Viettely vinkkejä kaivataan

Mitenvietellä

Nyt on hyvät neuvot tarpeen. Töissä olen tutustunut maailman ihanimpaan ihmiseen. Nainen on sinkku, takana pitkä avioliitto. Itsekkin sinkku ja takana pitkä liitto, mutta olen bi tai oikeastaan lesbo, miehet ovat mennyttä elämää. Miten ihmeessä saisin selville voisiko häntä yhtään kiinnostaa naiset. Mun tutka ei toimi sitten yhtään. Olen ollut aiemminkin monasti ihastunut naiseen syvästi, mutta asia jäänyt pähkäily vaiheeseen. Tai jos on jokin taattu viettely vinkki, joka toimii sukupuoleen katsomatta, niin voisi sen jakaa myös.

45

2256

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HoneyPot_

Vaikka hän olisi sinkku, lesbo tai bi niin ei hän välttämättä juuri sinusta kiinnostu. Tuskin sinullekaan kelpaa ihan kuka tahansa.

• Työssä

Ymmärrän sinua täysin, tuo työkaveruus tai työpaikalla tutustuminen tekee oman haasteensa. Vähän niin kuin samassa venessä ollaan. Kun pelissä ei ole vaan se ihastus vaan myös se, miten asiat työpaikalla sujuu tulevaisuudessa. Mä en keksi muuta keinoa kun jutella hänen kanssaan ja sopivassa tilanteessa koskettaa. Ei siis lääppiä, mutta keskustellessa (melussa) ottaa kiinni olkapäästä jne. Olen huomannut, että hänkin hakeutuu koskettamaan, mutta en tiedä onko se tarkoitus hakeutua lähelle vai tapa hoitaa työasiaa. Jos joku keksii hyvän keinon edetä, minäkin iloitsen vinkeistä.

• Ensaahäntämielestäni

Mäkin haluaisin vietellä yhden naisen töissä, et vinkit kelpaisivat mullekin. Joskus ennen tuntui että hänelläkin oli tunteita, mut ite en oikein uskalla tehdä mitään ja nyt tuntuu ettei sitä enää ainakaan kiinnosta. :( Tilanne kyllä sen verran hankala, et pitäis varmaan vaan unohtaa, mutta kun ei millään pysty. Voi olla myös et sittenkin kuvitellut vaan et silläkin olis ollut tunteita. On niin paljon sosiaalisempi ja ekstrovertimpi kuin minä, joten tottakai myös käyttäytyy hyvin eri tavalla. En myöskään ole varma, onko sittenkin vain hetero.

• Työssä

Minä en usko, että heterokaan asiallisesta lähestymisestä "hermostuu" jos ei ole ihan fobikko. Ei minustakaan muut tiedä, että myös naiset (varsinkin hän) kiinnostaa. Silti asiallinen lähestyminen olisi ihan ok, vaikken lähestyvästä henkilöstä olisi kiinnostunut.
        Mutta jotenkin työssä en ole valmis riskeeraamaan työtä.

• Toivotonta_

Kirjottaspa mun työpaikkaihastus noin 😍.
        Hitsi miten joku vaan on niin ihana. Luulin, että loman aikana tunteet katoaa, mutta ei. Jotenkin toivotonta ja tuntee itsensä tyhmäksi, mutta minkäs teet.

• Ensaahäntämielestäni

Niin luulin minäkin, mutta ei. Vähän toivottomalta tuntuu kyllä täälläkin. Missä sun työpaikkaihastus? Mun Helsingissä.

• Työssä

Ja myös minä ajattelin, että tunteet kesän aikana hiipuisi, mutta ei. Helsingistä ollaan.

• Toivotonta__
        Ensaahäntämielestäni kirjoitti:

Niin luulin minäkin, mutta ei. Vähän toivottomalta tuntuu kyllä täälläkin. Missä sun työpaikkaihastus? Mun Helsingissä.

Todella toivotonta. Hesan suunnalla myös.

• Työssä

Laittakaapas jotain taustaa omasta tilanteesta. Vaikka oletteko suunnilleen saman ikäisiä ihastuksenne kanssa tai jotain vastaavaa.
        Itse olen häntä varmasti reilun 10v vanhempi. Sekin tekee asian toivottomaksi, en halua olla tungetteleva "vanha akka". Meillä on yhteinen harrastus, josta puhutaan. Mutta koitan samaan aikaan olla sekä neutraalisti kaveri että viestiä hänelle, että hän on kiinnostava ja viehättävä. Hankalaa ja olisi helpompi unohtaa hänet, jos vaan onnituisin unohtamaan.

