Rippikoulun pappi kohteli nuoria inhottavasti. Hän puhui heille inhottavasti, piikitteli ja oli ivallinen. Ei mennyt nuori konfirmaatioon, jätti rippikoulun kesken. Muita samaa kokeneita?
Vastaukset 13
- S22D67
Papin ammatissa on eniten pedofiilejä.
- Olet_idi0t
Lähteet?
- Olet_idi0t
Olet_idi0t kirjoitti:
Lähteet?
Hei idiootti, lähde on kuuntelu.
- Olet_idi0t
Odotan edelleenkin niitä todisteita..
- Hämmästyny
Olet_idi0t kirjoitti:
Odotan edelleenkin niitä todisteita..
Kerro joku muu ammatti ryhmä?
- Olet_idi0t
Hämmästyny kirjoitti:
Kerro joku muu ammatti ryhmä?
ODOTAN EDELLEENKIN. JOS NIITÄ EI OLE, OLETAN ETTÄ PUHUT PASKAA. PUHUTKO PASKAA?
- T..Mirka
Mikään muu ammatti, ei ole lähellekään tätä.
Järkyttävä raportti Pennsylvaniasta: Yli 300 pappia käytti hyväksi yli tuhatta lasta
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000005791432.html
Olisi kiva nähdä lähteet jumalastanne. - Anonyymi
Pappi oli puutteessa, kun isoset ei antanutkaan sille. Ilkeää että isoset pihtasi.
Isoset vaan vaani uusia neitsyitä kuormasta.
- Himanen.J
Saksassa papit raiskanneet yli 400 000 lasta.
- Anonyymi
Pelkään pappeja.
Papit uuniin
Kohta tulee muuten bannit
Ikävä, että on noin ikäviä kokemuksia papeista, Nuo lehtijutuissa mainitut papit eivät kuitenkaan ole olleet luterilaisen kirkon pappeja, joilla on mahdollisuus avioliittoon. Ja katolisen kirkon sinänsä järkyttävät uutisetkin huomioon ottaen seurakunnat ovat kansainvälisestikin mitattuna suht. turvallisia paikkoja seksuaalisen hyväksikäytön osalta.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puukotus Kajaanissa
Kuka puukotti ja ketä? https://yle.fi/a/74-20247765 Vähemmän yllättäen päihteet mainittu561334- 26960
- 75809
- 64758
Nainen, tässä olen kahden vaiheilla
Toinen pitäisi valita ja kummassakin on hyvät ja huonot puolensa. Toinen olisi sellainen pysyvä mutta työläs. Toinen taa69734- 47714
Hyvä on sitten, jos et sitä s*ksiä halua kanssani.
Rakastetaan vaan toisiamme, voin käydä muualla tyydyttämässä fyysisenpuolen tarpeet. Puhumalla tämäkin olisi selvinnyt.131665Humalassa autolla ajo.
Tuhti humala hyydytti kuljettajan Suomussalmella -sammui rattiin ,uutisoi Ylä-Kainuu.10632Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i12615Suloinen ja herkkä
Toiset huomioiva, räväkkä, yllättävä. Ei sellaisesta voi olla pitämättä.31595- 84568
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45548- 4542
Jäljitelmä Birginit
Ei jumaleisson, Jeffin vaimo kertoo et nää Hermesit olikin jäljitelmiä ja timangit labrarääsää. Anna mun kaikki kestää �126535Hyvää yötä hurmuri
Iltaa haaveeni! Kauniita unia😘 Jospa me vielä nähtäis ja juteltais, suukoteltais ja halittais, siliteltäis ja hyväiltä24493- 92486
- 36465
- 16461
Pitäisikö seksille asettaa huvivero?
(ja jos hankkisi todistuksen sen harrastamisesta velvollisuudesta tai lisääntymistarkoituksessa, saisi siitä vapautuksen113454- 36447