin; kontrollin laajentamiseksi.
- mielivalta
Ei kyllä natseilla on oma puolue, Perussuomalaiset. Heistä aika moni sattuu olemaan lastensuojeluviranomainen, poliisi tai vastaava.
- Åpppro
Vaalit tulossa ja perussuomalaisia pelätään
- sossupaholinen
Poliisesissa on perussuomalaisia, mutta sosiaalityöntekijöissä ei. Tuntisi varmaan olonsa hyvin epämukavaksi, jos sellainen löytyisi. Perussuomalaisten ideologia ei sovi sosiaalityöntekijälle.
Muuten politiikalla ei ole merkitystä työntekijöiden keskuudessa.
- sossuauttaa
Siltä tuo näyttää
https://sossun.epatoivo.com/ - Anonyymi
Tämä sosiaalityön fasismi on tekeillä nuorten naisten tiimeissä, toinen valmistelee ja vanhempi tekee päätökset lapsen piilottamisesta. sitten toimiston johtava sosiaalityöntekijä tarkkailee yläpuolella byrokratiassa ja tulee sanelemaan lapsensa menettäneille vanhemmille suunnitelman. He konsultoivat jotain ulkopuolista "sosiaalityöntekijää"
- Anonyymi
Oikeastaan nuorempi sosiaalityöntekijä on yhteydessä vanhempiin. asian päättäjä ei ole. johtava sosiaalityöntekijä kieltäytyy neuvotteluista paitsi soittaakseen uudet päätökset. nuorempi sosiaalityöntekijä on yhteydessä suunnitelmista lapsen poisoton jälkeen. perhekuntoutuksen perhetyöntekijät kirjoittavat omia mielipiteitään vanhempien olemuksesta paperille sosiaalityöntekijää varten, joita vanhemmat eivät saa lukea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikeastaan nuorempi sosiaalityöntekijä on yhteydessä vanhempiin. asian päättäjä ei ole. johtava sosiaalityöntekijä kieltäytyy neuvotteluista paitsi soittaakseen uudet päätökset. nuorempi sosiaalityöntekijä on yhteydessä suunnitelmista lapsen poisoton jälkeen. perhekuntoutuksen perhetyöntekijät kirjoittavat omia mielipiteitään vanhempien olemuksesta paperille sosiaalityöntekijää varten, joita vanhemmat eivät saa lukea.
Muistiinpanoja tehdään isän tunnin tapaamisella joka päivä, kun isä näkee kirjoittamisen ja on lapsen seurassa. Pori, Satakunta
Yhteistyöstä kieltäytymisen takia huostaanotto ja mielisairaudet ovat rangaistus fasismin yksinoikeuden rikkomisesta
https://youtube.com/shorts/0Y3YKbOw8UI?si=Gl5Ta6fwL6gzXrCW
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602