• Ensaahäntämielestäni

Meillä vielä enemmän ikäeroa kuin tuo kymmenen vuotta. Olen se nuorempi. Ihan aikuinen kuitenkin minäkin. Oltu samassa työpaikassa jo useampi vuosi.

• Työssä

No sittenhän sä osaat kertoa, miten sinut nuorempana, tällainen vanhempi nainen sinut asiallisesti viettelisi.
        Minut saisi tuo nuorempi nainen ihan rohkeasti pyytää vaikka lenkille tai kahville. Vaikka jonkun asian verukkeella. Tai sitten hän saisi työvuorossa mun luona käydessän ohimennen koskettaa useammin ja katsoa silmiin. Niin ja käydä mun työpisteessä useammin.
        Kyllä meilläkin on yli 10 v ikäeroa, vaikka hänen tarkkaa ikää en tiedä. Jos hän tykkäisi naisista, hän varmaan epäröisi minun suuntautimista. Tietää minun olevan sinkku, ilmeisesti tietää, että oon ollut jo pitkään. Mutta tietää myös minun aikuisista lapsista, joten varmaan epäilee mua heteroksi.

• OnksJärkee

Kerropa sinä vanhempana miten, miten lähestyä naista työpaikalla kenen kanssa en käytännössä ole edes tekemisissä mutta törmäämme päivittäin, usein monesti. Korkeintaan suurinpiirtein säästä ollaan juteltu. Katseet kohtaa toisinaan.
        Ei varmaan ajattele minusta yhtään mitään muuta kuin ehkäihmettelee miks kyylään häntä:D
        Miten saan hänet huomaamaan mut?:)

• Työssä

Hymyile, katso silmiin. Vaihda muutama sana, jos sen kautta saisit jotain vinkkiä hänen harrastuksistaan tai vastaavista ja voisit saada lisää jutunjuurta. Tai sitten vaan joku kerta kysyt, jos hän lähtisi kahville tms. Mä oon huono neuvomaan, kun en itse oo päässyt puusta pitkään..

• OnksJärkee
        Työssä kirjoitti:

Hymyile, katso silmiin. Vaihda muutama sana, jos sen kautta saisit jotain vinkkiä hänen harrastuksistaan tai vastaavista ja voisit saada lisää jutunjuurta. Tai sitten vaan joku kerta kysyt, jos hän lähtisi kahville tms. Mä oon huono neuvomaan, kun en itse oo päässyt puusta pitkään..

Kaksi ekaa jo käytössä ja tuleekin aivan luontevasti, mut valitettavasti muut vinkit ei oikein käyttökelpoisia tässä tilanteessa, kiitti kuitenkin:)

• OotteOutoja
        Työssä kirjoitti:

Minä en usko, että heterokaan asiallisesta lähestymisestä "hermostuu" jos ei ole ihan fobikko. Ei minustakaan muut tiedä, että myös naiset (varsinkin hän) kiinnostaa. Silti asiallinen lähestyminen olisi ihan ok, vaikken lähestyvästä henkilöstä olisi kiinnostunut.
        Mutta jotenkin työssä en ole valmis riskeeraamaan työtä.

Ei heterokaan välttämättä tosiaan asiallisesta lähestymisestä "hermostuu", mutta häntä voi ällöttävä, inhottaa ja hän saattaa pyrkiä jatkossa välttelemään minkä pystyy.

Vaihdoin juuri tämän vuoksi vakkariruokakauppaani, jossa ennen niin kiva miesmyyjä muuttui aivan liian imeläksi ja ympärillä pyöriväksi. Samoin vaihtoon meni eräs ennen niin kiva naispuolinen asiakaspalvelutyötä tekevä vakkarityöntekijäni. Olen suomalaisiin verrattuna ilmeisesti poikkeuksellisen iloinen, puhelias, ystävällinen ja kohtelias varsinkin tuollaisissa vakituisissa jommankumman tai molempien osapuolten työhön liittyvissä ihmissuhteissa. Se EI ole flirttailua!

Sanokaa nyt sitten vaikka foobikoksi. Huvittaa lukea näitä teidän juttuja. Miksi teidän täytyy täällä yhdessä miettiä viettelykeinoja? Miksi ette lähesty kohdettanne vaikka ulos pyytäen ja/tai ihastumisenne keskustelemalla tai kirjeellä paljastaen? Huvittavia tilanteita ovat olleet, kun joku lesbo on joskus yrittänyt joillain aivan merkillisillä tempuilla kiinnittää heteroparan huomiota eikä tuo hetero edes ole ymmärtänyt, mistä on kysymys. Välillä ulkopuoliset ovat aikansa tilannetta seurattuaan selostaneet homman jujun heterokohteelle. En voi ymmärtää, miten nämä oudot tilanteet parantaisivat lesbojen jo ennestään outoa mainetta heteroiden keskuudessa.

• VinkkiVinkki

Sinkkuus -> sehän tarkoittaa, että kelpaa ihan kuka vaan, milloin vaan ja missä vaan!

Lesbous -> ne on niiku vähä niiku miehet; kaikki vastaantulevat naiset kelpaa!

Lesbous -> no ne lesbot on vähä niiku sellasii et ne onki bissei. Eli lepakolle kelpaa muna kuin muna. Eli kandee nimitellä lesboja mahdollisimman paljon bisseiks, siitä ne tykkää! Varmaan on otettuja kun otat ne tosissas ja kunnioitat niitä.

Vinkkejä lepakon iskemiseen:

- roudaa poikakaverisi mukaan, lesbot tykkää!
      - ehdota kolmen kimppaa
      - ole ylitsevuotavan yliutelias ja roiku kiinni kaiken aikaa
      - tee kaikesta suurta ja äärettömän mahtavaa
      - jos tää sun työpaikkaihastus oli sadan vuoden takaa ni taatusti se muistaa ja on kiinnostunut susta!
      - rakkauspommita 24/7 kaikilla viesteillä ja puhelinsoitoilla, varmasti on imarreltu
      - eti ihmisestä kaikki mahdollinen tieto, kirjoittele nettiin ja soita lehtiin, varmasti on otettu!
      - ole mahdollisimman ylidramaattinen ja suureellinen; kukapa ei nyt haluis olla turha julkkis!

Siinä nyt ensi alkuun muutama ”neuvo”.

• KeinotVähissä

Samoin, vinkkejä otetaan vastaan!

Olipa ihana nähdä hänet taas eilen lomien jälkeen ❤️

• Seonsalaisuus

Kuule ihan samoin ajattelin, vaikka luulin saavani hänet pois mielestä loman aikana. Tänäänkin katse hakeutui häneen väkisin, salaa. ❤

• KeinotVähissä

Niin, hänkin näyttää vain entistä ihastuttavammalta...
        En kestä kun en keksi keinoja tutustua häneen paremmin.

• Seonsalaisuus1

Lohduttavaa tietää, että joku muu on samassa tilanteessa.
        Huomista odotellen..
        Hänellä on ihana tapa spontaanisti koskettaa juttelun yhteydessä joissain tilanteissa. Ekan kosketuksen tuntiessa meinasin hypätä kattoon, säpsähdin, oli niin vaikeaa olla kuin mitään ei olis ollutkaan.
        Hän on niin ihana ❤. Puhe,nauru, hiukset, silmät, kasvot, hymy, kaikkiiiii, kokonaisuus.
        ps. Mistä päin itse olet?

• KeinotVähissä
        Seonsalaisuus1 kirjoitti:

Lohduttavaa tietää, että joku muu on samassa tilanteessa.
        Huomista odotellen..
        Hänellä on ihana tapa spontaanisti koskettaa juttelun yhteydessä joissain tilanteissa. Ekan kosketuksen tuntiessa meinasin hypätä kattoon, säpsähdin, oli niin vaikeaa olla kuin mitään ei olis ollutkaan.
        Hän on niin ihana ❤. Puhe,nauru, hiukset, silmät, kasvot, hymy, kaikkiiiii, kokonaisuus.
        ps. Mistä päin itse olet?

Mulla ei valitettavasti ole tilaisuuksia häntä kosketella :( Varmasti niin tekisin, ohimennen, jos olisi tilaisuus. Keskustelu yhteyskin on aika kiven alla.

• Ensaahäntämielestä

Keskusteluyhteys on vähän kiven alla meilläkin. Hän ottaa kyllä enemmän kontaktia kuin minä. Mä ehkä enemmän välttelen, vaikka toisaalta haluaisin kaikkea muuta kuin vältellä, tuntuu vain niin hankalalta ja mitä enemmän hänelle puhun, sitä enemmän aina näitä fiiliksiä. Enkä kyllä kehtaisi lähteä häntä koskettelemaan, vaikka haluaisinkin niin tehdä. Helsingissä tämä.

• Nouseepäivä

Olipas nokkelaa ;P , mäkin näin pitkästä aikaa maanantaina yhden neitosen.
        Aikapaljon mustia vaatteita , eli sinäkö se oot?

• KeinotVähissä
        Nouseepäivä kirjoitti:

Olipas nokkelaa ;P , mäkin näin pitkästä aikaa maanantaina yhden neitosen.
        Aikapaljon mustia vaatteita , eli sinäkö se oot?

Mikä tässä oli niin nokkelaa :D

Ja joo, minä se varmaan oon :)

• Nouseepäivä

No voi vihne. Huomenna taas nähdään ;)).
        Sä et kyllä erikoisemmin kerro itsestäsi eli mä en oikeestaan tiedä mitään paitti ne nätit hymyt...
        Olisko sulla susikoira? Mä näin kahdesta naisesta unta, joilla oli sussari.

• Nouseepäivä

Ja me kattellaan toisiamme...
        Sulla on kyllä ihana nauru :)

• KeinotVähissä
        Nouseepäivä kirjoitti:

Ja me kattellaan toisiamme...
        Sulla on kyllä ihana nauru :)

Niin katsellaan <3

En oo hänen nauruaan ikinä tainnut kuulla :/

• Nouseepäivä

Ja kääk, taitaa olla meitillä jonkinasteen yhteys, kun heti melkein vastasit.

Et varmaan olekkaan kuullut mun naurua. Sun tarttee vitsejä alkaa vääntään ;P.

No nyt alko tuntumaan, että voisitkin olla kyseinen neitonen.

Huomiseen ooo

• KeinotVähissä
        Nouseepäivä kirjoitti:

Ja kääk, taitaa olla meitillä jonkinasteen yhteys, kun heti melkein vastasit.

Et varmaan olekkaan kuullut mun naurua. Sun tarttee vitsejä alkaa vääntään ;P.

No nyt alko tuntumaan, että voisitkin olla kyseinen neitonen.

Huomiseen ooo

Heh, ilmeisesti yhteys on ;)

Eikä nähty tänään (harmi), vaikka en uskokaan että olet daami ketä ajattelen :)

• Nouseepäivä

Aikun hyvä, huomasin tänään, että mietin liikaakin tuota asiaa. Eli mä kyllä bongasin tänään kauempaa, mutta kyllä hän minut näki, paitsi jos on kaukonäössä ongelmia.

Mutta pidän peukkuja , että sun asiat menee silviisii kun parhaaksi on.

Oikeen värikästä syksyä ;)

• KeinotVähissä
        Nouseepäivä kirjoitti:

Aikun hyvä, huomasin tänään, että mietin liikaakin tuota asiaa. Eli mä kyllä bongasin tänään kauempaa, mutta kyllä hän minut näki, paitsi jos on kaukonäössä ongelmia.

Mutta pidän peukkuja , että sun asiat menee silviisii kun parhaaksi on.

Oikeen värikästä syksyä ;)

Kyl mä luulen, että hänet huomaisin huonosta kaukonäöstä huolimatta :)

Joo, nautitaan syksyn väreistä ja sulle myös peukkuja! :)

• KeinotVähissä
        KeinotVähissä kirjoitti:

Kyl mä luulen, että hänet huomaisin huonosta kaukonäöstä huolimatta :)

Joo, nautitaan syksyn väreistä ja sulle myös peukkuja! :)

Oih, ihanaa väriloistoa tänäänkin. Voi kun oisitkin hän :)

• Nouseepäivä

Usko tai älä, mutta näin tänään pääskysen.
        Tulee takakesä .

No jos sulla on hiukset lapaluitten alapuolelle, mulla on ehkä 10cm lyhyemmät.
        Toi kaukonäköjuttu sai taas vähän epäilemään ;P
        Ja ajotuskin taaaaaaas menee nappiin,,eli tulin just vasta ekaakertaa koneelle.

• Nouseepäivä

Kerro nyt mullekkin...;P

• KeinotVähissä
        Nouseepäivä kirjoitti:

Kerro nyt mullekkin...;P

Sanotaan että aivan eripituiset hiukset, molemmilla :)

• Nouseepäivä

No huhu, kai :)
        Meillä toi telepatia kyllä toimii...:))

• hyvääpäiväää

Viettely ei ole tämän vaikeampaa - viettele hänet miten itsekin haluaisit tulla vietellyksi.

• Hurmuritar

Jaa? Heteronaisena sanoisin, että en todellakaan halua kohdella ihastukseni kohdetta (mies) kuten haluaisin itseäni kohdeltavan. Epäilen mahtaako ohjeesi toimia kahden naisenkaan välisissä suhteissa, kun yksilöt nyt vaan yleensä ovat erilaisia keskenään.

Te lesbot muuten käytätte paljon 'vietellä'-sanaa. Sitä käytetään mm. mediassa, kirjallisuudessa ja myös Raamatussa tilanteissa, joissa yleensä vahvemmassa asemassa oleva henkilö viettelee itseään heikomman, kuten aikuinen lapsen tai opettaja oppilaan. Toisaalta myös mm. vanki voi vietellä vanginvartijan jne. Viettely yhdistetään siis usein epäsopiviin suhteisiin. Matteuksen evankeliumissa kirjoitetaan näin: "Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen. Voi maailmaa viettelysten tähden! Viettelysten täytyy kyllä tulla; mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta viettelys tulee! Mutta jos sinun kätesi tai jalkasi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä luotasi; parempi on sinulle, että käsipuolena tai jalkapuolena pääset elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat kädet tai molemmat jalat tallella, heitetään iankaikkiseen tuleen. Ja jos sinun silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi; parempi on sinun silmäpuolena mennä elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat silmät tallella, heitetään helvetin tuleen." (Matt. 18:6-9) Toki tiedän, etteivät Raamatun tekstit tai termit kaikkia kiinnosta, mutta sanavalinnat kertovat niiden käyttäjistä muille ihmisille. Viettely-termin sijasta me heterot puhumme mm. hurmaamisesta.

• TaivasVarjelkoon
        Hurmuritar kirjoitti:

Jaa? Heteronaisena sanoisin, että en todellakaan halua kohdella ihastukseni kohdetta (mies) kuten haluaisin itseäni kohdeltavan. Epäilen mahtaako ohjeesi toimia kahden naisenkaan välisissä suhteissa, kun yksilöt nyt vaan yleensä ovat erilaisia keskenään.

Te lesbot muuten käytätte paljon 'vietellä'-sanaa. Sitä käytetään mm. mediassa, kirjallisuudessa ja myös Raamatussa tilanteissa, joissa yleensä vahvemmassa asemassa oleva henkilö viettelee itseään heikomman, kuten aikuinen lapsen tai opettaja oppilaan. Toisaalta myös mm. vanki voi vietellä vanginvartijan jne. Viettely yhdistetään siis usein epäsopiviin suhteisiin. Matteuksen evankeliumissa kirjoitetaan näin: "Mutta joka viettelee yhden näistä pienistä, jotka uskovat minuun, sen olisi parempi, että myllynkivi ripustettaisiin hänen kaulaansa ja hänet upotettaisiin meren syvyyteen. Voi maailmaa viettelysten tähden! Viettelysten täytyy kyllä tulla; mutta voi sitä ihmistä, jonka kautta viettelys tulee! Mutta jos sinun kätesi tai jalkasi viettelee sinua, hakkaa se poikki ja heitä luotasi; parempi on sinulle, että käsipuolena tai jalkapuolena pääset elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat kädet tai molemmat jalat tallella, heitetään iankaikkiseen tuleen. Ja jos sinun silmäsi viettelee sinua, repäise se pois ja heitä luotasi; parempi on sinun silmäpuolena mennä elämään sisälle, kuin että sinut, molemmat silmät tallella, heitetään helvetin tuleen." (Matt. 18:6-9) Toki tiedän, etteivät Raamatun tekstit tai termit kaikkia kiinnosta, mutta sanavalinnat kertovat niiden käyttäjistä muille ihmisille. Viettely-termin sijasta me heterot puhumme mm. hurmaamisesta.

Ihan vain mielenkiinnosta kysyn, en millään pahalla, mutta miten ihmeessä olet tälle palstalle eksynyt? Eikä nyt mitään tarinoita siitä mitä "eksynyt"-sana Raamatussa tarkoittaa ja mihin sitä siellä käytetään.

• Turismiatämäkin
        TaivasVarjelkoon kirjoitti:

Ihan vain mielenkiinnosta kysyn, en millään pahalla, mutta miten ihmeessä olet tälle palstalle eksynyt? Eikä nyt mitään tarinoita siitä mitä "eksynyt"-sana Raamatussa tarkoittaa ja mihin sitä siellä käytetään.

Me heterot pyöritään täällä silloin ja tällöin. Joskus yksin, joskus porukalla. Sivistetään itseämme sen suhteen, millaisia lesbot ovat, kun ovat keskenään. Tällainen virtuaalisia lienee harvoja mestoja, joissa tällainen hetskujen tirkistely on mahdollista. Mä luen näitä yleensä, kun joudun istumaan bussissa tai junassa. Täytyy kyllä sanoa, että näitä lukiessani oon alkanut ajatella, että lesbot poikkeaa hetskunaisista enemmän kuin aiemmin uskoinkaan.

• Öääh
        Turismiatämäkin kirjoitti:

Me heterot pyöritään täällä silloin ja tällöin. Joskus yksin, joskus porukalla. Sivistetään itseämme sen suhteen, millaisia lesbot ovat, kun ovat keskenään. Tällainen virtuaalisia lienee harvoja mestoja, joissa tällainen hetskujen tirkistely on mahdollista. Mä luen näitä yleensä, kun joudun istumaan bussissa tai junassa. Täytyy kyllä sanoa, että näitä lukiessani oon alkanut ajatella, että lesbot poikkeaa hetskunaisista enemmän kuin aiemmin uskoinkaan.

Mäkään en kyllä tajua, että miksi sua ylipäätään kiinnostaa mitä lepakot puhuvat ja mistä? 🙄 Miksi kiinnostaa millaisia lesbot ovat? Ihan samanlaisia naisia kuin sinäkin, mutta kiinnostus vain eri kohteisiin.

• Turismiatämäkin
        Öääh kirjoitti:

Mäkään en kyllä tajua, että miksi sua ylipäätään kiinnostaa mitä lepakot puhuvat ja mistä? 🙄 Miksi kiinnostaa millaisia lesbot ovat? Ihan samanlaisia naisia kuin sinäkin, mutta kiinnostus vain eri kohteisiin.

En kyllä ole koskaan kokenut, että lesbonaiset olisivat "ihan samanlaisia naisia kuin minäkin". Teini-ikä lähtien (varmaan sitä aiemminkin tietämättömiä) on ollut lesboja mun luokka-, opiskelu-, harrastus- ja työkavereina. Kukaan heistä ei kuitenkaan ole koskaan päätynyt lähimpään ystäväpiiriini, vaikka en minä lesboja mielestäni mitenkään torju ystävistäni. Perheessä tai lähisuvussakaan ei vaikuta olevan lesboja sen enempää kuin homojakaan. Muutamat homot ovat kuuluneet lähimpiin työkavereihin ja ollaan vierailtu puolin toisin kodeissakin yms.

Toki lesbot ovat "samanlaisia naisia kuin minäkin", siinä mielessä, että saatamme olla samaan aikaan vaikka naisten yleisövessassa tai uimahallin naisten pukuhuoneessa. Siellä ei yleensä lue otsassa, mitä seksuaalista ryhmää kukakin edustaa. Sen sijaan, kun ollaan yhteisissä projekteissa (esim. työelämä, harrastukset), niin aina huomaan kuuluvani mukana olevan lesbon tai lesbojen kanssa ns. eri joukkueessa. Mielipiteitäni ja arvoja seuratessani ajaudun aina esimerkiksi jossain työryhmän sisäisessä näkemyserossa eri puolelle kuin lepakot. Olen sitä ihmetellyt. Olen kokenut lesbojen taholta mm. painostamista feminismiin. Joku feministiheterokin on joskus mulle asiaansa vouhottanut, mutta kyllä mun kokemuksien mukaan lesbot ja feminismin tuputus liittyvät useammin yhteen.

Yhden lesbotyökaverin kanssa tulin hyvin toimeen työpaikalla ja meillä oli yhteinen harrastus, josta riitti puhumista. Koskaan ei kuitenkaan tullut edes mieleen,että oltaisiin työajan ulkopuolella tavattu. Minusta hän oli hauskaa juttuseuraa, mutta karsastin varsin paljon hänen henkilökohtaisessa elämässään tekemiä ratkaisuja, vaikka en ajatuksiani paljonkaan tuonut esiin.

Aikoinaan mulla oli vanhempi lesbo työkaverina. Hän tapasi tulla vaatteet päällä naisten suihkuhuoneeseen, jossa me nuoremmat oltiin suihkussa. Hän nojaili ovenkarmiin, katseli toisten suihkuttelua ja yritti joskus ylläpitää jotain keskustelua. Erittäin epätyypillistä käytöstä "ihan tavalliselle naiselle" toistaa tuollaista viikosta ja vuodesta toiseen.

Tällä hetkellä ajattelen, että lesbot ovat mulle samantyyppisiä ihmisiä kuin äärioikeistolaiset ja -vasemmistolaiset, Suomen muslimit, bikinifitness-harrastajat, autourheilijat, anarkistit ja monet muut vastaavat ryhmät. Ollaan kaikki ihmisiä ja asutaan täällä yhdessä, mutta henkilökohtaisella tasolla eroja on erittäin paljon. Voisin toki yrittää rakentaa erityistä yhteyttä em. ryhmiin kuuluvien yksilöiden kanssa, jos mua vastaan joskus tulisi sellaisia ns. mulle sopivia tyyppejä. Olen toki ollutkin noihin ryhmiin kuuluvien ihmisten kanssa tekemisissä. Yhdessä on tehty ryhmätöitä opinnoissa ja työelämässä, on syöty lounaita yhdessä jne., mutta syvemmän ystävyyden tasolle ei näissä ihmissuhteissa ole päästy. Olen sellainen, että sosiaalisena ihmisenä tunnen paljon ihmisiä ja teen heidän kanssaan yhteistyötä, mutta lähipiiriin on tiukempi seula. Se seulan on kyllä läpäissyt moni maahanmuuttaja ja ulkomailla asuva henkilö, joka edustaa eri kansalaisuutta, etäisyyttä tai uskontoa kuin minä. Samoin löytyy erilaisia poliittisia kantoja kuten myös muunlaista moninaisuutta. Mutta ensimmäistä lesboystävää ei ole vielä näkynyt.

• Naurattaaaa
        Hurmuritar kirjoitti:

Eihän tuo viettelyvinkki ollutkaan heteroille. Uskomatonta, että pitää heteron tulla lesbopalstalle pätemään :D

• Olen aika huono tässä, mutta näemmä sokeakin kana jyvän löytää. (Oi vitsi, miten kaunis metafora :D )
      Noin viikko sitten olin samassa tilaisuudessa erään naisen kanssa, joka heti katseli silleen pitkään. Niin pitkään, että jopa minä tajusin sen. Juttelimme hänen kanssaan pöydän yli pari tuntia, kunnes jonkin vessa- tai juomanhakureissun jälkeen ehdotin, että hän voisi tulla minun puolelleni pöytää istumaan. Siellä oli penkit eikä tuolit, joten siinä pääsi aika lähelle. Kivaa... Jossain kohtaa hän kertoi melko henkilökohtaisesta aiheesta ja otin häntä kädestä kiinni. En oikeastaan onneksi edes ajatellut sen isommin, koska muuten olisi varmaan jäänyt tekemättä. Sitten kyllä ajattelin, että en nyt päästä irti (koska toinen ei kerran vedä kättään pois vaikka aikaa kuluu) ja palaa nollaruutuun vaan päinvastoin silittelin peukalollani hänen kämmenselkäänsä. Se oli aika pientä ja oikeastaan söpöä tavallaan, mutta hän lopulta ihan spontaanisti kysyi numeroani - ja jopa otti yhteyttä heti seuraavana päivänä, ja nyt olemme käyneet treffeillä. Tattadaa, aika uskomatonta edelleen.

• Mahta_vaa

Adaar, ihan huippua 😊.

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta

https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi
      Kotka
      111
      2862
    2. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      30
      2395
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      22
      2344
    4. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1966
    5. Oletko sä luovuttanut

Mun suhteeni
      Ikävä
      114
      1640
    6. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      170
      1355
    7. Aatteleppa ite!

Jos ei oltaisikaan nyt NATOssa, olisimme puolueettomana sivustakatsojia ja elelisimme tyytyväisenä rauhassa maassamme.
      Maailman menoa
      287
      1181
    8. Mitä sanoisit

Ihastukselle, jos näkisitte?
      Tunteet
      71
      1034
    9. Onko se ikä

Alkanut haitata?
      Ikävä
      80
      1034
    10. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      1003
    Aihe